Digitale SPiegel Reflecsquote:
Feit. En een goeie sensor ook. MP is ongeveer het onbelangrijkstequote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:27 schreef Klonk het volgende:
megapixels zeggen niets over de fotokwaliteit, een goeie lens is veel belangrijker
Dat dacht ik ook toen ik voor de 20e keer naar de TT keek.quote:
prijs - 150 euris want die heeft iequote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:34 schreef Shark.Bait het volgende:
hoe lang moet je doorsparen voor een DSLR met een leuk lensje?
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:26 schreef Loontjah het volgende:
Mijn budget op dit moment is voor een digitale camera rond de 150 euro. Naar mijn mening kun je voor die prijs redelijk goede camera's kopen ( zie Kruidvat, Mediamarkt etc)
lang, beetje leuke DLSR kost je minimaal 750 euro.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:34 schreef Shark.Bait het volgende:
hoe lang moet je doorsparen voor een DSLR met een leuk lensje?
En met een beetje lens waar ook macro mee kan nog ietsje meer denk ik..quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
lang, beetje leuke DLSR kost je minimaal 750 euro.
Duizenden euro's, niet tienduizenden euro's.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:40 schreef BiMeWet het volgende:
Met een DSLR kun je het zo gek maken als je zelf wilt. Ik ken iemand met een DSLR van 3400 euro, persmedewerkers zullen ongetwijfeld nog veel duurdere modellen hebben met lenzen van - letterlijk - 10.000en euro's.
Wat Elefes zegt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:37 schreef Elefes het volgende:
(...)
Verder kun je je vraag beter in het "wie helpt mij een nieuwe camera vinden"-topic plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |