abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40432966
http://www.lega-calcio.it/comun/0607/cu8.pdf

Als Napoli de volgende ronde doorkomt, speelt het tegen de winnaar van Cervia - Ascoli (Cervia is de 'Docusoap' voetbalclub waar Diego Maradona Junior nog gespeeld heeft).
Als Napoli die ronde doorkomt wacht gelijk Juve
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_40433058
Ze vallen wel klein, dat mag bekend zijn he?

Vandaag Napoli - Palermo 2-4.
Na de 1-0 achter bij rust sterk teruggekomen door Bucchi en Sosa (koud op het veld), maar uiteindelijk toch verloren dankzij ondermeer 2 keer Caracciolo.

Elftalfoto:

(Nog niet de definitieve shirtjes, maar al wel een idee hoe ze er ongeveer uit zullen gaan zien)

[ Bericht 26% gewijzigd door DIGGER op 02-08-2006 22:25:47 ]
pi_40434851
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 22:18 schreef DIGGER het volgende:
Ze vallen wel klein, dat mag bekend zijn he?
Maatje groter dan normaal besteld.
pi_40453853
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 18:42 schreef MaxPower het volgende:
[afbeelding]

Zojuist dit shirtje maar eens besteld voor 20 euro op www.kappastore.com. Geen verzendkosten.
Ligt het aan mij of kun je alleen xxxl bestellen. Ik vind dat shirt namelijk ook best cool
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_40457441
Je moet even verder klikken. Er is blijkbaar verschil in een replica en een kombat versie. Geen idee wat, maar dat zien we wel als ie op de mat valt.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 18:23:19 #81
144333 Lanus
Forza Napoli
pi_40457645
Prachtig shirt maar hoe krijg ik hem in nederland zonder euro,master of creditcard heb al wat geprobeerd bij de kappashop maar dat lukt niet echt,iemand een idee bvd dank

[ Bericht 1% gewijzigd door Lanus op 03-08-2006 18:33:29 ]
pi_40459716
Geweldige tip, heb meteen dat (witte) trainingsjack erbij besteld, want ik moest boven de 25 euro besteden, nou prima hoor!

>> Lanus: Paypal is ook een mogelijkheid.. weet niet of je over zo'n account beschikt?
pi_40636838
DHL probeerde gisteren mijn shirtje (en trainingsjack want die heb ik er inderdaad ook bijbesteld ) af te leveren maar stonden voor een dichte deur. Vandaag weer... en dan? Volgens de website van DHL moet ik het dan afhalen in Zwolle?? Daar word ik niet vrolijk van.
pi_40737201
Gisteren bij de Birra Moretti (bleh) 1-0 winst op Inter, later gelijk tegen Juve en met shootout verloren. Redelijk volle bak. Grootste nieuws is de arrestatie van Busiello, capotifoso van de Curva B. Iemand zin om te solliciteren?

Lekker ingekocht trouwens, die nieuwe van Sampdoria (Da Bona?) is erg goed, net als Bucchi en Cannavaro.....
pi_40738290
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 11:11 schreef MaxPower het volgende:
DHL probeerde gisteren mijn shirtje (en trainingsjack want die heb ik er inderdaad ook bijbesteld ) af te leveren maar stonden voor een dichte deur. Vandaag weer... en dan? Volgens de website van DHL moet ik het dan afhalen in Zwolle?? Daar word ik niet vrolijk van.
En woon je in Heerenveen? Dan is het namelijk wel een kuteind rijden. Shirtje is trouwens best wel gaaf. Eens even op die site gaan kijken en hopen dat ik eruit kom met dat Italiaans.
pi_40738342
Ze zijn gisteren op mijn vrije dag nog een keer langs gekomen. (en nee ik woon in Groningen). DHL

(en er is een engelse versie van de site )
pi_40738429
Max Power (offtopic: van NUFC forum?). Bedankt voor de tip, werkte allemaal prima! (moet er eerlijk bijzeggen dat ik dan wel voor het Brescia shirt heb gekozen )
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 12:27:21 #88
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_40738873
Als Napoli dit jaar nog in Kappa speelde had ik serieus overwogen een shirtje met Cannavaro te bestellen, maar aan het huidige tenue ga ik niet beginnen.
pi_40746570
Digger, waarom kan ik op internet geen foto's van gisteren vinden? Kun je even wat inside-sites opduikelen?
pi_40760061
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 12:10 schreef RRMH het volgende:
Max Power (offtopic: van NUFC forum?).
Ja...! Alleen heet ik daar dus geen MaxPower.. Ik kom er trouwens nooit meer.
pi_40906696
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:31 schreef smook.biz het volgende:
Digger, waarom kan ik op internet geen foto's van gisteren vinden? Kun je even wat inside-sites opduikelen?

Groot

Thuis

Uit

3e Tenue

Verder ben ik ook zeer zeer blij met de Zerbi.

En mbt foto´s moet ik je teleurstellen, ik zit niet thuis, ben in Frankrijk wat aan het rondtoeren in een shirtje met 4 sterren.

Geen foto´s op de site van bv de Repubblica, Gazzetta, Napolimagazine, calcionapoli1926 etc?
pi_40906886
http://www.solonapoli.com/ heeft wel foto´s (Even onder het kopje foto´s kijken midden onder op de site)
pi_40906963
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 12:06 schreef MaxPower het volgende:
Ze zijn gisteren op mijn vrije dag nog een keer langs gekomen. (en nee ik woon in Groningen). DHL

(en er is een engelse versie van de site )
Mooi shirt!
Maar jammer dat je minimaal voor 25 euro moet bestellen op die site
Maar als iemand anders ook wil bestellen dan laat het maar even horen
Koning.
pi_40907134
Gaaf shirt, dat nieuwe thuisshirt! Jammer van dat rode vlak achter de shirtsponsor, en het clublogo is wat aan de kleine kant wellicht. Maar qua stijl is het een prachtig shirt.
pi_40907439
Dat rode vlak was vorig seizoen ook al zo hoor, sinds L´ete sponsor is. Ik vind inderdaad alleen het logo ietwat klein maar het shirt is retegaaf, het ziet er gedragen ook super uit en dat rode vlak verdwijnt bij het prachtig rode 3e tenue. Vind ook alle 3 de shirts echt zeer fraai.
pi_40907518
Is ie al ergens te bestellen?
  donderdag 17 augustus 2006 @ 22:59:43 #97
144333 Lanus
Forza Napoli
pi_40920254
siemerink thanx voor de info heb geen cards maar blijf zoeken. Vind het nieuwe uit en thuis shirt mooi het derde shirt doet me denken aan het napoli shirt met mars erop in de jaren 90 zie diego er nog in lopen prachtig
pi_40925694
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 16:23 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Mooi shirt!
Maar jammer dat je minimaal voor 25 euro moet bestellen op die site
Maar als iemand anders ook wil bestellen dan laat het maar even horen
Ik wil wel.
Samen doen?
pi_40926002
Gave shirts, mooie club
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_40932148
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 02:17 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ik wil wel.
Samen doen?
Ik wil ook wel .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo