Heej, Wombcatquote:Op maandag 12 juni 2006 21:45 schreef Wombcat het volgende:
Is het eindelijk warm, gaat iedereen daar over klagen.
maar het is inderdaad wel erg warm
Vandaag effe niet. Dit weekend heftig gefietst, en morgen en donderdag clubwedstrijdje.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:49 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Heej, Wombcat![]()
Wordt er nog gefietst met dit weer? Of is er vorstverlet?![]()
Respect! Succes alvast voor de komende koersenquote:Op maandag 12 juni 2006 21:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vandaag effe niet. Dit weekend heftig gefietst, en morgen en donderdag clubwedstrijdje.
Ik viel er ook midden in. Sommigen zien er wel comfy uit, moet ik zeggenquote:Op maandag 12 juni 2006 21:52 schreef Wombcat het volgende:
Wat is dat toch met die bankjes?
[afbeelding]
te laat [SPT-SC] Sportbar #45: Bakje koffie?quote:Op maandag 12 juni 2006 21:56 schreef Wombcat het volgende:
Je hebt natuurlijk banken en banken:
[afbeelding]
quote:Op maandag 12 juni 2006 21:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
te laat [SPT-SC] Sportbar #45: Bakje koffie?
ja, ze zal zich nu wel thuis voelen in het topicquote:Op maandag 12 juni 2006 21:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het was ook de eerste hit bij Google, dus lag wel erg voor de hand.
Eigenlijk moeten we een foto van MiLalaa's bank posten.![]()
? waarom? wat is er met mijn bank?quote:Op maandag 12 juni 2006 21:59 schreef Wombcat het volgende:
quote:Op maandag 12 juni 2006 21:59 schreef Wombcat het volgende:
oh laat maarquote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 22:22 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
[..]
oh laat maarik weet het al. Maar morgen ben ik er niet
![]()
Olaquote:Op maandag 12 juni 2006 22:22 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
[..]
oh laat maarik weet het al. Maar morgen ben ik er niet
![]()
morgen weer een anderequote:Op maandag 12 juni 2006 22:25 schreef Remzz het volgende:
Alweer van icon gewisseld Snellejelle, was er net weer aan gewend.
Kun je dat even aan m'n baas vertellen?quote:Op maandag 12 juni 2006 22:29 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ola![]()
Morgen is het geen weer om te werken
mag je die van mij ook meteen meenemen danquote:Op maandag 12 juni 2006 22:30 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Kun je dat even aan m'n baas vertellen?
Ik heb het die van mij al vertelt.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:32 schreef komrad het volgende:
[..]
mag je die van mij ook meteen meenemen dan
goed humeur Milalaa omdat je morgen vrij hebt???
zal ik het zeggen of niet, toch maar welquote:
Ah, de boel verkennen voor de schaatsmeetquote:Op maandag 12 juni 2006 22:34 schreef MiLalaa het volgende:
ja ik hoop dat het nog een heerlijke dag wordt, anders slaat m'n humeur snel om. Ik ga denk ik al heel vroeg richting strand.
Ik had zaterdag m'n keel verbrand![]()
![]()
Ach, je begreep het zo ook welquote:Op maandag 12 juni 2006 22:33 schreef komrad het volgende:
[..]
zal ik het zeggen of niet, toch maar wel
verteld is echt met een d![]()
Da's maar goed ook, want als de stats ook zo gemaakt zouden worden...quote:Op maandag 12 juni 2006 22:37 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ach, je begreep het zo ook wel![]()
Maar wel een zeer grove schandalige fout. Ook al ben ik beter met cijfertjes.
koffie of zon?quote:Op maandag 12 juni 2006 22:34 schreef MiLalaa het volgende:
ja ik hoop dat het nog een heerlijke dag wordt, anders slaat m'n humeur snel om. Ik ga denk ik al heel vroeg richting strand.
Ik had zaterdag m'n keel verbrand![]()
![]()
iig spannender dan bij de bankquote:Op maandag 12 juni 2006 22:57 schreef Brahimov het volgende:
[..]
MiLalaa schnabbelt bij als vuurspuwster?![]()
"The Magic MiLalaa"quote:
Ik ga lekker... maar ik zal niet te hoog van de toren blazen anders vindt Bruce me een spemmertquote:Op maandag 12 juni 2006 23:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je haalt de 15k wel dit WK
ik de 30k ook wel
jammer.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik was jullie kwijt maar nu ben ik er weer![]()
heel verstandigquote:Op maandag 12 juni 2006 23:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga lekker... maar ik zal niet te hoog van de toren blazen anders vindt Bruce me een spemmert
ik ook, maar ik pik de cijfers nog even meequote:Op maandag 12 juni 2006 23:58 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heel verstandig
ik ga trouwens slapen
quote:
nogmaalsquote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 23:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga lekker... maar ik zal niet te hoog van de toren blazen anders vindt Bruce me een spemmert
ah, van mij ook, maar na die 2 - 0 kan het me niet veel meer schelen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nogmaals![]()
Mijn pool is naar de maan... tenzij Togo, Brazilie en Zwitserland winnen vandaag
Ow das minder...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:57 schreef zjroentje het volgende:
Goddomme zeg, vlak voor m'n faculteit is een vrouw overreden. Door een truckmixer ook nog.
Veel politie, laken erover heen. Dat is geen manier om m'n dag te beginnen ...
ik noem die dingen altijd cementwagenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:26 schreef zjroentje het volgende:
Heb het zelf niet gezien. Scheen al om 8.15 uur gebeurd te zijn, en 2 uur later lag het lijk er nog steeds.
En Remzz, dit is een truckmixer
[afbeelding]
Volgens mij was ie niet vol met beton, anders had de wagen zo'n 30 ton gewogen. De wagen is er ook helemaal overheen gereden ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |