Jij moet het antwoord weten!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:22 schreef duivelinnetje het volgende:
Hoe kunnen zulke gladiolen posten??
En nuttig ook nogquote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 05:39 schreef BaajGuardian het volgende:
tip: als niemand belasting betaald, zijn we er van af.
en als je zegt dat je liegt?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 05:51 schreef Bosbeetle het volgende:
Als het regent in mei is april voorbij.
Als je doet wat je zegt dan lieg je niet.
en je doet het vervolgens dan lieg je nietquote:
oke, en als je zegt:' ik ben momenteel aan het liegen en dat is dus wat ik doe'quote:Op dinsdag 13 juni 2006 06:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
en je doet het vervolgens dan lieg je niet(het moment dat je dus deze uitspraak hebt gezegd)
"ik ga liegen" is dan de waarheid
ja 'boerenlogica' is niet op dit soort filosofische problemen ingesteldquote:Op dinsdag 13 juni 2006 06:05 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
oke, en als je zegt:' ik ben momenteel aan het liegen en dat is dus wat ik doe'![]()
![]()
nee joh... laat maar![]()
Moet er iets zijn dan met hem, wel erg makkelijk altijd wim voor dingen aankijkenquote:
Wim is Wim, dus nuttigquote:
Ok met Wim gaat 't verder goed dus.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 06:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Moet er iets zijn dan met hem, wel erg makkelijk altijd wim voor dingen aankijken.
wel redelijk ja !quote:
Dat is niet nuttig, dat is saai en goor ook nogquote:Op dinsdag 13 juni 2006 06:14 schreef Chou het volgende:
HET BASIS RECEPT VOOR EEN ONVERWOESTBARE FYSIEKE GEZONDHEID
Het basis recept voor een onverwoestbare fysieke gezondheid bestaat maar uit maar drie basis uitgangspunten:
1. Eet en drink dagelijks verse ecologische produkten met een hoge organische levenswaarde.
2. Zorg voor een goede mineralen en micro-organismen huishouding.
3. Voorkom stress door zoveel mogelijk evenwichtig te leven en doen wat je echt leuk vindt.
Pertinent onwaar ! hoe hard je ook lacht na een jaar ben je gewoon en jaar ouder !quote:Op dinsdag 13 juni 2006 06:16 schreef Chou het volgende:
Wie lacht en vriendelijk is, blijft jong, boosheid en verbittering versnelt de ouderdom.
Boos zijn is anders erg nuttig hoorquote:Op dinsdag 13 juni 2006 06:16 schreef Chou het volgende:
Wie lacht en vriendelijk is, blijft jong, boosheid en verbittering versnelt de ouderdom.
In welk boekje zit jij in jezusnaam te bladeren? "Cliche's door de jaren heen"quote:Op dinsdag 13 juni 2006 06:22 schreef Chou het volgende:
Eis veel van jezelf, verwacht weinig van anderen, dat bespaart je veel ergernis
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 06:29 schreef Bosbeetle het volgende:
Zoals het klokje thuis tikt, zen boedha verlichting vrijheid dahrma yin/yan, tikt het thuis
Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 06:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
In welk boekje zit jij in jezusnaam te bladeren? "Cliche's door de jaren heen"En ja, dat is nuttig wat ik zeg nu
![]()
Ik struikel zelden, ik kijk namelijk goedquote:Op dinsdag 13 juni 2006 06:33 schreef Chou het volgende:
[..]
Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen
Ja jouw reactie zit boordevol Nut, heel veel dankjewelletjes hoor
Ga je nu pas slapen? Hmm welterusten danquote:Op dinsdag 13 juni 2006 06:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik struikel zelden, ik kijk namelijk goed![]()
En YW![]()
Ik ga slapen<<<<<<<<<<<Nuttig![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |