En weer teruggewiptquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:33 schreef Z het volgende:
Is mevrouw die 'gewipte' omroepbazin?
Jouw peacemannetje is er een!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:34 schreef Diaan73 het volgende:
abbreviatiefetisjisten? geen idee hoe en wat, maar geweldig gevonden
Ow dat is aan mij voorbij gegaan....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:39 schreef Gellius het volgende:
Dat is een abbreviatiefetisjist. Zo is uit het vorige topic zonneklaar gebleken.
Hij wordt dan zeker ook geen lid van onze AAKAAOquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:39 schreef Gellius het volgende:
Dat is een abbreviatiefetisjist. Zo is uit het vorige topic zonneklaar gebleken.
Lijkt me duidelijk Gwaenlios.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:41 schreef Gellius het volgende:
Dat zit er dik in, Seth.
Is goedquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:53 schreef dartfanaat het volgende:
Anna Visser
Môgguh.quote:Goedemorgen overigens
Nederlandse ja, Zangeres Neequote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Nederlandse zangeres?
Yep.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Das Hadewych Minis.
Goedemorgen BBquote:
And alive and kicking!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Hey BB is back!
Ja ben ook dol en dol blij dat ik niet ziek ben geworden. Sterker nog, ik voel me niet eens remotely anders. Misschien is mijn lichaam sowieso al een chemical wasteland geworden na al die drank die ik heb gezopen in me leven...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:13 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Goedemorgen BB![]()
deed me goed te lezen dat je nauwelijks last had van de kuur![]()
Ik hoop van harte dat je je ook zo goed blijft voelen. Zal iig aan je denkenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:16 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
And alive and kicking!
[..]
Ja ben ook dol en dol blij dat ik niet ziek ben geworden. Sterker nog, ik voel me niet eens remotely anders. Misschien is mijn lichaam sowieso al een chemical wasteland geworden na al die drank die ik heb gezopen in me leven...
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:19 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat je je ook zo goed blijft voelen. Zal iig aan je denken
Ook. En Maxima in de dramaserie "De Kroon"quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:17 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Natuurlijk Gulpje uit Phileine zegt sorry![]()
Nee maar wel straks op tv. Hij op de mat en zij op de tribune.quote:
En wat heb je met die tweede fles gedaan?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:22 schreef mr_anonimous het volgende:
A get well present for Bwennie.
[afbeelding]
Is het een judoka?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee maar wel straks op tv. Hij op de mat en zij op de tribune.
Die is gestolen door Ron Brandsteder.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En wat heb je met die tweede fles gedaan?
Ah, nu zie ik het verband met Kaka ook.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die is gestolen door Ron Brandsteder.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:25 schreef pyl het volgende:
Aha, zijn het dhr en mw Kaka?
hahaha! Ik was net even aan de telf. met een vriendin en ik zeg dat ik dit plaatje kreeg en toen zei ze Goh Bren ze kennen je daar wel goed he?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:22 schreef mr_anonimous het volgende:
A get well present for Bwennie.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:36 schreef Gellius het volgende:
Is zij van een dynastiek koningshuis, pylemans?
Dat zijn de kenmerken van de ware abbreviatiefetisjist!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:37 schreef BwennieBren het volgende:
hahaha! Ik was net even aan de telf. met een vriendin
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:37 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
hahaha! Ik was net even aan de telf. met een vriendin en ik zeg dat ik dit plaatje kreeg en toen zei ze Goh Bren ze kennen je daar wel goed he?
We hebben allemaal jouw Katjelam foto als bureaublad op onze pc's ingesteld.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:37 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
hahaha! Ik was net even aan de telf. met een vriendin en ik zeg dat ik dit plaatje kreeg en toen zei ze Goh Bren ze kennen je daar wel goed he?
Goed he?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:39 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat zijn de kenmerken van de ware abbreviatiefetisjist!![]()
Hoi Bwennie.![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We hebben allemaal jouw Katjelam foto als bureaublad op onze pc's ingesteld.
Ah, dat is Bwennie dus. Ik vroeg me al af wie er op m'n bureaublad stond.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We hebben allemaal jouw Katjelam foto als bureaublad op onze pc's ingesteld.
Of ze tracht direct vleselijk contact met de groezelige buitenwereld te voorkomen. Een smetvrezin.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Staat mevrouw zelf af te stoffen?
Van vaderszijde een Romanov(a), moeders was er een van de Wurtembergjes.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:40 schreef Gellius het volgende:
Hanover?
Zeker, maar da's van geen belang.quote:
Ze is wel van ons, maar niet Sopie.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:47 schreef Gellius het volgende:
Onze eigen Sophie?
Tuurlijk is dat eveneens van belang!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:47 schreef pyl het volgende:
[..]
Zeker, maar da's van geen belang.
Met jou gelukkig ook, zo lees ik.![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:49 schreef BwennieBren het volgende:
Is t Anna Palowna, Paulowna, Palovna ofkweetut nie meer
, vrouw van van Wimpie II?
quote:Anna Paulowna (eigenlijk Pavlovna; Sint-Petersburg 18 januari 1795 – Den Haag 1 maart 1865), grootvorstin van Rusland, uit het Huis Romanov, was sinds 21 februari 1816 gehuwd met de latere koning Willem II der Nederlanden. Op jonge leeftijd werd er ook vergeefs naar haar hand gedongen door de veel oudere keizer Napoleon Bonaparte.
Ze was de dochter van de vermoorde tsaar Paul I van Rusland en zuster van de tsaren Alexander I en Nicolaas I. Haar zus Catharina (1788-1819) was getrouwd met Willem I van Württemberg, zus Maria (1786-1859) met de Karel Frederik van Saksen-Weimar-Eisenach en zus Helena (1784-1803) met Frederik Lodewijk van Mecklenburg-Schwerin. Via Anna zijn de Oranjes verwant aan de Romanov-tsaren.
Temeer nog daar haar zoon (de latere koning Willem III) trouwde met Sophia van Württemberg, de dochter van Anna's zuster Catharina en Willem I van Württemberg. Anna Paulowna was zeer tegen het huwelijk tussen haar zoon en haar nichtje gekant, daar ze het beschouwde als inteelt. Vreemd genoeg was ze juist een groot voorstander van het huwelijk tussen haar dochter Sophie en Karel Alexander van Saksen-Weimar-Eisenach. Karel was de zoon van Karel Frederik van Saksen-Weimar-Eisenach en Anna's zuster Maria Paulowna. Zij waren namelijk ook neef en nicht, omdat Anna de zuster was van zijn moeder. Waarschijnlijk was zij tegen het eerst genoemde huwelijk omdat het nooit geboterd heeft tussen Anna en Catharina, en was zij voor het tweede genoemde huwelijk omdat zij het uitstekend kon vinden met haar andere zuster.
Uit haar huwelijk met Willem II werden vijf kinderen geboren:
Willem Alexander Paul Frederik Lodewijk (17 februari 1817 – 23 november 1890), de latere Willem III
Willem Alexander Frederik Constantijn Nicolaas Michiel (2 augustus 1818 – 20 februari 1848)
Willem Frederik Hendrik (13 juni 1820 – 13 januari 1879) de Zeevaarder
Willem Alexander Frederik Ernst Casimir (21 mei 1822 – 22 oktober 1822)
Wilhelmine Marie Sophie Louise (8 april 1824 – 23 maart 1897), de latere echtgenote van Karel Alexander van Saksen-Weimar-Eisenach
Anna was aanvankelijk wel gelukkig aan het kroonprinselijke hof te Brussel. Na 1830 echter, in het meer provinciale Den Haag, ging ze de weelde aan het Russische hof van haar jeugd steeds meer missen. Na de dood van haar gemaal werd zij erg eenzaam, ook al door de uiterst slechte relatie met haar schoondochter Sophie.
Zeker wel. Misschien niet direct van gezicht maar ik weet zeker dat je zijn grootste hit wel hebt gehoord.quote:
Ik wil niet vervelend doen maar na dit plaatje moet mijn meneer wel duidelijk zijn voor een hoop mensen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:03 schreef Gellius het volgende:
Als ik mij een kleine zelfmoderatie mag verstouten: zullen we conform de regeltjes eerst mijn mijnheer even doen?
O van dat verschrikkelijke laif is laif. Heette die band Opus of zo?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen maar na dit plaatje moet mijn meneer wel duidelijk zijn voor een hoop mensen.
Die hippie heeft alles met dit fragment te maken:
[afbeelding]
Herwig Ruedisser van Opus idd. Blijft wel een mooi fragmentje van Diego die op de beat staat te jongleren.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O van dat verschrikkelijke laif is laif. Heette die band Opus of zo?
Hallo.quote:
Ik kom de abbreviatiefetisjisten ietwat tegemoet.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:23 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hallo.
Moet dat trouwens niet 'welterusten' zijn, Scrutinizer?![]()
De kraag van zijn hemd is niet van deze tijd, volgens mij dan.quote:Wat ik me afvraag bij het plaatje van Gellius... is het een oude foto?
M'neer oogt namelijk van deze tijd.
Iemand anders dan Sinterklaas, dat lijkt mij ookquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:29 schreef Z het volgende:
Sinterklaas?
Ik zie werkelijk geen ènkele frenologische overeenkomst.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Bin Laden?
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Was jij eigenlijk al afgestudeerd in de jaren '40 pyl?
Politiek, maar dat had alles met m'neers wetenschappellijke ontdekkingen te maken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:38 schreef pyl het volgende:
Liep meneer later wetenschappelijk uit de pas, of anderszins, bijvoorbeeld politiek?
Is dat niet oneigenlijk afkorten?? Ik heb het je al een paar keer zien gebruikenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:43 schreef Gellius het volgende:
[..]
Politiek, maar dat had alles met m'neers wetenschappellijke ontdekkingen te maken.
Zeer juist opgemerkt Diaan73. Dank je.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is dat niet oneigenlijk afkorten?? Ik heb het je al een paar keer zien gebruiken
* pyl pakt er even het woordenboek bij.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:54 schreef Diaan73 het volgende:
... . oneigenlijk afkorten ....
Graag gedaan hoor. Goh ik ben toch nog wakker... wordt een beetje duf/suf door de warmte en mijn drukke bezigheden hier.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:56 schreef Gellius het volgende:
[..]
Zeer juist opgemerkt Diaan73. Dank je.
That’s my girl….quote:
* jaloers is en alleen een flesje water heeftquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
That’s my girl….![]()
hmm heb een magnum gekregen![]()
En ikke dan?? Ik heb hier alleen een flesje water en mn banaan heb ik al opgegeten, is niet genoeg. Vanavond lekker tonijn met stokbroodquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
dan hoef je vanavond niet meer te eten, dat scheelt
Alsjeblieft. Jij ook een Magnum:quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
* jaloers is en alleen een flesje water heeft
Dat is een geslaagde gok!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:06 schreef pyl het volgende:
Ik waag een gokje op Sacharov.
Als hij bezig was met het ontwikkelen van een atoombom zou ik daarvan uitgaan.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:04 schreef Gellius het volgende:
Mijnheer was atoomgeleerde inderdaad - mijn bronnen zijn niet helder over het al dan niet verrijken van uranium.
Ik heb vandaag geleerd dat het in de gootsteen afgieten van een blikje tonijn in olie geen goed idee isquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En ikke dan?? Ik heb hier alleen een flesje water en mn banaan heb ik al opgegeten, is niet genoeg. Vanavond lekker tonijn met stokbrood![]()
mjammie ik heb nu al trek.
![]()
Ik heb er geen verstand van, maar als jij het zo stellig zegt, ben ik bereid dat van je aan te nemen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als hij bezig was met het ontwikkelen van een atoombom zou ik daarvan uitgaan.![]()
Ik dacht dat het Kistemaker was. Dat was een Nederlandse uraniumverrijkert die voor de Duitsers werkte.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:13 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, maar als jij het zo stellig zegt, ben ik bereid dat van je aan te nemen.
Boer Proust is, meen ik, geboren (in zonnegloren en een zucht van de ziedende zee) op één van vele lange leuteravonden in het legendarische, helaas ten onder gegane, IRC Inter Relay Chat-kanaal "#filosofie". De precieze onstaansgeschiedenis is, zoals het leven van de Boer zelf, in nevelen gehuld. Alcoholische, in dit geval.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:12 schreef Z het volgende:
Zeg Gwaenlios, waar komt zo'n topic als 'Bour Proust' eigenlijk vandaag? Loop er net toevallig 'tegenaan'.
Ooops dat heb ik vanmorgen gedaan en toen is het wel goed gegaan. Even goed omspoelen met heet water en wat afwasmiddel.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geleerd dat het in de gootsteen afgieten van een blikje tonijn in olie geen goed idee is![]()
Ah, ik dacht al zoeits. Het is leuk lezen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:17 schreef Gellius het volgende:
[..]
Boer Proust is, meen ik, geboren (in zonnegloren en een zucht van de ziedende zee) op één van vele lange leuteravonden in het legenadarische, helaas ten onder gegane, IRC kanaal "#filosofie". De precieze onstaansgeschiedenis is, zoals het leven van de Boer zelf, in nevelen gehuld. Alcoholische, in dit geval.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:16 schreef Z het volgende:
De Klerk?
Dat is prettig om te horen, Z. Het zal Ollie ook plezieren. De Boer ligt ons na al die jaren nà aan het hart. En er is nog een hoop over hem te vertellen.quote:
Goede tipquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:18 schreef Gellius het volgende:
En eens in de maand een zakje soda door de gootsteen spoelen. Voor inwoners van wat oudereAmsterdamse
woningen met acht trappen: wekelijks.
Nee. Meneer doet ons land weleens aan hoor, daar niet van. De koningin is een fan, meen ik.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:43 schreef Gellius het volgende:
Nu is een wezenskenmerk van de moderne handel K.U.N.S.T. dat zij grotendeels grensoverschrijdend is, maar initieert hij deze vanuit ons prachtige land?
Nee, elders. Maar hij politiseert al niet meer sinds 1990, toen alle reden daartoe voor hem wegviel.quote:En politiseert hij - zijdelings - ook van achter de dijken?
Scherp!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:05 schreef Gellius het volgende:
Dit is een voorbeeld van zijn echtgenote? Hoeveel had hij er precies?
Da's dan weer correct.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:10 schreef Gellius het volgende:
Zij lijkt mij een vertolkster van het klassieke lied. Die kijken altijd zo naar de wolken en de maan, de sterren en de lucht.
Da's nog zo'n overeenkomst met Sacharov.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:24 schreef Gellius het volgende:
'n Rus?
Omdat het een gezelschapsspel is, Diaan!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee, snap eigenlijk mezelf niet waarom ik nog meeraad![]()
Zo beroemd als nu, was hij toen nog niet, peace. Dat zie je goed.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:35 schreef peaceman het volgende:
Is het iemand die in de 30-iger jaren wel bekend was?
Ach welnee. Als peaceman de afkorting van zijn naam tot peace een lelijk Germanisme vindt, heb ik daar vrede mee.quote:
Ik zal jou voortaan Py gaan noemenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:56 schreef pyl het volgende:
[..]
Ach welnee. Als peaceman de afkorting van zijn naam tot peace een lelijk Germanisme vindt, heb ik daar vrede mee.
quote:
Dat had ik ook al ruimhartig toegegeven.quote:
quote:Ik heb al met al geen idee over wie we het hebben.
Aha! Waar dan? (Ik ook namelijk, in The Queen Elizabeth Hall in Londen, onder meer de Vijfde van Shostakovichquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:23 schreef Gellius het volgende:
Ach! *Tchac*. Het is natuurlijk die Rastapopolous... Rasto..Rosto... Rostropopovitsj. Die heb ik een paar jaar geleden zelfs nog zien optreden.
Foto geplaatst !quote:
hahahaha!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:33 schreef fotoloog het volgende:
Fotoboek,misschien?
Ik ben het echt hoor !quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:34 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
hahahaha!ikke kijken natuurlijk!
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:26 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Foto geplaatst !
Niet schrikken,want ik heb een turbo zonnebank !
Hoe laat ?quote:
Eerst ff douchen....quote:
Ik kijk naar deze foto he?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:38 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Ik ben het echt hoor !![]()
Ik heb de Michael Jackson therapie in reverse gevolgd met behulp van een neverland zonnebank met ion-magnetische straling....!
quote:op·snor·ren (ov.ww.)
1 her of der vinden => opzoeken
Vervoeging (1e persoon enkelvoud) van het werkwoord 'opsnorren'.quote:
...bah, wat een naar beeld, Treinhomo! Haast net zo akelig als de vrachtwagens met opschrift "Archiefvernietiging", die ik wel eens zie rondrijden.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:15 schreef Treinhomo het volgende:
De ware abbreviatiefetisjist kan niet zonder:
[afbeelding]
De afkortzaag !![]()
Jij geeft de voorkeur hieraan ?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:18 schreef Gellius het volgende:
...bah, wat een naar beeld, Treinhomo! Haast net zo akelig als de vrachtwagens met opschrift "Archiefvernietiging", die ik wel eens zie rondrijden..
Precisieinstrumentje hoor! Mijn heer is geen cellist trouwens, dus dat scheelt aanmerkelijk.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:23 schreef wyccie het volgende:
Dat is pas naar!
Ik ken trouwens geen cellisten, zo uit mijn hoofd.
Hoe vind je m'n zonnebril ?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:10 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik kijk naar deze foto he?
[afbeelding]
Je gaat me toch niet zeggen dat jij dat bent lieve Foto
Ik bedoelde de meneer van pyl met zijn indrukwekkende curriculum vitae.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:24 schreef Gellius het volgende:
[..]
Precisieinstrumentje hoor! Mijn heer is geen cellist trouwens, dus dat scheelt aanmerkelijk.
Begrijpelijk. Je bent niet zo snel. Dat geeft niks. Wyccie.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoelde de meneer van pyl met zijn indrukwekkende curriculum vitae.
Zijte gij dat Gellius,Linksboven?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:27 schreef Gellius het volgende:
Ah, ik zie wat je bedoelt. Voor dat klusje prefereer ik:
[afbeelding].
Oh, dus het was die Rastaponogwattes? Dat kan ik toch niet weten. Dequote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:28 schreef Gellius het volgende:
Begrijpelijk. Je bent niet zo snel. Dat geeft niks. Wyccie.
Spelen we Waar is Gelly?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:27 schreef Gellius het volgende:
Ah, ik zie wat je bedoelt. Voor dat klusje prefereer ik:
[afbeelding].
Pyl zou best iets gearticuleerder in zijn bevestigingen kunnen zijn, dat ben ik het met je eens. Hij zal wel haast hebben gehad om op tijd bij de dinsdagnamiddagborrel te zijn - mogelijkerwijs met het oog op de blote tieten.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dus het was die Rastaponogwattes? Dat kan ik toch niet weten. De [afbeelding] smilie doet het niet meer bij mij.
Hee Bwenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:40 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
was even asperges eten
Cool hoor!
Als ik het wel heb, zijn er maar liefst twee urinoirs die hetquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:40 schreef fotoloog het volgende:
Ach wat zit ik nou te lullen,het enigste urinoir wat er nog is , in Amsterdam-oost,is die aan het Oosterpark t/o nr 11,maar daar ga je ook niet meer voor je plezier staan pissen...![]()
22:00 uur?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:40 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
was even asperges eten
Cool hoor!
quote:
Deal!quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:43 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik durf t bijna niet te zeggen omdat t zo raar klinkt na zo'n kuur maar ik voel me helemaal top! Nergens last van. Net heerlijk gegeten, zussie heeft gekookt
en t smaakt allemaal best.
Hmmmz,op de hoek Elandsgracht/Prinsengracht,staat nog wel een krul,maar dat is niet mijn postcode....,.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:41 schreef Gellius het volgende:
[..]
Als ik het wel heb, zijn er maar liefst twee urinoirs die hetOosterpark
flankeren, fotoloog. In beide is het onplezierig toeven, kan ik je melden. Het zijn ook geen krullen natuurlijk.
Meldt het ook even aan Z, dat is de Central Krullenizer. Ik ben maar een hobbyist op dat vlak.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:45 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Hmmmz,op de hoek Elandsgracht/Prinsengracht,staat nog wel een krul,maar dat is niet mijn postcode....,.
Ach ende ween
Wow,Geef me je postcode ff,ik hoop dat Pos dit begrijpt...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:43 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik durf t bijna niet te zeggen omdat t zo raar klinkt na zo'n kuur maar ik voel me helemaal top! Nergens last van. Net heerlijk gegeten, zussie heeft gekookt
[..]
Deal!
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:46 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Wow,Geef me je postcode ff,ik hoop dat Pos dit begrijpt...
Ik ben een gezegend mens. Ik heb t grote opperhoofd gezegd als ik zo de chemo mag doorkomen ik -indien ik dan uiteindelijk de pijp uitga op hele ouwe leeftijd- ik voor hem de hele hemel dweil...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Mag je best zeggen hoor. Dat is toch geweldig?
Alles zal reg kom...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:46 schreef Gellius het volgende:
[..]
Meldt het ook even aan Z, dat is de Central Krullenizer. Ik ben maar een hobbyist op dat vlak.
Dat is geweldigquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:43 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hoe lang moet je, BwennieBren?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:47 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik ben een gezegend mens. Ik heb t grote opperhoofd gezegd als ik zo de chemo mag doorkomen ik -indien ik dan uiteindelijk de pijp uitga op hele ouwe leeftijd- ik voor hem de hele hemel dweil...
Nee ik ga niet tussen jou en Pos inzitten hoor! Ik wist niet dat r al een afspraak stondquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:46 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Wow,Geef me je postcode ff,ik hoop dat Pos dit begrijpt...
Als hij zo makkelijk is, wil ik hem al niet meerquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:49 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nee ik ga niet tussen jou en Pos inzitten hoor! Ik wist niet dat r al een afspraak stond... sorry Pos...
Chemo tot 12 november 2006 en dan vanaf die datum doorbehandeling met Herceptin tot 12 augustus 2007 maar dit medicijn pakt alleen de tumorcellen aan en niet de goede cellen dus is geen chemo...quote:
Dat is een flinke ruk - dat het je moge baten!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:51 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Chemo tot 12 november 2006 en dan vanaf die datum doorbehandeling met Herceptin tot 12 augustus 2007 maar dit medicijn pakt alleen de tumorcellen aan en niet de goede cellen dus is geen chemo...
Maar ben je gelovig?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:47 schreef BwennieBren het volgende:
Ik ben een gezegend mens. Ik heb t grote opperhoofd gezegd als ik zo de chemo mag doorkomen ik -indien ik dan uiteindelijk de pijp uitga op hele ouwe leeftijd- ik voor hem de hele hemel dweil...
Veel dank! En zoals Foto al eerder op een ander bericht hier opperde: alles zal reg kom...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:53 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat is een flinke ruk - dat het je moge baten!
Nee, daarom dus....quote:
Ik neem voor de zekerheid gewoon een dweil mee... en als hij er is... dan hoop ik dat hij het daar goed schoon houdtquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:59 schreef Gellius het volgende:
Nu maar hopen dat het opperhoofd goedgelovig is.
Foto van m'n zoon plaatsen..quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:00 schreef wyccie het volgende:
Zou Fotoloog familie van Opperhoofd zijn?
[afbeelding]
Heeft je zoon zoveel rimpels? Je hebt 'm iets te lang onder de zonnebank gelegd, ben ik bang.quote:
Ik ben in ieder geval niet bijgelovig...dat brengt ongeluk.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:59 schreef Gellius het volgende:
Nu maar hopen dat het opperhoofd goedgelovig is.
Mwaah,zonnebank is oké,ben zelf 122 !quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heeft je zoon zoveel rimpels? Je hebt 'm iets te lang onder de zonnebank gelegd, ben ik bang.
Ik was in de veronderstelling dat jij nog in de kleintjes zat eigenlijk..quote:
Hey; da's mijn vorige wasmachine.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:09 schreef BwennieBren het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat jij nog in de kleintjes zat eigenlijk..
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:09 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bwen ik heb het gedaanquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:09 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
[afbeelding]
Barbapappa kan elke kleur zijn die hij maar wil...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:25 schreef wyccie het volgende:
Barbapappa is roze.
Of Barbapappa ? for that matter.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:32 schreef wyccie het volgende:
En Gwaenlios, snap jij de film Memento?
Nee.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:32 schreef wyccie het volgende:
Is het Paus Johannes Paulus de eerste?
Hij was de paus, denk ik, vóór de paus die vrij snel na zijn benoeming het loodje legde, welke naam en nr weet ik nietquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:32 schreef wyccie het volgende:
Is het Paus Johannes Paulus de eerste?
Done, You've got mail...quote:
Dat is correct.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:43 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hij was de paus, denk ik, vóór de paus die vrij snel na zijn benoeming het loodje legde, welke naam en nr weet ik niet
Daar kan ik niets zinnigs over zeggen - het is een tijdje geleden alweer.quote:
Wat Memento betreft. Het was Guy Pearce toch zelf die zijn vrouw heeft vermoord of heb ik m niet goed begrepen?
Dat denken de meeste, maar dat geloof ik niet. Ik moet 'm nog maar een keer kijken dan. Met mijn lieverd.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:43 schreef BwennieBren het volgende:
Wat Memento betreft. Het was Guy Pearce toch zelf die zijn vrouw heeft vermoord of heb ik m niet goed begrepen?
Johannes Paulus O???quote:
Ik ook, maar ik vond het wel een goede film, dat kan ik me wel nog herinneren maar zoals TH zegt: a real mindfuckquote:Daar kan ik niets zinnigs over zeggen - het is een tijdje geleden alweer.
Helaas, zo doorzichtig is de paapse nomenclatura niet.quote:
Spreekt die jongen niet z'n moerstaal?quote:Ik ook, maar ik vond het wel een goede film, dat kan ik me wel nog herinneren maar zoals TH zegt: a real mindfuck
Wat ?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:51 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat ben jij morgen toch alweer vergeten...![]()
'Breinneuk' bekt niet...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:51 schreef Gellius het volgende:
Spreekt die jongen niet z'n moerstaal?
Moet hij 'geestneuk' zeggen?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:51 schreef Gellius het volgende:
Spreekt die jongen niet z'n moerstaal?
De nummering van die pausen, alsook de namen, zijn zo verschillend, dan weer oplopend, aflopend van 4 naar 1 en van 2 weer een andere naam, ingewikkeld hoor... ik pas...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:51 schreef Gellius het volgende:
[..]
Helaas, zo doorzichtig is de paapse nomenclatura niet.
[..]
Herstel: hij zei ultieme mindfuck. Hij is tweetalig dusquote:Spreekt die jongen niet z'n moerstaal?
Die van jou een 'Ghostfuck'.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:53 schreef wyccie het volgende:
Dat is een 'brainfuck'.
De pyl treft -zoals altijd - weer doel:quote:
.quote:Pope Paul VI (Latin: Paulus PP. VI), born Giovanni Battista Enrico Antonio Maria Montini (September 26, 1897 – August 6, 1978), reigned as Pope of the Catholic Church and as sovereign of Vatican City from 1963 to 1978. Succeeding John XXIII who had called the Second Vatican Council, he presided over the majority of its sessions and oversaw the implementation of its decrees.
Ik zoek even een stoel.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:54 schreef wyccie het volgende:
Het begint niet met een T?
Is het Ocatavianus? Of ben ik in de war met Romeinse keizers?
Een frisse meid in ieder geval, en niet voor een kleintje vervaard. Wij zien dat graag in Huize Gellius. In het voorbijgaan.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:00 schreef Gellius het volgende:
Hier is weinig verzenuwds aan -ik gok op een draufgängster uit de jaren dertig of veertig. Een pilote ofzoiets.
Voorbij de jaren veertig, geen piloot maar een spiritueel leider van de natiequote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:00 schreef Gellius het volgende:
Hier is weinig verzenuwds aan -ik gok op een draufgängster uit de jaren dertig of veertig. Een pilote ofzoiets.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:02 schreef wyccie het volgende:
Mevrouw Peron?
Je gaat op tienertoer ?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:05 schreef Gellius het volgende:
Dan schaar ik mij - eenmalig - onder de Péronisten.
Nooit gedaanquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:06 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Je gaat op tienertoer ? [afbeelding]
Indeed, maar dan werd t wel te gemakkelijk en herkenbaar vrees ikquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:06 schreef Natalie het volgende:
Vind haar met de 'knot' die ze wel eens droeg, trouwens mooier dan met dit losse haar.
Ja, wie zijn dat toch?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:12 schreef wyccie het volgende:
Is pylemans er nog? Heeft hij mijn cowboys al geraden?
Het is de bedoeiling dat pyl dat vertelt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:15 schreef Gellius het volgende:
Ja, wie zijn dat toch?
Hop, we zijn er al: Innana:quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:21 schreef BwennieBren het volgende:
Sumerisch? Godin Inanna?
quote:Ishtar is the Assyrian counterpart to the Sumerian Inanna and to the cognate northwest Semitic goddess Astarte. Anunit, Astarte and Atarsamain are alternative names for Ishtar. Inanna, twin of Utu/Shamash, children of Nannar/Sin, first born on Earth of Enlil. The first names given are Sumerian, the second names derive from the Akkadians, who are a Semitic people who immigrated into Sumeria. Adding an [sh] to a name is typical Akkadian, as Anu to Anush.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:25 schreef dolle_hond het volgende:
memento:
volgens mij (en anderen) heeft hij niet zelf zijn vrouw vermoord, maar doordat hij haar teveel insuline heeft geinjecteerd.
het verhaal van sammy jenkins sloeg op hemzelf.
zijn geheugen zou hij na de wel gebeurde overval wel echt zijn kwijtgeraakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |