abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38824808
herkenbaar, het houdt een keer op, energie steken in personen die geen energie terugstoppen. Word ik steeds makkelijker in.
underground forever baby
pi_38825160
Vrienden zijn vervangbare tijdbommen.

Nu dat ik net mijn examens achter de rug heb ga ik binnekort naar het HBO. Deze overgang gaat voor verlies zorgen qua vrienden, want de meeste zag ik via school. Nu kan ik erop gaan zeiken dat ik ze nooit meer zie, maar naar mijn mening komt vriendschap altijd van twee kanten en maak ik mezelf net zo schuldig aan vermindering van contact. Hetzelfde gaat op voor jouw situatie: het is een probleem gecreeerd door jullie twee samen.

Verder.. laat die vriend toch lekker joh. Hij is ook eens blij dat hij verliefd is en gaat erin op. Ook dat gezeik van "Je kan haar toch wel een weekendje missen!" vind ik altijd zo makkelijk.
pi_38832403
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 20:34 schreef Friek_ het volgende:

Nu dat ik net mijn examens achter de rug heb ga ik binnekort naar het HBO. Deze overgang gaat voor verlies zorgen qua vrienden, want de meeste zag ik via school. Nu kan ik erop gaan zeiken dat ik ze nooit meer zie, maar naar mijn mening komt vriendschap altijd van twee kanten en maak ik mezelf net zo schuldig aan vermindering van contact.
Samengevat: jij hebt dus nog nooit echt vrienden gehad.
pi_38832961
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:28 schreef zatoichi het volgende:
Nou andersom wil het ok gebeuren hoor. Goed ik ben al zeven jaar samen met mijn vriendin, maar woon nu samen. Ik heb soms het idee dat vrienden niet langs willen/durven komen omdat mjin vriendin er ook is. Haar maakt het geen fuck uit, al ga ik vier uur lang gamen met hen; maar toch komen ze minder langs.

Ach ik ga nog vaak genoeg bij hen langs dus heel erg is het niet

Het is op zich ook wel een beetje logisch toch? Eerst ga je vrij intensief met je vrienden om, vervolgens komt er een meisje/jongen die naast jouw liefde tevens jouw beste vriend is/wordt (zoek ik in ieder geval in een relatie) dus wil je daar op zijn minst evenveel tijd in steken als je vrienden... In het begin zal dat dan wel veel zijn ja.
Het is toch irritant dat ze er altijd bij is (voor je vrienden)
pi_38833104
Bekend probleem ja. R&P: Als het vuur gedoofd is

Dit topic is door mij vorig jaar onder een ander alias gepost. Sinds die tijd is er heel wat veranderd, maar mijn zienswijze is hetzelfde gebleven.

Overigens: ik heb vrienden waar ik op kan bouwen. Het is alleen jammer dat sommige mensen op een gegeven moment een andere manier van leven krijgen
pi_38833204
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 20:18 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Nee hoor, dat is totaal niet paranoïde. Een hoop vrouwen hebben nu eenmaal die drang om het totale leven van hun vent naar hun hand te zetten. Eerst gaat de kleding de deur uit, dan de gewoontes en dan de vrienden, totdat er nog maar één centraal punt van aandacht is en dat is zij. Al zo vaak gezien.

Groot punt van aandacht: ik zeg dus niet dat ALLE vrouwen zo zijn, ik zeg dat een aardig deel van de vrouwen zo is.

Las hier laatst een aardige uitspraak over in één van de topics in R&P: "Mannen zoeken een vrouw uit die ze gelijk aan het begin van de relatie bevalt, vrouwen zoeken een man uit die ze zoveel mogelijk kunnen veranderen. Mannen doen er gedurende een relatie zoveel mogelijk aan om hun vrouw hetzelfde als aan het begin van de relatie te houden, vrouwen proberen hun man zoveel mogelijk te veranderen."

Nee, ik ben geen vrouwenhater, in tegendeel, maar dit is wat ik met eigen ogen heb zien gebeuren door de jaren heen. Ligt er denk ik ook maar net aan wat voor type vent je bent; de één maakt zichzelf een slaafje en doet alles om zijn vrouw te plezieren en ruzie te voorkomen, de ander blijft gewoon zijn eigen ding doen en neemt de ruzie voor lief. En als je echt een relaxte vrouw hebt dan krijg je sowieso geen ruzie over dit soort dingen en accepteer je elkaar gewoon zoals je bent.
Amen. Maar het heeft natuurlijk ook te maken met hoe desperate je bent. Van de topicstarter heb ik vernomen dat ze elkaar al 10 jaar vanaf de middelbare school kennen.

Diti betekent dat de desbetreffende gast in de 20 zit en nu pas voor t eerst een vriendin krijgt. Daar moet je natuurlijk ook rekening mee houden.

Maarja, in mijn ogen tolereert een echte man zoiets niet (een vrouw die hem dusdanig 180 graden probeert te veranderen). Ik begin echt te denken dat bepaalde mannen het gewoon "lekker" vindne om gedomineerd te worden door een vriendin/vrouw. Maar dat ligt natuurlijk in wat voor type persoon je bent.
  woensdag 14 juni 2006 @ 01:43:18 #57
148424 IshQ
» I got a Lust for Life
pi_38836924
Compleet bekende situatie! Heb exact hetzelfde gehad en iets meer dan 2 weken geleden is het contact definitief beeÏndigt.
Ik heb al snel weer wat nieuws opgebouwt overigens, ik mis die vriendschap totaal niet. Raar, want we waren werkelijk goed bevriend!
Wat die dominante vrouwtjes met kleinzerige jochies kunnen doen zeg, onvoorstelbaar.
» Wat is d'r nou weer....
pi_38837104
inderdaad herkenbaar.
een vriend van me (nu niet meer) had toen ie net een vriendin had even heel weinig tijd voor mij, maar leek me vrij normaal aangezien ze pas net wat hadden. tijdje later gingen we weer vaak met elkaar om maar het werd steeds minder en toen zei hij op een dag: 'ja ik mag eigenlijk niet meer met je omgaan van haar want ze vind je een slechte invloed op mij hebben *lachje* maar ze is echt niet de baas van mij hoor!' en je raad het al, heb m nog 1 keer gezien vlak daarna en toen een jaar niks van hem gehoord. hij belde dus na een jaar op en wilde wat gaan doen, het was vroeger een goede vriend dus ik was wel bereid om weer met hem om te gaan. blijkt opeens dat zn relatie heel slecht loopt en dat hij bang is dat ze hem dumpt, later die middag zou hij met haar in gesprek gaan....

vervolgens liet hij weer een jaar niks van zich horen en een paar maandjes geleden belde hij op en vertelde dat het nu uit was met haar en of ik wat leuks wilde gaan doen.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_38837327
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 01:57 schreef Mustard_Man het volgende:
inderdaad herkenbaar.
een vriend van me (nu niet meer) had toen ie net een vriendin had even heel weinig tijd voor mij, maar leek me vrij normaal aangezien ze pas net wat hadden. tijdje later gingen we weer vaak met elkaar om maar het werd steeds minder en toen zei hij op een dag: 'ja ik mag eigenlijk niet meer met je omgaan van haar want ze vind je een slechte invloed op mij hebben *lachje* maar ze is echt niet de baas van mij hoor!' en je raad het al, heb m nog 1 keer gezien vlak daarna en toen een jaar niks van hem gehoord. hij belde dus na een jaar op en wilde wat gaan doen, het was vroeger een goede vriend dus ik was wel bereid om weer met hem om te gaan. blijkt opeens dat zn relatie heel slecht loopt en dat hij bang is dat ze hem dumpt, later die middag zou hij met haar in gesprek gaan....

vervolgens liet hij weer een jaar niks van zich horen en een paar maandjes geleden belde hij op en vertelde dat het nu uit was met haar en of ik wat leuks wilde gaan doen.
Lullige situatie, maar ik zou het toch proberen recht te breien.
Ik denk dat het nu wel tijd is om met die (toenmalige) vriend te praten. Nu hij niet meer onder de plak zit, zal hij ook niet meer liegen. Maak dan iig duidelijk hoe jij erover denkt/dacht.

Maar ik vrees dat je al besloten hebt.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_38837492
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 02:15 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Lullige situatie, maar ik zou het toch proberen recht te breien.
Ik denk dat het nu wel tijd is om met die (toenmalige) vriend te praten. Nu hij niet meer onder de plak zit, zal hij ook niet meer liegen. Maak dan iig duidelijk hoe jij erover denkt/dacht.

Maar ik vrees dat je al besloten hebt.
sorry maar ik kan echt geen respect meer voor hem opbrengen, mij laten vallen als een baksteen alleen omdat zn vriendin mij niet zo mag. (ik had haar nog nooit ontmoet, maar blijkbaar bevielen de verhalen over mij niet zo goed).
ik kan me niet voorstellen dat je zomaar een vriend waar je zovaak mee omgaat laat vallen als een baksteen. wat heeft ze in godsnaam gedaan om dat voor elkaar te krijgen? sowieso zou een beetje vent zn vriendin zo de deur wijzen wanneer deze een ultimatum zou stellen. bro's before ho's.
als je vriendin echt van je houd laat ze jou en je vrienden gewoon in hun waarde.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
  woensdag 14 juni 2006 @ 09:14:34 #61
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_38839536
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 20:34 schreef Friek_ het volgende:

Nu dat ik net mijn examens achter de rug heb ga ik binnekort naar het HBO. Deze overgang gaat voor verlies zorgen qua vrienden, want de meeste zag ik via school. Nu kan ik erop gaan zeiken dat ik ze nooit meer zie, maar naar mijn mening komt vriendschap altijd van twee kanten en maak ik mezelf net zo schuldig aan vermindering van contact. Hetzelfde gaat op voor jouw situatie: het is een probleem gecreeerd door jullie twee samen.

Verder.. laat die vriend toch lekker joh. Hij is ook eens blij dat hij verliefd is en gaat erin op. Ook dat gezeik van "Je kan haar toch wel een weekendje missen!" vind ik altijd zo makkelijk.
Als het goed is maak je op het HBO wel weer nieuwe vrienden. Tenminste dat is wel verstandig. Degenen die altijd krampachtig aan datzelfde oude groepje bleven vasthouden kwamen juist altijd met dit soort verhalen aanzetten.
pi_38841467
goed topic. Ikzelf ging tijdens mijn eerste relatie veel minder op stap. En als ik dan op stap ging was mijn vriendin er altijd bij (wat natuurlijk hardstikke saai is voor die vrienden). Nu achteraf zie ik pas in dat dit helemaal fout is en weet ik dat ik bij de volgende relatie wel maar aan mijn vrienden denk.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_38845631
Herkenbaar.
Hem daar nu op aanspreken zal waarschijnlijk niet veel nut hebben maar op den duur komt het wel goed. (zodra zijn verkering uit is zal hij zien dat hij dom bezig is geweest)
pi_38847900
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 23:13 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Samengevat: jij hebt dus nog nooit echt vrienden gehad.
Echte vrienden is ook maar een illusie. Als 't erop aankomt laat men je toch vallen als 't baksteen. Van jezelf uitgaan is vele malen belangrijker dan van anderen uitgaan.
  woensdag 14 juni 2006 @ 14:33:24 #65
141994 Dickies
Since 1922
pi_38848578
Erg bekend natuurlijk. Ik probeer het zelf altijd te voorkomen. Al zal er sowieso wel iets veranderen zodra je een relatie aangaat. Waar ik vroeger het halve weekend beschikbaar was voor vrienden, moeten we nu dingen plannen etc.

Vrienden die echt ineens helemaal niets meer, of erg weinig laten horen.. tja. Zodra het uit is komen ze weer terug
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
  woensdag 14 juni 2006 @ 20:13:59 #66
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_38860221
Vrienden veranderen gewoon... maar als je weet dat zoiets anderen overkomt, kan je het voor zijn en ervoor zorgen dat jij niet t.o.v. je vrienden verandert als je een relatie krijgt .
  woensdag 14 juni 2006 @ 20:15:32 #67
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_38860270
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 14:33 schreef Dickies het volgende:
Vrienden die echt ineens helemaal niets meer, of erg weinig laten horen.. tja. Zodra het uit is komen ze weer terug
True .
Al is het wel zuur als mensen die je toch bij je beste vrienden hebt geschaard, je gewoon laten vallen als ze iemand ontmoeten. Een simpele "hey, leef jij ook nog joh? " was in dit geval voldoende om de persoon in kwestie het schaamrood naar z'n kaken te laten stijgen, maar vervolgens veranderde er niets. Nouja, jammer dan.
pi_38860324
Vriendschap is een illusie
11111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
pi_38861019
toch gebeurt dit vaak alleen maar bij de allereerste liefde/relatie, daarna leren ze ervan!
  woensdag 14 juni 2006 @ 20:53:07 #70
38039 Katana
Snoekduiker
pi_38861827
Mja ik zelf heb gelukkig altijd de tijd weten te verdelen tov vrienden en mn relatie.
Maar het rare(?) is dat ik altijd wel behoefte heb om mijn vrienden te zien. Als ik ze een week niet gesproken heb dan heb ik toch zoiets van ' Hmm alweer week geleden, ik bel hem eens op'
Of als ik al 2 weken niet ben wezen stappen dan heb ik gewoon de behoefte om met mn vrienden wat te doen. Die zaken moet je kunnen scheiden lijkt mij. Maar ik weet nu gewoon dat niet iedereen zo in elkaar zit. Die vriend van me heeft ook sinds kort zn eigen bedrijfje waar hij ook helemaal in opgaat. Een andere vriend van me zei van de week ook al ' Ik weet niet waar die mee bezig is, maar zn leven bestaat alleen nog uit zn bedrijfje en zn vriendin'.

Maargoed, zo te lezen zijn er zat mensen voor wie dit heel herkenbaar is Ik had het alleen nog nooit meegemaakt
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
pi_38865492
Bekent probleem, dat zie je vaker gebeuren. Ik weet alleen nooit wat ik met de vrienden aanmoet die terugkomen als relatie voorbij is. Zij hebben mij dan laten zitten, moet ik hen dan weer wel opvangen?
I always loved it, I still love it, and I will always love it.
pi_38876227
als je weer vrienden met ze wilt zijn moet je dat doen, want 2e keer als ze relatie krijgen zullen ze je niet meer zo gauw laten vallen.
pi_38905060
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 14:15 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Echte vrienden is ook maar een illusie. Als 't erop aankomt laat men je toch vallen als 't baksteen. Van jezelf uitgaan is vele malen belangrijker dan van anderen uitgaan.
Ik vind het serieus treurig voor je dat je er zo tegenover staat.

Ten eerste: >echte< vrienden (dus geen voetbal-/kroegmaten of zuipmaatjes van de uni) laten je niet vallen.

Ten tweede: in sommige situaties kun je soms meer op je vrienden aan dan op jezelf, ook al wil je dat niet geloven als je jezelf in zo'n situatie bevindt. Denk aan een verslaving, 'foute' relatie of depressie. Ik heb genoeg vrienden en vriendinnen van mij hiermee geholpen; die ga ik toch niet laten vallen omdat ze een fout hebben gemaakt of omdat ze in een depressie geraakt zijn?

Pas als ze zelf moedwillig een stomme dingen gaan doen, zoals dronken rijden, matennaaierij, liegen, etc. dan komen ze op de nominatielijst voor een trap richting de deur; tot nu toe is er pas één maal in mijn hele leven een persoon geweest die het zover geschopt heeft.

Ik denk dat het voor het grootste deel een kwestie van mensenkennis is. Mensen die hun vrienden en vriendinnen niet vertrouwen hebben simpelweg de verkeerde mensen uitgekozen als vriend of vriendin. Idem voor relaties.
pi_38915044
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 20:35 schreef Wouter2006 het volgende:
toch gebeurt dit vaak alleen maar bij de allereerste liefde/relatie, daarna leren ze ervan!
Dat is ook mijn ervaring idd. De (onderdelen van) stellen waar ik perfect & leuk mee kan omgaan bestaan alle uit mensen voor wie het niet de eerste serieuze relatie is.
Helaas ben ik wel 'n paar vrienden kwijtgeraakt voor wie de eerste relatie weleens tot in de eeuwigheid zou kunnen gaan blijven bestaan. Het is te hopen dat die ook terwijl de relatie voortduurt nog 'n keer anders in die dingen gaan staan, anders ben ik ze echt voorgoed kwijt.
pi_38936722
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 14:46 schreef Luukzor het volgende:
Je graaft je eigen graf als je iedereen laat vallen voor je relatie. En altijd op elkaars lip zitten verkort de potentiele looptijd van je relatie drastisch.
Moet je tegen ze zeggen,dan gaan ze te keer.En altijd komt die prachtzin erbij:"Wacht maar tot jij een vriendin hebt."

Ik heb een tijd lang geprobeerd de desbetreffennde "vrienden" duidelijk te maken dat ze ook best wat van zich mogen laten horen als ze een vriendin hebben,maar die strijd heb ik maar opgegeven.
Liever geen vrienden dan gelegenheidsvrienden.
pi_38936740
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 20:35 schreef Wouter2006 het volgende:
Nou niet allemaal hor.Sommigen blijven structureel hun vrienden negeren als ze een vriendin krijgen.
pi_38937343
Je moet je ook afvragen of je echt wat hebt aan figuren die denken dat het leven begint en eindigt bij een vriendin.

Dit is eigenlijk best een trieste gedachtenpatroon. Dat je per se iemand nodig hebt omdat anders je leven zinloos is of zo. Natuurlijk is het leuker een vriendin te hebben, maar geen vriendin is ook niet het einde v/d wereld. Heeft volgens mij ook mee te maken dat we dagelijk door tv/film/reclame gebrainwashed worden dat je iemand anders nodig hebt om "compleet" te zijn.

Als iemand daar eenmaal in trapt is het moelijk om ze te overtuigen dat de werkelijkheid niet per se zo is. Als je een vriendin/vriend nodig hebt om "compleet" te zijn, heb je ook zeker vrienden ervoor nodig. Maar ja, dat is maar mijn $0.02.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 08:37:29 #78
35525 Bassie_van_Adriaan
Bassie worst in je foefert
pi_38938015
Neuh, doe maar niet.

[ Bericht 93% gewijzigd door Copycat op 17-06-2006 14:00:23 ]
Wieviel Träume bleiben ungeträumt und wieviel Tränen bleiben ungeweint?
poep aan je lul
  zaterdag 17 juni 2006 @ 08:51:25 #79
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_38938088
die gozer zit gewoon onder de plak bij dat wijf en dat wijf moet jullie gewoon niet zo.
Het gaat vanzelf een keer uit.
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  donderdag 22 juni 2006 @ 19:28:17 #80
38039 Katana
Snoekduiker
pi_39121484
Onder de plak zitten is het niet, althans dat denk ik. Het is meer dat hij zelf gewoon weinig behoefte heeft aan contact met zn vrienden. Mijn vermoeden is gewoon dat wij ene plaatsje zijn gedaalt in zn value ladder.

1. Zn vriendin
2. Zn bedrijf
.
.
.
.
.
3. Zn Vrienden

Maar van een andere vriend (hij zit bij hem in dezelfde klas en doen dezelfde opleiding) is dat hij ook zn opleiding totaal laat versloffen. Afspraken met die vriend komt ie niet na (opdrachten maken enzo). Dus volgens mij leeft hij gewoon met oogkleppen op.
-Landskampioen 2005-2008
pi_39287833
Dat ziet er bekend uit ja..
Lambo of Rekt
  dinsdag 27 juni 2006 @ 22:12:31 #82
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_39301174
zo herkenbaar he

het ligt ook aan de vriend zelf. sommige mannen zijn behoorlijk zelfverkzekerd en standvastig. die combineren vrienden/vriendin gewoon goed.

maar sommige mannen die kruipen meteen in de kont van hun vriendin (figuurlijk dan).
en als een vrouw dat eenmaal door heeft is het hek van de dam.

een vriend had ook ooit een keer een omgangsverbod van zijn vriendin om mij en in mindere mate de rest nog te zien
ik ben lief :)
  woensdag 28 juni 2006 @ 17:19:01 #83
38039 Katana
Snoekduiker
pi_39327134
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 22:12 schreef A_L_N_F het volgende:
zo herkenbaar he

het ligt ook aan de vriend zelf. sommige mannen zijn behoorlijk zelfverkzekerd en standvastig. die combineren vrienden/vriendin gewoon goed.

maar sommige mannen die kruipen meteen in de kont van hun vriendin (figuurlijk dan).
en als een vrouw dat eenmaal door heeft is het hek van de dam.

een vriend had ook ooit een keer een omgangsverbod van zijn vriendin om mij en in mindere mate de rest nog te zien
omgangsverbod

Ja geen idee waar het aan kan liggen eerlijk gezegd. Ik kan het altijd wel combineren.
-Landskampioen 2005-2008
  woensdag 28 juni 2006 @ 17:22:45 #84
146230 Liewec
70's movies rule
pi_39327247
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 17:19 schreef Katana het volgende:

[..]

omgangsverbod

Ja geen idee waar het aan kan liggen eerlijk gezegd. Ik kan het altijd wel combineren.
Volgens mij ligt het meestal aan een negatief zelfbeeld van de jongen, in elk geval naar meisjes toe.. Althans, ik geloof niet dat ik voorbeelden ken van jongens die bij hun 5e vriendinnetje nog dergelijk gedrag vertonen, omdat ze dan inmiddels weten dat ze best een ander meisje kunnen krijgen als deze echt moeilijk gaat doen
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
pi_39332607
Ik had ook een vriendin die iedere x hetzelfde had als ze weer een nieuwe vriend had. Normaal gingen we ieder weekend op stap, logisch dat dat minder word zodra je een vriend hebt, maar zij ging van de een op de andere dag helemaal niet meer uit en liet niks meer van zich horen. Tot 3 x toe kregen we ruzie bij voor haar 3 verschillende relaties, maar bij dr 4e serieuze vriend heb ik haar toch voor de keuze gesteld (wat ik echt niet graag deed, want het is niet eerlijk) Ik heb haar laten kiezen of je kiest voor hem en tussen ons exit of je gaat een beetje moeite doen om óók met mij contact te houden... Daar moest ze heeeeellang over na denken, dus uiteindelijk heb ik maar voor haar besloten. Ik had daar echt geen zin meer in!
pi_39332951
Dit is écht heel erg bekend. Ooit had ik drie hele goede vriendinnen, de laatste tijd spreek ik ze alledrie niet meer. Toegegeven, de ene komt niet door een vriendje. Die haakt e gewoon af en daar heb ik niet zo goed op gereageerd ( laat soms iets te snel m'n gevoelens spreken ) maar de andere twee hebben sinds hun verkering weinig meer met me ondernomen. Uitgaan heb ik een hele poos niet gedaan (momenteel haal ik de schade dubbel en dwars in maar dat is ff offtopoic )omdat er niemand was die mee ging en op het moment is het zelfs zo erg dat ik in m'n eentje op vakantie ga. Iedereen haakt af en het is niet de eerste keer dat dit me gebeurt. Zelf ben ik vrijgezel dus het argument 'wacht maar tot jij verkering krijgt' wordt standaard naar m'n hoofd geslingerd als ik er iets van zeg. Iemand een oplossing? Of gewoon opnieuw op zoek naar vrienden?
lulverhaal
pi_39332994
vriendschap bestaat niet.
pi_39333080
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 20:58 schreef achlicia het volgende:
soms denk ik dat het waar is
  donderdag 29 juni 2006 @ 09:49:57 #89
38039 Katana
Snoekduiker
pi_39346757
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 20:58 schreef achlicia het volgende:
Dat is wel heel zwart gedacht.
-Landskampioen 2005-2008
  donderdag 29 juni 2006 @ 16:56:23 #90
147495 Carl-Noten
Wegens copyright met C ;)
pi_39360096
dat komt vaak ook doordat je allebei in een andere fase komt in je leven, de ene heeft een relatie en jij niet enz. soms kom je elkaar na een tijdje weer tegen en dan gaat het weer goed. soms zie je elkaar nooit meer. that's life. als je dat niet wil moet je daar zelf iets aan doen
"Voel je je lekker, ga lekker bewegen" ;)
pi_39360297
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 09:49 schreef Katana het volgende:

[..]

Dat is wel heel zwart gedacht.
Oke dan, vriendschap is een illusie...
pi_39365025
Doe ff normaal!

[ Bericht 85% gewijzigd door Copycat op 30-06-2006 08:56:59 ]
  donderdag 29 juni 2006 @ 19:42:22 #93
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_39365398
Ik heb het juist andersom meegemaakt. Toen ik iets met mijn vriend kreeg (al 6 jaar heel gelukkig samen ) had ik een vaste vriendengroep. Vier vrienden en een vriendin. We deden alles samen, doordeweeks filmpje kijken, in het weekend stappen, weekend center parcs, samen op vakantie. Heel gezellig. Tot ik mijn vriend leerde kennen. Ik bleef ze gewoon zien, mijn vrienden, maar nam ook weleens mijn vriend mee. Ik heb hem 2 keer meegenomen en 2 keer deden ze echt mega lullig tegen hem. Zelfs een keer tijdens een avondje stappen dat een van die jongens ruzie kreeg met mijn vriend en zijn trui kapot trok. Toen baalde ik als een stekker dat ik 4 jaar lang met hun was opgetrokken en heb ze allemaal aan de kant gezet en ben vrolijk met mijn vriend verder gegaan.
Niet mieten! Door gieten!
pi_39368199
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 20:57 schreef Lixi het volgende:
Zelf ben ik vrijgezel dus het argument 'wacht maar tot jij verkering krijgt' wordt standaard naar m'n hoofd geslingerd als ik er iets van zeg. Iemand een oplossing? Of gewoon opnieuw op zoek naar vrienden?
En da's dus een onzinargument. Je moet er 'n bepaald type voor zijn om je vrienden te laten vallen zodra je verkering krijgt. Het is echt geen automatisme dat dat bij iedereen zo gaat. Ik ken stellen die enorm aan elkaar klitten, en alleen maar gezamenlijke kennissen hebben waar ze maar weinig mee optrekken want ze hebben elkaar toch? Ik ken ook stellen die zelfstandige individuen zijn gebleven en graag bij elkaar zijn, maar ook soms ieder met hun eigen vrienden oud en nieuw gaan vieren of op vakantie gaan.

Het spreekt voor zich dat ik (vrijgezel) om pragmatische redenen voornamelijk met de tweede categorie omga. Ik raad je dus inderdaad aan om op zoek te gaan naar nieuwe vrienden. Klitters blijven klitters, dat verandert niet als je ze erop aanspreekt, ze zullen hooguit pissig worden op jou.
  donderdag 29 juni 2006 @ 21:04:27 #95
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_39368625
Ach ja, gelijkt heeft die vriend.
Hij gaat immer met zijn vriendin een toekomst opbouwen, huisje boompje beestje.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 14:57:29 #96
38039 Katana
Snoekduiker
pi_39392706
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:04 schreef Gluckskafer het volgende:
Ach ja, gelijkt heeft die vriend.
Hij gaat immer met zijn vriendin een toekomst opbouwen, huisje boompje beestje.
M.a.w. : Je hebt geen vrienden nodig?
-Landskampioen 2005-2008
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')