Hoe dat zo? WILDE je soms geband worden?quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:46 schreef Q. het volgende:
Te snel.
Na zi je nu wel!quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:18 schreef Q. het volgende:
Hoi Dave, daar was ik weer.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:13 schreef Dave het volgende:
[..]
Na zi je nu wel! Naaaaah, zie je nu wel?
Wat doen die chaps in je icon?quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:15 schreef Charizma het volgende:
Raar topic
Ik heb opeens een enorm Mrs. Slocombe moment...quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:30 schreef Dave het volgende:
Wanneer ga je een foto van je poesje posten, Tally?
Vrijdag Deef vrijdagquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:30 schreef Dave het volgende:
Wanneer ga je een foto van je poesje posten, Tally?
Natuurlijk ben ik al geweest. Wat dacht jij dan! Wij zaten ook in een loge.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:14 schreef Troel het volgende:
Goedemorgen!
Cabaret was gigantisch gaaf!
We zaten in de loge omdat de zaal niet vol zat, ik denk dat er slechts 4 andere stoelen waren die net zo goed zaten als de onze
Wauw!
TF, was jij al geweest?
Kijk, dat berichtje komt dan dus niet bij Q. aan...quote:Op maandag 19 juni 2006 08:53 schreef Dave het volgende:
Goedemorgen. Draadloze netwerken zijn ok. Als ze werken. Over!
Ongesteld?quote:Op woensdag 21 juni 2006 06:42 schreef Dave het volgende:
En gisteren was weer "zo'n" dag.
Dat heb ik deze week elke dag. Vandaag ook weer...quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:49 schreef Dave het volgende:
Zo'n dag waarbij je denkt, 'was ie maar voorbij'.
Owquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:05 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Heb je al gekeken wat de weersverwachting is? Morgen wordt het noodweer.
Mag je in ONZ geen webcam-foto's posten?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:26 schreef Dave het volgende:
Wat mij betreft wel. Ik weet alleen niet of het tegen de OZVJ-policy is.
Drie reacties, Dave... drie reacties gaf ik, waarvan één ook nog een verkapte foto bevatte (mét slurf).quote:Ik durf ook nauwelijks meer te reageren in S&G. Elk woord lijkt er één te veel.
Mail je dan terug?quote:En je kunt ze natuurlijk altijd mailen..
Die waren er niet meer. De laatste twee stokjes heb ik zondagochtend als ontbijt gehadquote:
Er is een tijd een zero-tolerance-beleid geweest mbt slowchat... en dat zou tijdelijk zijn. Right. En dit was nog niet eens slowchat ook!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:37 schreef Dave het volgende:
Ik weet het niet DM. Ze draven een beetje door op S&G.
Polaroids die je moet wapperen?quote:Ik heb geen webcampics..
Mogge Q. Ban je d'r ook weer?quote:Op woensdag 28 juni 2006 06:56 schreef Q. het volgende:
Goeiemorgen Dave.
Nou, dit is 'm dan:quote:Op woensdag 28 juni 2006 06:39 schreef Dave het volgende:
Goedemorgen allemaal.
DM, kom maar op met die webcampics. Ik zit er klaar voor..
Deed je wel rustig met dat pootje dan? Je moet wel voorzichtig zijn...quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:10 schreef Dave het volgende:
Die heb ik ook gehad, maar die is uiteindelijk afgebroken. Dat pootje. Dus heb nu een nieuwe.
Pauper! Werken zal je!quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:22 schreef DennisMoore het volgende:
Ik heb deze week nog vakantie...
Dat mag, maar hoeft niet.quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:31 schreef DennisMoore het volgende:
Jaja, lul er uit.
Ja, volgende week weer he? Aan een nieuw bureau. Met mijn beeldscherm richting deur-opening.quote:
Voldoen aan mijn verwachting is okay.quote:
Tof, zo heb ik ook een half jaar gewerkt. Erg leuk is dat.quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, volgende week weer he? Aan een nieuw bureau. Met mijn beeldscherm richting deur-opening..
Ja, stom. Kan ik niet eens lekker op monsterboard enzo rondsurfen...quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:12 schreef Q. het volgende:
Tof, zo heb ik ook een half jaar gewerkt. Erg leuk is dat.
Of op FOK!quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, stom. Kan ik niet eens lekker op monsterboard enzo rondsurfen....
Dat deed ik bij m'n baan in Enschede de hele dag ja, uit verveling.quote:
Dit is toch ook een soort usuals-topic?quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat deed ik bij m'n baan in Enschede de hele dag ja, uit verveling..
Toen had ik ook 35+ posts per dag geloof ik.
En toen was fok nog leuk, met usuals enzo, en slowchat in foto-topics.
Das lang geleden!quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat deed ik bij m'n baan in Enschede de hele dag ja, uit verveling..
Toen had ik ook 35+ posts per dag geloof ik.
En toen was fok nog leuk, met usuals enzo, en slowchat in foto-topics.
Bij ons lopen er zelfs hele Duitsers rond. En Fransozen, en nog meer nationaliteiten...quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:32 schreef Dave het volgende:
Hier loopt ook al zo'n halve Duitser rond..
Je gebruikt het ook om de baby mee te voeren!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een lollercopter is een ding, daar kun je pap mee roeren...
Hij is dicht! De homo's.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
Goeiemorgen Nederland..
Geheel in Q.'s icoon thema wil ik U allen even wijzen op het grote Duitsland is tof. -topic.
Er waren al andere (volledig onvindbarequote:
Ah, een puddingbuks.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een lollercopter is een ding, daar kun je pap mee roeren...
Dat slaat als een lollercopter op een drumstel, Dave.quote:
Feelin' hot hot hot?quote:Goedemorgen, op deze straaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalende dag, trouwens.
IJskoffie?quote:.
Wat ga je doen op je pc?quote:Op maandag 3 juli 2006 07:24 schreef DennisMoore het volgende:
Zou ik m'n pc levend aantreffen als ik vanmiddag weer thuiskom, als ik alles thuis potdicht houd, ramen, gordijnen etc?
Of beter ramen tegen elkaar openzetten etc...
Of pc uitdoen natuurlijk...
Niets. Maar een pc uitzetten is net zoiets als een lief muisje de nek omdraaien.quote:
Dan moet het toch nog wel een koud biertje zijn? Warm bier is veel minder lekker....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:33 schreef Dave het volgende:
Ik? Nee hoor. Maar ik drink niet elke avond een biertje na m'n werk of zo.. Eigenlijk alleen af en toe (!) in het weekend.
Ben ik niet met je eens. Maar ja, smaken verschillen. (Maar dat is geen excuus om bier warm te drinken, als het ook koud kan.)quote:
Ik ben het wel met je eens dat oud bier vele malen lekkerder is dan warm bierquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:17 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Maar ja, smaken verschillen. (Maar dat is geen excuus om bier warm te drinken, als het ook koud kan.)
Hoi Tally. Zeg, heb jij niet ergens nog een regenbuitje in je knapzak zitten? Zou wel erg van pas komen nu...quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:49 schreef Tally het volgende:
Goedemorgen!
Die heb ik net opgemaakt..quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:16 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Hoi Tally. Zeg, heb jij niet ergens nog een regenbuitje in je knapzak zitten? Zou wel erg van pas komen nu...
"Broek uit. Broek uit! DOE DIE BROEK NOU UIT!!!"quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:03 schreef Tally het volgende:
Ja lekker he Deef!
quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:16 schreef Dave het volgende:
[..]
"Broek uit. Broek uit! DOE DIE BROEK NOU UIT!!!"
Bedoel je nu niet buikhaar?quote:Op maandag 10 juli 2006 07:17 schreef DennisMoore het volgende:
Borsthaar dempt de impact, me dunkt.
Maar jouw borst is net het hoofd van Lambik.quote:Op maandag 10 juli 2006 07:17 schreef DennisMoore het volgende:
Borsthaar dempt de impact, me dunkt.
quote:Op maandag 10 juli 2006 08:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Maar jouw borst is net het hoofd van Lambik.
Ik vind kaal lekkerquote:Op maandag 10 juli 2006 13:43 schreef Dave het volgende:
Ik bedoelde qua haar, Tally. Kaal dus.
Nou een beetje borsthaar mag wel hoor..quote:
Mag het ook allebei?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 06:36 schreef DennisMoore het volgende:
Likken voor of na het insmeren met aardbeienvruchtenijs?
Dan wil ik ze ook! Ik heb er nou al zo veel over gehoord....quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:16 schreef Tally het volgende:
Deeeeeeeeeeeef... Van NJ moest ik van jou zijn voor die strijkfoto's..
Mag ik die
Neequote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:48 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dan wil ik ze ook! Ik heb er nou al zo veel over gehoord....
CC mij ook even.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:48 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dan wil ik ze ook! Ik heb er nou al zo veel over gehoord....
39,4!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:17 schreef DennisMoore het volgende:
Inderdaad te warm..
Mijn zojuist bij MediaMarkt gekochte voorhoofd-thermometer (is dat weer nieuw) begint hevig te piepen en geeft 38,9 graden Celcius aan...
Ja hej mocht van hemquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:56 schreef Dave het volgende:
Ja, daag, die foto's blijven lekker bij mij aan de strijkstok hangen.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:56 schreef Dave het volgende:
Ja, daag, die foto's blijven lekker bij mij aan de strijkstok hangen.
Tell me about itquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:08 schreef Dave het volgende:
En het was weer "zo'n" dag.
Wat een heeeeeeeeeeeerlijke dag om jarig te zijn! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 16 juli 2006 20:56 schreef Twoflower het volgende:
Goedemorgen Dave!
Kunnen we maandag niet gewoon overslaan? Dan heb ik die verjaardag ook maar vast gehad.
Die rechtste toch wel zonder slipje, hč? Slipje?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:24 schreef Amber_Forrester het volgende:
Ik heb weer een heeeeeerlijk dagje achter de rug! Eerst lekker naar een kuuroord in Santa Fe geweest en daarna wezen shoppen in San Fransisco. En al zeg ik het zelf, een aantal bijzonder kekke outfits op de kop getikt:
[afbeelding]
Ik kwam laatst ook een oude foto van mezelf tegen in een plakboek, van toen ik 16 was. Schattig he?
[afbeelding]
Gotta love me! Ciao!
Alleen jammer dat ik wel moet werken. Maar ach, ik heb het al twee weekenden gevierd, dus dan is een dagje werken niet zo'n ramp.quote:Op maandag 17 juli 2006 08:17 schreef Dave het volgende:
[..]
Wat een heeeeeeeeeeeerlijke dag om jarig te zijn! Gefeliciteerd!
Valt me van je tegen dat je Hier mag u Twoflower feliciteren met ... nog geen schop gegeven hebt hoor.quote:Op maandag 17 juli 2006 08:51 schreef Troel het volgende:
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer is er een jarig hoera! hoera! Dat kun je wel zien dat ben jij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik zie het net. *schaam*quote:Op maandag 17 juli 2006 08:55 schreef Troel het volgende:
Dat heb ik allang gedaan joh!
Barra!!!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
GOEIEMORGEN DAVE!
hey 2bloemquote:
quote:
Kan beterquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ey lekkerding... alles goed?
mogge dave
Shit! Gemist! Mogge!quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ey lekkerding... alles goed?
mogge dave
Gelukkig, niet gesmolten.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 06:36 schreef Dave het volgende:
[..]
Shit! Gemist! Mogge!
Druk, druk, druk. Laatste loodjes voor de vakantie.
Dan ga je toch voor een paar tientjes op de veluwe zitten?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge dave
ik wil ook op vakantie... liz en ik waren van plan om een last minute te boeken... maar dat moeten we volgende week dan doen.. weet iemand daar goeie sites/ reisbureaus voor....
want ik wil echt niet 500 euro pp betalen voor een 2 sterren hotel in turkenland zitten.
ik woon in epe.......quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:31 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dan ga je toch voor een paar tientjes op de veluwe zitten?
Normaal gesproken word dat niet gedaan zoals wij dat hebben gedaan..quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:35 schreef Troel het volgende:
Tally?
Even een ietwat persoonlijke vraag... Jullie waren toch al geregistreerd partner voordat jullie gingen trouwen? Ik geloof dat het traject voor de bruiloft dan wat anders is, maar is de trouwdag dan echt anders of is die in principe hetzelfde (dat je dus wel gewoon getuigen hebt en dergelijke?).
Ik ben echt zo heeeeeeeeeet Barra..quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dank je wel troel ... het is kras geworden21-8 een week naar turkenland
Tally bne je ook zo heet?!
Daar was ik dus inderdaad al bang voor.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Normaal gesproken word dat niet gedaan zoals wij dat hebben gedaan..
Is het smorgens een handtekening zetten voor een omzetting van het contract..
Wij hebben er voor gekozen om het er zo echt mogelijk uit te laten zien..
Getuigen waren niet nodig want die waren er bij de Gereg. maar wij hebben ze gevraagd voor de vorm..
Wij konden kiezen of de handtekeningen in het trouwboekje of op een net als echt uitziende papier die je dan mag meenemen naar huis.. Wij hebben voor het trouwboekje gekozen..
Al met al een heel gezeik geweest om het zo te krijgen zoals het was maar was het dubbel en dwars waard!
Men was van mening dat wij gewoon samen langs moesten gaan om beide te tekenen zonder familie.. En men was dan burgelijke zaken..
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:14 schreef Twoflower het volgende:
Goedemorgen Dave. Wat ben je eigenlijk stil. Hoe komt dat zo?
Die's nu dus bezig, en ben dus ook weer weg!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 06:36 schreef Dave het volgende:
Druk, druk, druk. Laatste loodjes voor de vakantie.
The URL http://www.gay.nl/DirkVanuitDelft that your are trying to see is not related to business, its content may be offensive and the policy prevents you from accessing the site.quote:Op maandag 14 augustus 2006 07:33 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, niet dat jullie denken dat ik verjaardagen bijhoud ofzo.
'k Zag 'm toevallig bij de jarigen staan.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 07:53 schreef Dave het volgende:
The URL http://www.gay.nl/DirkVanuitDelft that your are trying to see is not related to business, its content may be offensive and the policy prevents you from accessing the site.
Heul veel eigenlijk.quote:Op maandag 14 augustus 2006 07:54 schreef Dave het volgende:
Gebruik je dat gay.nl eigenlijk veel?
Ai, dan woon ik er niet! Peperbus beklimmen is leuk (maar niet met dit weer).quote:
Heb je er zelf ook een profiel dan?quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
[..]
Heul veel eigenlijk.
De messenger-functie is handig.
Jij, ooit, 699 topics geledenquote:Op maandag 14 augustus 2006 08:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Ai, dan woon ik er niet! Peperbus beklimmen is leuk (maar niet met dit weer).
Wie heeft het over de Peperbus gehad?.
Jij niet dan?quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:52 schreef Dave het volgende:
[..]
Heb je er zelf ook een profiel dan?.
Nee hoor. D'r zijn er genoeg die helemaal niet willen daten. Die komen er om berichten uit te wisselen, of op het forum rond te hangen. (Vergelijkbaar met Fok! dus.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:30 schreef Dave het volgende:
Euhm, nee. Da's toch vooral gericht op daten?
Ben jij homo dan Dave?quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:12 schreef Dave het volgende:
Dus woonplaats=Zwolle, trio=yes, lengte>20cm is geen probleem?
Lengte is er slechts in 4 categorieėn: klein, normaal, groot en extra groot.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:12 schreef Dave het volgende:
Dus woonplaats=Zwolle, trio=yes, lengte>20cm is geen probleem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |