Amsterdam - Napoli met Transavia of met Ryanair naar Roma Ciampino en met auto/trein verder.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:42 schreef Barnet_Bee het volgende:
Is het makkelijk om aan kaartjes te komen voor de topwedstrijden komend seizoen en is er een goede verbinding vanuit Nederland naar Napels?
Even quoten, want dit is de eerste keer dat ik DIGGER Amsterdam zie tikken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 07:46 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Amsterdam - Napoli met Transavia of met Ryanair naar Roma Ciampino en met auto/trein verder.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Even quoten, want dit is de eerste keer dat ik DIGGER Amsterdam zie tikken.
De lelijkste plaatsnamen van Nederlandquote:Op donderdag 27 juli 2006 08:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Even quoten, want dit is de eerste keer dat ik DIGGER Amsterdam zie tikken.
Plaatje ergens?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:37 schreef DIGGER het volgende:
...
En Diadora wordt overstelpt met (aan)vragen voor de nieuwe shirts.
Amsterdamquote:Op donderdag 27 juli 2006 07:46 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Amsterdam - Napoli met Transavia of met Ryanair naar Roma Ciampino en met auto/trein verder.
Ok. Dit houd ik in mijn achterhoofd. Heb al in redelijk wat landen wedstrijden gezien, maar in Italië nog nooit en Napoli vind ik een van de mooiste clubs uit Italië. Zo'n wedstrijd tegen Hellas of Juve lijken me erg beladen. Speelt Salernitana nog in de Serie B?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:11 schreef smook.biz het volgende:
Ik kan eventueel kaartjes voor jullie halen, heb alleen naam en geboortedatum nodig. Bij het binnengaan van het stadion heb je dan een document nodig.
serie c1quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:40 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Speelt Salernitana nog in de Serie B?
Nieuwe shirts worden pas tijdens de Birra Moretti club onthuld.quote:
Maatje groter dan normaal besteld.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:18 schreef DIGGER het volgende:
Ze vallen wel klein, dat mag bekend zijn he?
Ligt het aan mij of kun je alleen xxxl bestellen. Ik vind dat shirt namelijk ook best coolquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:42 schreef MaxPower het volgende:
[afbeelding]
Zojuist dit shirtje maar eens besteld voor 20 euro op www.kappastore.com. Geen verzendkosten.![]()
En woon je in Heerenveen? Dan is het namelijk wel een kuteind rijden. Shirtje is trouwens best wel gaaf. Eens even op die site gaan kijken en hopen dat ik eruit kom met dat Italiaans.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:11 schreef MaxPower het volgende:
DHL probeerde gisteren mijn shirtje (en trainingsjack want die heb ik er inderdaad ook bijbesteld) af te leveren maar stonden voor een dichte deur. Vandaag weer... en dan? Volgens de website van DHL moet ik het dan afhalen in Zwolle?? Daar word ik niet vrolijk van.
Ja...! Alleen heet ik daar dus geen MaxPower..quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:10 schreef RRMH het volgende:
Max Power (offtopic: van NUFC forum?).
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:31 schreef smook.biz het volgende:
Digger, waarom kan ik op internet geen foto's van gisteren vinden? Kun je even wat inside-sites opduikelen?
Mooi shirt!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:06 schreef MaxPower het volgende:
Ze zijn gisteren op mijn vrije dag nog een keer langs gekomen. (en nee ik woon in Groningen). DHL![]()
(en er is een engelse versie van de site)
Ik wil wel.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:23 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Mooi shirt!![]()
Maar jammer dat je minimaal voor 25 euro moet bestellen op die site![]()
Maar als iemand anders ook wil bestellen dan laat het maar even horen
Ik wil ook welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |