De Tour, kijken naar die drugsverslaafden op een fiets?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:34 schreef Gripper het volgende:
Het zal me roesten. Zolang ze erin blijven, wil ik wel kijken, liggen ze eruit: ook best. Het WK is voor mij toch alleen maar tijdvulling tot de Tour.
De Tour de France.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:34 schreef Gripper het volgende:
Het zal me roesten. Zolang ze erin blijven, wil ik wel kijken, liggen ze eruit: ook best. Het WK is voor mij toch alleen maar tijdvulling tot de Tour.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:23 schreef valek het volgende:
[..]
De Tour, kijken naar die drugsverslaafden op een fiets?
ja sneu volkquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:25 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Hoop jij ook dat voetbalhaters snel emigreren?
Zeik nietquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:28 schreef MikeyMo het volgende:
Ik wel, zijn we weer van al dat mongolengedoe af zeg maar.
Achter een bal aanrennen, en als je er eindelijk bent m weer hard wegschoppen niet?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:24 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
De Tour de France.![]()
![]()
Dat is het meest sneue wat er op TV komt.
neequote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:27 schreef Gripper het volgende:
[..]
Achter een bal aanrennen, en als je er eindelijk bent m weer hard wegschoppen niet?
![]()
Ik haat voetbal, maar daar staat de Tour de France nog onder wat mij betreft.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:27 schreef Gripper het volgende:
[..]
Achter een bal aanrennen, en als je er eindelijk bent m weer hard wegschoppen niet?
![]()
hopen dat ze snel weer terug in nederland zijn.quote:
je bent gewoon een gefrustreerde zeikbeerquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:34 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
hopen dat ze snel weer terug in nederland zijn.
Waar je ook kijkt, overal niets anders dan voetbal
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:36 schreef Socratestikel het volgende:
Er wonen trouwens nieuwe mensen in mijn wijk, en die hebben het uiterst onsmakelijke idee opgevat om overal oranje vlaggetjes over de gevel te hangen. Het is hier godverdomme net een actherbuurt nu, met die WK-proleten. Het was zo netjes hier.
ja maar da's in drenthe, van die provincie is het bekend dat de gemiddelde woonachtige daar een chromosoompje teveel heeftquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:40 schreef Zwaffel het volgende:
[..]dan heb je onze wijk nog niet gezien
En bevalt het je of niet?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:40 schreef Zwaffel het volgende:
[..]dan heb je onze wijk nog niet gezien
typisch geval van 'ik voel me beter dan anderen' en 'voetbal is voor de untermensch, daar sta ik ver boven'quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:42 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja maar da's in drenthe, van die provincie is het bekend dat de gemiddelde woonachtige daar een chromosoompje teveel heeft
dat is niet iets om trots op te zijnquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:50 schreef -Wolf- het volgende:
Ik ben de enige hier in het centrum die vlaggetjes e.d. heeft opgehangen.
Ruik ik hier arrogantie?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:42 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja maar da's in drenthe, van die provincie is het bekend dat de gemiddelde woonachtige daar een chromosoompje teveel heeft
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:50 schreef -Wolf- het volgende:
Ik ben de enige hier in het centrum die vlaggetjes e.d. heeft opgehangen.
In drenthe wordt Jannes vereerd als een God, dat zegt genoegquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:51 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ruik ik hier arrogantie?je hebt er anders ook niks op tegen om mij te neuken
en ik kom ook uit drenthe
Rot op,en blijf van mn voetbal af
...en jij voelt je als god dus dat is concurrentiequote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:56 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
In drenthe wordt Jannes vereerd als een God, dat zegt genoeg
As I said,je bent een zeikerd. Nee,den helder is een lekkere stadquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:56 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
In drenthe wordt Jannes vereerd als een God, dat zegt genoeg
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:57 schreef Mojave het volgende:
[..]
...en jij voelt je als god dus dat is concurrentie![]()
Waarom heb je dan for fuck sake een oranje kleurquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:58 schreef cappp het volgende:
Jup
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |