Nou, die hebben ook flink de wind van voren gekregen van de 2e kamer, hoor. Maar ja, je bent sowieso afhankelijk van de mening van anderen, da's hoe dan ook waar.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:50 schreef Manias het volgende:
[..]
zij denken echt niet aan onze mening hoor.. alleen maar "de bijbel moet erdoor gepusht dan maar via "vrije mening" in de regering.. veel van die CDA engerds waren ook tegen homohuwelijk enz enz(balkenende, van der hoeven...)
thank God dat we geen Bush achtige regering hebben...
*water op je gooi*quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:52 schreef Sunjammer het volgende:
Maar waarom zou je als homo willen trouwen? Als er een verstikkend instituut bestaat dan is dat het wel...
*advocaat van de duivel speel*
hmm jammer dat ik dat niet had gezien.. had balkenende en die biatch wel es horen zeggen "ja maar in de bijbel staat... "quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nou, die hebben ook flink de wind van voren gekregen van de 2e kamer, hoor. Maar ja, je bent sowieso afhankelijk van de mening van anderen, da's hoe dan ook waar.
Zelf vind ik het homohuwlijk ook niet helemaal nodig. Ja het is wel de uiterste vorm van gelijkheid...maar ik kan me voorstellen dat het op veel tegenstand kan rekenen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:52 schreef Sunjammer het volgende:
Maar waarom zou je als homo willen trouwen? Als er een verstikkend instituut bestaat dan is dat het wel...
die ontvang ik alleen op vrijdag en zaterdagquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k Heb zelf 't NRC, niet van huis uit.
wil je dan nu net me trouwen?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:57 schreef Sunjammer het volgende:
*sssssssssssssssssssssssssssshhhhhhhhhhhhhhh*
We moeten het gewoon geen homohuwelijk noemen. Een instituut mag geen gendereisen stellen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:52 schreef Sunjammer het volgende:
en dat hebben ze dus geblokt in australie, wilden niet eens huwelijk...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:57 schreef davidov het volgende:
[..]
Zelf vind ik het homohuwlijk ook niet helemaal nodig. Ja het is wel de uiterste vorm van gelijkheid...maar ik kan me voorstellen dat het op veel tegenstand kan rekenen.
Echter partnerschap ofzo... gewoon dezelfde rechten en mogelijkheden hebben als een hetero stel, vind ik niet meer dan logisch. Anders kunnen we voortaan ook op Joden meer belasting gaan heffen, meer subsidie voor knappe blonde studenten
Ja, dat vond ik dan ook erg debiel.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:58 schreef Manias het volgende:
[..]
en dat hebben ze dus geblokt in australie, wilden niet eens huwelijk...
Nu benadeel je jezelf. Lekker slimquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:57 schreef davidov het volgende:
meer subsidie voor knappe blonde studenten
ik ook wel een beetje.. maar gaat me meer om dat je als partners niet van die gruwelijke shit krijgt als in de VS of je niet eens mag komen kijken naar je stervende lover en niet mag beslissen of de stekker eruit moet ofzo dat soort dingen.. (zo lange zin!)quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:00 schreef Sunjammer het volgende:
Gelijkwaardig partnerschap o.i.d.
't Is wel hartstikke leuk enzo hoor. Twee van m'n beste vrienden zijn vorig jaar met elkaar getrouwd. Superdag gehad. Maar toch vind ik ook als homo een beetje weird...
of meer van "in de bijbel is de diagnose gesteld, je bent ziek. wordt eerst maar es beter. DOORWERKENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN"quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:00 schreef davidov het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik dan ook erg debiel.
Ze zeggen in feite: "Nee jij bent een 2e rangs mens en gaat maar harder werken en meer centen aan ons geven en vervolgens krijg je er lekker niks voor terug"
Maar dan politiek correct natuurlijk
Ik snap wat je bedoelt hoor. De Christian-right heeft in de VS momenteel meer macht dan ooit... Het zal mij benieuwen wat er gebeurt als er een liberaal / democraat aan de macht komt daar...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:01 schreef Manias het volgende:
[..]
ik ook wel een beetje.. maar gaat me meer om dat je als partners niet van die gruwelijke shit krijgt als in de VS of je niet eens mag komen kijken naar je stervende lover en niet mag beslissen of de stekker eruit moet ofzo dat soort dingen.. (zo lange zin!)
hamas achtige gristenen?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:04 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt hoor. De Christian-right heeft in de VS momenteel meer macht dan ooit... Het zal mij benieuwen wat er gebeurt als er een liberaal / democraat aan de macht komt daar...
Die heten hier de SGP.quote:
Alweer? Ga eens iets nuttigs doen ofzo...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |