En weer teruggewiptquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:33 schreef Z het volgende:
Is mevrouw die 'gewipte' omroepbazin?
Jouw peacemannetje is er een!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:34 schreef Diaan73 het volgende:
abbreviatiefetisjisten? geen idee hoe en wat, maar geweldig gevonden
Ow dat is aan mij voorbij gegaan....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:39 schreef Gellius het volgende:
Dat is een abbreviatiefetisjist. Zo is uit het vorige topic zonneklaar gebleken.
Hij wordt dan zeker ook geen lid van onze AAKAAOquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:39 schreef Gellius het volgende:
Dat is een abbreviatiefetisjist. Zo is uit het vorige topic zonneklaar gebleken.
Lijkt me duidelijk Gwaenlios.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:41 schreef Gellius het volgende:
Dat zit er dik in, Seth.
Is goedquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:53 schreef dartfanaat het volgende:
Anna Visser
Môgguh.quote:Goedemorgen overigens
Nederlandse ja, Zangeres Neequote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Nederlandse zangeres?
Yep.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Das Hadewych Minis.
Goedemorgen BBquote:
And alive and kicking!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Hey BB is back!
Ja ben ook dol en dol blij dat ik niet ziek ben geworden. Sterker nog, ik voel me niet eens remotely anders. Misschien is mijn lichaam sowieso al een chemical wasteland geworden na al die drank die ik heb gezopen in me leven...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:13 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Goedemorgen BB![]()
deed me goed te lezen dat je nauwelijks last had van de kuur![]()
Ik hoop van harte dat je je ook zo goed blijft voelen. Zal iig aan je denkenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:16 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
And alive and kicking!
[..]
Ja ben ook dol en dol blij dat ik niet ziek ben geworden. Sterker nog, ik voel me niet eens remotely anders. Misschien is mijn lichaam sowieso al een chemical wasteland geworden na al die drank die ik heb gezopen in me leven...
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:19 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat je je ook zo goed blijft voelen. Zal iig aan je denken
Ook. En Maxima in de dramaserie "De Kroon"quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:17 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Natuurlijk Gulpje uit Phileine zegt sorry![]()
Nee maar wel straks op tv. Hij op de mat en zij op de tribune.quote:
En wat heb je met die tweede fles gedaan?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:22 schreef mr_anonimous het volgende:
A get well present for Bwennie.
[afbeelding]
Is het een judoka?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee maar wel straks op tv. Hij op de mat en zij op de tribune.
Die is gestolen door Ron Brandsteder.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En wat heb je met die tweede fles gedaan?
Ah, nu zie ik het verband met Kaka ook.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die is gestolen door Ron Brandsteder.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:25 schreef pyl het volgende:
Aha, zijn het dhr en mw Kaka?
hahaha! Ik was net even aan de telf. met een vriendin en ik zeg dat ik dit plaatje kreeg en toen zei ze Goh Bren ze kennen je daar wel goed he?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:22 schreef mr_anonimous het volgende:
A get well present for Bwennie.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:36 schreef Gellius het volgende:
Is zij van een dynastiek koningshuis, pylemans?
Dat zijn de kenmerken van de ware abbreviatiefetisjist!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:37 schreef BwennieBren het volgende:
hahaha! Ik was net even aan de telf. met een vriendin
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:37 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
hahaha! Ik was net even aan de telf. met een vriendin en ik zeg dat ik dit plaatje kreeg en toen zei ze Goh Bren ze kennen je daar wel goed he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |