Moet er iets zijn dan met hem, wel erg makkelijk altijd wim voor dingen aankijkenquote:
Wim is Wim, dus nuttigquote:
Ok met Wim gaat 't verder goed dus.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 06:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Moet er iets zijn dan met hem, wel erg makkelijk altijd wim voor dingen aankijken.
wel redelijk ja !quote:
Dat is niet nuttig, dat is saai en goor ook nogquote:Op dinsdag 13 juni 2006 06:14 schreef Chou het volgende:
HET BASIS RECEPT VOOR EEN ONVERWOESTBARE FYSIEKE GEZONDHEID
Het basis recept voor een onverwoestbare fysieke gezondheid bestaat maar uit maar drie basis uitgangspunten:
1. Eet en drink dagelijks verse ecologische produkten met een hoge organische levenswaarde.
2. Zorg voor een goede mineralen en micro-organismen huishouding.
3. Voorkom stress door zoveel mogelijk evenwichtig te leven en doen wat je echt leuk vindt.
Pertinent onwaar ! hoe hard je ook lacht na een jaar ben je gewoon en jaar ouder !quote:Op dinsdag 13 juni 2006 06:16 schreef Chou het volgende:
Wie lacht en vriendelijk is, blijft jong, boosheid en verbittering versnelt de ouderdom.
Boos zijn is anders erg nuttig hoorquote:Op dinsdag 13 juni 2006 06:16 schreef Chou het volgende:
Wie lacht en vriendelijk is, blijft jong, boosheid en verbittering versnelt de ouderdom.
In welk boekje zit jij in jezusnaam te bladeren? "Cliche's door de jaren heen"quote:Op dinsdag 13 juni 2006 06:22 schreef Chou het volgende:
Eis veel van jezelf, verwacht weinig van anderen, dat bespaart je veel ergernis
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 06:29 schreef Bosbeetle het volgende:
Zoals het klokje thuis tikt, zen boedha verlichting vrijheid dahrma yin/yan, tikt het thuis
Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 06:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
In welk boekje zit jij in jezusnaam te bladeren? "Cliche's door de jaren heen"En ja, dat is nuttig wat ik zeg nu
![]()
Ik struikel zelden, ik kijk namelijk goedquote:Op dinsdag 13 juni 2006 06:33 schreef Chou het volgende:
[..]
Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen
Ja jouw reactie zit boordevol Nut, heel veel dankjewelletjes hoor
Ga je nu pas slapen? Hmm welterusten danquote:Op dinsdag 13 juni 2006 06:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik struikel zelden, ik kijk namelijk goed![]()
En YW![]()
Ik ga slapen<<<<<<<<<<<Nuttig![]()
bij mijn post trouwens, ik zie het niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |