Surimiquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:13 schreef Jaguarized het volgende:
Vanmiddag even wat sushi en surimi gegeten omdat ik toch geen tijd zou hebben om te koken wegens shoppen.
[afbeelding]
Vanavond een plakje (niet de hele taart) Mud Cake gehad.
[afbeelding]
En nu om 22.12 wat ranch salad + een blikje energy drink. (normaliter drink ik water)
[afbeelding]
Sausjes vind ik altijd zo overbodigquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:15 schreef ijsmeis het volgende:
Surimi
Zit daar nou cocktailsaus bij? Smaakt dat?
Ik zit weer aan de aardbeitjes met slagroom
Die cocktailsaus is een speciaal sausje voor vis en smaakt het beste bij surimi. Lekker pittig en smaakt net even wat anders dan whiskeysaus.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:15 schreef ijsmeis het volgende:
Surimi
Zit daar nou cocktailsaus bij? Smaakt dat?
Ik zit weer aan de aardbeitjes met slagroom
Zonder sausje vind ik het net wat te flauw.quote:
Dat heb ik hier een paar keer gehad. Surimi en garnaaltjes gedompeld in een lekker sausje.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mwah, een surimicocktail lijkt me wel wat
Het is nou niet zo dat het echt superscherp is en dat je je tong brandt maar het is net even wat pittiger. Zie het als belegen en oude kaas.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:21 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga het vanavond eens brouwen, maar dan wel gewoon met cocktailsausIk hou niet zo van pittig.
Heb je dan misschien een naampje voor me?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het is nou niet zo dat het echt superscherp is en dat je je tong brandt maar het is net even wat pittiger. Zie het als belegen en oude kaas.
Of is dat een hele foute vergelijking?
Zoiets?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heb je dan misschien een naampje voor me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |