Groen, heb ik alleen gestreept met wit. Gestreept pak met gestreept overhemd is een beetje te... toch?quote:Op maandag 12 juni 2006 22:04 schreef LasTeR het volgende:
Roze of groen, maar dan niet gestreept groen.
Business is niet (persé) saai.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:14 schreef Dizer het volgende:
Foto's komen eraan.
Het moet overigens wel als een business outfit overkomen... dus geen bruiloft of dat soort dingen. Zeg maar voor een congres
Maar ik heb geen nette mooie zwarte schoenen.
quote:Op maandag 12 juni 2006 22:19 schreef LeBeau het volgende:
Ik ga voor het roze overhemd met stropdas... 3.
Wat Beau zegt dusquote:Op maandag 12 juni 2006 22:20 schreef Zhenar het volgende:
Doe het effen rose overhemd met de schuingestreepte rose/paarse stropdas!![]()
Ik wilde het net zeggen, zorg dan iig voor zwarte schoenen en zwarte riem!quote:Op maandag 12 juni 2006 22:20 schreef Little_Meanie het volgende:
als je een zwart pak wil aandoen met bruine riem en bruine schoenen maakt het niet uit welk hemd je aandoet, je loopt zowiezo voor joker
die zie je genoeg hoor, ik zou een ff stropdas nemen op een neutrale kleur roze is leuk maar voor de occassion zou ik een andere kleur nemenquote:Op maandag 12 juni 2006 22:23 schreef Dizer het volgende:
Maar je ziet zoveel mensen met een zwart pak en bruine schoenen, toch?
Ik zat dus te denken aan mijn blauwe overhemd met stropdas #6 omdat ie blauw met beige/bruin is...quote:Op maandag 12 juni 2006 22:29 schreef Re het volgende:
[..]
die zie je genoeg hoor, ik zou een ff stropdas nemen op een neutrale kleur roze is leuk maar voor de occassion zou ik een andere kleur nemen
Idd gewoon zwarte schoenen, sokken en riem. Bruin is echt not donequote:Op maandag 12 juni 2006 22:23 schreef Metalex het volgende:
Geen bruine schoenen of andere bruine meuk bij een zwart pak
Wat zeiden we nou over blauw? SAAI.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zat dus te denken aan mijn blauwe overhemd met stropdas #6 omdat ie blauw met beige/bruin is...
Nou moequote:Op maandag 12 juni 2006 22:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat zeiden we nou over blauw? SAAI.En met die stropdas wil je je nog niet ophangen op zolder.
Waar lees jij witte schoenen? Heb je weer The Godfather trilogy alle drie achter elkaar gekekenquote:Op maandag 12 juni 2006 22:35 schreef Mikkie het volgende:
Witte schoenen onder een zwart pak? Mên, wat voor pooier wil je zijn
Prima!quote:
Als je ook maar een beetje tijd hebt moet je ECHT een nieuwe riem en schoenen kopen. Dat past absoluut niet.quote:
Netjes!quote:
Maar morgen is het plompzakken toch?quote:Op maandag 12 juni 2006 22:58 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb misschien nog wel een zwarte riem.
deze riem in het zwart was ook vreselijk geweest. gewoon een dunne zwarte riem erbijquote:Op maandag 12 juni 2006 22:56 schreef Markster het volgende:
ik vind dus dat bruine echt verfschrikkelijk lelijk.
Que?quote:
Like schoenpoets eroverquote:Op maandag 12 juni 2006 23:00 schreef Dizer het volgende:
Ik heb wel een zwarte riem van Hugo Boss liggen. Riem is niet het probleem... de schoenen.. die zijn niet zo best meer
Oh, shit, was dat morgen?quote:
Dizzle heeft al een riem gevonden, dus het kan nog!quote:
ja je ziet ook zoveel mensen met witte kousen, en hemden met korte mouwen, wat is je punt?quote:Op maandag 12 juni 2006 22:23 schreef Dizer het volgende:
Maar je ziet zoveel mensen met een zwart pak en bruine schoenen, toch?
witte sokken...quote:Op maandag 12 juni 2006 23:08 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
ja je ziet ook zoveel mensen met witte kousen, en hemden met korte mouwen, wat is je punt?
Count me inquote:Op maandag 12 juni 2006 23:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dizzle heeft al een riem gevonden, dus het kan nog!![]()
quote:Op maandag 12 juni 2006 23:10 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb geen riem trouwens Dizzle, dus neem je eigen maar mee.
Wat?quote:
Je mag niet modden in andere foraquote:Op maandag 12 juni 2006 23:12 schreef Dizer het volgende:
Genoeg offtopic nu... hup naar slowchat alletwee
Ben je weer dronken? Ik heb toch gereageerd?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:01 schreef Mikkie het volgende:
Hey, nu niet m'n witte schoenen-quote negeren hè!.
Ik zie nooit mensen met witte sokken eigenlijk. Ik zie wel altijd mensen die lopen te zeuren over witte sokken. Wat is dat toch, dat uitgerekend witte sokken het punt zijn waarop mensen willen laten zien over mode-gevoel te beschikken?quote:Op maandag 12 juni 2006 23:08 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
ja je ziet ook zoveel mensen met witte kousen, en hemden met korte mouwen, wat is je punt?
Net foto's even bekeken en ben het er helemaal mee eens ...quote:Op maandag 12 juni 2006 22:20 schreef Little_Meanie het volgende:
als je een zwart pak wil aandoen met bruine riem en bruine schoenen maakt het niet uit welk hemd je aandoet, je loopt zowiezo voor joker
Wat vind jij... bruin kan toch tegenwoordig met zwart... als in schoenen en riem dan...quote:
-1 generaliseren. Om zo maar even alle oranje en groene shirts over 1 kam te scheren gaat echt veel te snel. Er zijn trouwens ook onwijs veel foute blauwe shirts hoor...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:46 schreef horney_dorney het volgende:
oh ja, tip: wil je ooit serieus worden genomen en niet voor een autoverkoper ofzo worden aangezien, flikker dat groene shirt dan per direct in de prullenbak (of, wat vriendelijker, draag dit alleen casual in het weekend ofzo).
wit, lichtblauw en misschien roze, in uni of evt. streepjes, zijn echt de basics. En een mooi lichtblauw shirt van goede stof is gewoon stijlvol en vele malen beter dan al die oranje, groene en pimpelpaarse shirts die je soms om je heen ziet.
Zeg dat wel.. pheeewww!!! Maar we hebben veel mogen proostenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:28 schreef Toeps het volgende:
En het was me warm!
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:20 schreef Dizer het volgende:
Het is uiteindelijk geworden:
Zwart, gestreepte pak.
Roze overhemd
Roze/paarse stropdas
zwarte schoenen
zwart riem
Ja, zometeen...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg dat wel.. pheeewww!!! Maar we hebben veel mogen proosten
Hey.. moet jij niet leren?![]()
En heb je gescoort met je pak?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:20 schreef Dizer het volgende:
Zwart, gestreepte pak.
Roze overhemd
Roze/paarse stropdas
zwarte schoenen
zwart riem
Het was voor een fotoshootquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En heb je gescoort met je pak?
Wel goede keuze![]()
quote:
Dit is geen officiele foto. Maar het is voor iets business achtigsquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:16 schreef Mickeys het volgende:
Een foto shoot met een stapel papieren? voor een marketingbedrijf of zo?
hey dat was ook mijn voorspelling... deze kledingpoule gaat me beter af dan de voetbalpoules... maar goed, belangrijkste is nog of je je er lekker in voelde?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:20 schreef Dizer het volgende:
Zwart, gestreepte pak.
Roze overhemd
Roze/paarse stropdas
zwarte schoenen
zwart riem
Mwah... had liever in mijn korte broek gelopen vandaag.. maar een pak met jasje en stropdas onder de zonquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
hey dat was ook mijn voorspelling... deze kledingpoule gaat me beter af dan de voetbalpoules... maar goed, belangrijkste is nog of je je er lekker in voelde?
Ik zal er aan denken als ik voor de business op de foto moet voor mijn "marketings" stunt blergh.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dit is geen officiele foto. Maar het is voor iets business achtigs
stropdas is goeie combi met shirt, netjes!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:20 schreef Dizer het volgende:
Zwart, gestreepte pak.
Roze overhemd
Roze/paarse stropdas
zwarte schoenen
zwart riem
Die had die wel maar waren niet zo mooi en die moest hij dan nog flink gaan poetsenquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:31 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik dacht dat je geen zwarte schoenen had? Dat was toch zeg maar het punt van het hele topic?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |