Hoe dat zo? WILDE je soms geband worden?quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:46 schreef Q. het volgende:
Te snel.
Na zi je nu wel!quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:18 schreef Q. het volgende:
Hoi Dave, daar was ik weer.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:13 schreef Dave het volgende:
[..]
Na zi je nu wel! Naaaaah, zie je nu wel?
Wat doen die chaps in je icon?quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:15 schreef Charizma het volgende:
Raar topic
Ik heb opeens een enorm Mrs. Slocombe moment...quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:30 schreef Dave het volgende:
Wanneer ga je een foto van je poesje posten, Tally?
Vrijdag Deef vrijdagquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:30 schreef Dave het volgende:
Wanneer ga je een foto van je poesje posten, Tally?
Natuurlijk ben ik al geweest. Wat dacht jij dan! Wij zaten ook in een loge.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:14 schreef Troel het volgende:
Goedemorgen!
Cabaret was gigantisch gaaf!
We zaten in de loge omdat de zaal niet vol zat, ik denk dat er slechts 4 andere stoelen waren die net zo goed zaten als de onze
Wauw!
TF, was jij al geweest?
Kijk, dat berichtje komt dan dus niet bij Q. aan...quote:Op maandag 19 juni 2006 08:53 schreef Dave het volgende:
Goedemorgen. Draadloze netwerken zijn ok. Als ze werken. Over!
Ongesteld?quote:Op woensdag 21 juni 2006 06:42 schreef Dave het volgende:
En gisteren was weer "zo'n" dag.
Dat heb ik deze week elke dag. Vandaag ook weer...quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:49 schreef Dave het volgende:
Zo'n dag waarbij je denkt, 'was ie maar voorbij'.
Owquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:05 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Heb je al gekeken wat de weersverwachting is? Morgen wordt het noodweer.
Mag je in ONZ geen webcam-foto's posten?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:26 schreef Dave het volgende:
Wat mij betreft wel. Ik weet alleen niet of het tegen de OZVJ-policy is.
Drie reacties, Dave... drie reacties gaf ik, waarvan één ook nog een verkapte foto bevatte (mét slurf).quote:Ik durf ook nauwelijks meer te reageren in S&G. Elk woord lijkt er één te veel.
Mail je dan terug?quote:En je kunt ze natuurlijk altijd mailen..
Die waren er niet meer. De laatste twee stokjes heb ik zondagochtend als ontbijt gehadquote:
Er is een tijd een zero-tolerance-beleid geweest mbt slowchat... en dat zou tijdelijk zijn. Right. En dit was nog niet eens slowchat ook!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:37 schreef Dave het volgende:
Ik weet het niet DM. Ze draven een beetje door op S&G.
Polaroids die je moet wapperen?quote:Ik heb geen webcampics..
Mogge Q. Ban je d'r ook weer?quote:Op woensdag 28 juni 2006 06:56 schreef Q. het volgende:
Goeiemorgen Dave.
Nou, dit is 'm dan:quote:Op woensdag 28 juni 2006 06:39 schreef Dave het volgende:
Goedemorgen allemaal.
DM, kom maar op met die webcampics. Ik zit er klaar voor..
Deed je wel rustig met dat pootje dan? Je moet wel voorzichtig zijn...quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:10 schreef Dave het volgende:
Die heb ik ook gehad, maar die is uiteindelijk afgebroken. Dat pootje. Dus heb nu een nieuwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |