Ik vind het zo tofquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:17 schreef Manias het volgende:
[..]
zo zo zonder begeleiding in t beginloik loik hijs dope
Denk dat 2/3 van de reacties toch wel negatief is over het besluit van Australie hoor.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:13 schreef Manias het volgende:
ik wordt neit echt blij van deze reacties.. http://www.telegraaf.nl/b(...)chten_homoparen.html
nederlanders zijn eng
Ik zing m ook al keivaak mee...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:24 schreef Manias het volgende:
he CDP ik haat je nou heb ik m weer op 100000000000000000000000x repeatthe veronicas hiervoor ook al
zo fijn die Gggggristenen "ik heb niets tegen homos hoor vind ze zelfs echt aardig! Maar rechten moet je niet geven aan die sodomieten"quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:25 schreef davidov het volgende:
[..]
Denk dat 2/3 van de reacties toch wel negatief is over het besluit van Australie hoor.
Ok...1/3 die nogsteeds nare dingen zegt...maar de verhoudingen komen nog wel eens erger voor.
Maar da's dan ook de krant van in te slapen Nederland.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:13 schreef Manias het volgende:
ik wordt neit echt blij van deze reacties.. http://www.telegraaf.nl/b(...)chten_homoparen.html
nederlanders zijn eng
helaas is dat zwaar de meerderheid van NL...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar da's dan ook de krant van in te slapen Nederland.
Nou, zo groot is de oplage nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:40 schreef Manias het volgende:
[..]
helaas is dat zwaar de meerderheid van NL...
Ik moet altijd lachen om die mensen die zeggen: "God heeft de mens geschapen, Adam en Eva, en in de bijbel staat dat ook blabla etc met andere woorden: Homo's zijn tegen de natuur in"quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:36 schreef Manias het volgende:
[..]
zo fijn die Gggggristenen "ik heb niets tegen homos hoor vind ze zelfs echt aardig! Maar rechten moet je niet geven aan die sodomieten"![]()
My point exactly.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:44 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om die mensen die zeggen: "God heeft de mens geschapen, Adam en Eva, en in de bijbel staat dat ook blabla etc met andere woorden: Homo's zijn tegen de natuur in"
Vrij ironisch, want dat zou alleen maar aantonen dat God met opzet de mogelijkheid voor homo's open heeft gelaten gezien wij zijn creaties zijn, OF God heeft gigantische fouten gemaakt bij de creatie van de mens en dus aanbidden miljarden mensen een 1 of andere ontiegelijk incompetente zak.
Ironie zegmaar...
Op de brandstapel ermee!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:45 schreef Manias het volgende:
nog leuker: er zijn ZAT homosexuele dierenZONDENDE DIEREN!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:45 schreef Manias het volgende:
nog leuker: er zijn ZAT homosexuele dierenZONDIGENDE DIEREN!!!!!!!!
BBQ'en...quote:
Ja je wenst toch aan de ontbijdtafel een echte kant, en niet het grootste plaatjesboek van Nederlandquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nou, zo groot is de oplage nou ook weer niet.
zij denken echt niet aan onze mening hoor.. alleen maar "de bijbel moet erdoor gepusht dan maar via "vrije mening" in de regering.. veel van die CDA engerds waren ook tegen homohuwelijk enz enzquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:47 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Maarja, wij moeten vrijheid van meningsuiting ook meer zien als een wapenstilstand.
'k Heb zelf 't NRC, niet van huis uit.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja je wenst toch aan de ontbijdtafel een echte kant, en niet het grootste plaatjesboek van Nederland![]()
Ik krijg altijd zulke lamme armen als ik die stapel papier in handen krijg van het om de foto's heen lezen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |