Maar is het niet zo dat dat er altijd bij gehaald wordt: off course they were great BUT they never won a ring....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:10 schreef J-Will het volgende:
Barkley en Malone hebben er ook geen, toch zal niemand ontkennen dat zij groots waren. En Payton zal zich hoogst waarschijnlijk bij dat rijtje voegen
Ik vond die actie van Malone om naar de Lakers te gaan niet echt ok, heb meer respect voor stockton die dan gewoon zijn hele carriere bij Utah afmaakt ook al is het zonder titel.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:10 schreef J-Will het volgende:
Barkley en Malone hebben er ook geen, toch zal niemand ontkennen dat zij groots waren. En Payton zal zich hoogst waarschijnlijk bij dat rijtje voegen
Malone ging natuurlijk pas weg toen Stockton stopte, die was gewoon helemaal op, terwijl Malone dacht nog wel 2 jaar door te kunnen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:37 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik vond die actie van Malone om naar de Lakers te gaan niet echt ok, heb meer respect voor stockton die dan gewoon zijn hele carriere bij Utah afmaakt ook al is het zonder titel.
Daarom, als Wade uitvalt wat wss wel zal gebeuren dan is het over.quote:Op woensdag 14 juni 2006 05:46 schreef popolon het volgende:
Vermakelijk.
Maar waar is Miami's D zeg, treurig slecht. Mavs schieten 72% in de tweede.
't Is dat Wade hot is want anders was het al lang over.
Je loopt een minuutje achter.quote:Op woensdag 14 juni 2006 05:54 schreef J-Will het volgende:
it ain't over till it's over3 puntjes (op mijn stream) bij bijna 3 minuten op de klok. Oeps, 5 punten natuurlijk met twee vrije worpen voor Dirk
Ja dus.quote:Op woensdag 14 juni 2006 06:01 schreef popolon het volgende:
Dirk voor de drive + bonus.
Ik zou toch wel wat bezorgt zijn, Wade scoort er de volgende niet weer zoveel.quote:
2 puntjes vannachtquote:Op woensdag 14 juni 2006 05:22 schreef J-Will het volgende:
wat is GP een choker trouwens. Heeft hij uberhaupt al punten deze finals?
Ik heb nog geen wedstrijd gezienquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:23 schreef J-Will het volgende:
wie zit er vanavond te kijken en op dit topic?
* J-Will meldt
Ja dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:23 schreef Chrishop het volgende:
Play offs zijn beetje anti climax met het WK. Of heb ik nu een ban voor dit topic te pakken
,
je moet nog ergens op terugkomen ben ik bangquote:Op woensdag 14 juni 2006 06:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zou toch wel wat bezorgt zijn, Wade scoort er de volgende niet weer zoveel.
back to Dallas?! Eerst wordt er nog een wedstrijdje in Miami gespeeld, dan de laaste 2 in Dallas!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:16 schreef Gi1337 het volgende:
2 - 2 back to Dallaswordt het toch nog leuk.
Dagger in game 3 anyone? En natuurlijk kan Jason Williams niet te lang spelen vanwege zijn knieproblemen en heeft Miami geen 3e point-guard, omdat ze Wade daar niet willen neerzetten en Derek Anderson erg tegenvalt.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 06:03 schreef J-Will het volgende:
Payton is echt een faalhaas zeg, damn. Snap werkelijk niet waarom hij zoveel minuten krijgt, het is niet alsof hij nog goed verdedigt ofzo.
Het is 2-3-2quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:16 schreef Gi1337 het volgende:
2 - 2 back to Dallaswordt het toch nog leuk.
Het is dus zondag, dinsdag en donderdag. Beter, want dan kan ik game 6 en 7 allebei kijkenquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:58 schreef BitetheBullet het volgende:
De wedstrijden zijn nu elke 2 dagen, dus vanavond, zaterdag, maandag en woensdag. Miami moet het nog wel even volhouden, want ik kan eigenlijk alleen game 6 kijken
Zondag moeten ze toch spelen???? Ik heb maandag vrij gevraagd namelijk. Anders ga ik 's middag maar ff een balletje gooien.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:58 schreef BitetheBullet het volgende:
De wedstrijden zijn nu elke 2 dagen, dus vanavond, zaterdag, maandag en woensdag. Miami moet het nog wel even volhouden, want ik kan eigenlijk alleen game 6 kijken
TVUplayer werkt erg goed.quote:Op woensdag 14 juni 2006 04:17 schreef J-Will het volgende:
ik juich nog nietVind het allang mooi dat ik tegenwoordig een stream heb, ook al is die chinees. Met een paar heroïsche acties van Wade en Shaq die een prestatie neerzet zie ik vandaag trouwens de game wel naar Miami gaan
Jason moet wat minder turnovers maken though, doet ie normaal ook bijna nooit en nu a 3 geloof ik.
Maar het is dus vanacht begrijp ik?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:32 schreef Zwansen het volgende:
Game 7 komt weer dichterbij. Go Miami! En Nederland![]()
aha.... jammerquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:40 schreef BitetheBullet het volgende:
Nope game 5 is van zondag op maandag
Idd, het was gewoon een onnodig harde foul zonder de intentie de bal te spelen. Op de foto zie je ook dat Stackhouse niet naar de bal kijkt net voor het contact, dan lijkt het me duidelijk.quote:
Netjesquote:Op zondag 18 juni 2006 23:49 schreef J-Will het volgende:
yeah, programmaatje TVants downloaden en dan kanaal CCTV5Chinees commentaar, ze hebben er vast veel verstand van
4 uur, dan ben je een uur telaatquote:Op zondag 18 juni 2006 23:25 schreef J-Will het volgende:
wie staat mij vannacht bij? Om vier uur gaat de wekker
Kzou er maar wel voor gaan vrezen. Miami moet nu snel een run maken, anders zie ik het niet gebeuren.quote:Op maandag 19 juni 2006 04:38 schreef J-Will het volgende:
stats zijn zoooooooo overschatMiami heeft alleen tegen Chicago thuis verloren deze playoffs en daar gaat vandaag geen verandering in brengen
Daarom zei ik ook dat ze nu een run moesten maken en het lijkt erop dat het ook een beetje gebeurd.quote:Op maandag 19 juni 2006 04:47 schreef J-Will het volgende:
Pff ik ga me pas zorgen maken bij >10 punten met <5 minuten te gaan
Het gaat wel die kant op iig, maargoed er is nog redelijk lang te gaan.quote:Op maandag 19 juni 2006 04:53 schreef popolon het volgende:
Zou me verbazen als Dallas deze weet te winnen.
Zonder Stack notabene.
Normaal gesproken wel jaquote:Op maandag 19 juni 2006 04:56 schreef popolon het volgende:
Nah, Wade's 4e Q moet nog komen.
Alleen is de MVP 99.9% van de keren van de kampioenquote:Op maandag 19 juni 2006 04:58 schreef J-Will het volgende:
mocht Dallas kampioen worden dan vind ik niet dat Dirk de finals MVP echt verdient. Die zou theoretisch best naar Wade kunnen gaan
Ja dan moeten ze daar vandaag maar wel goed in zijn als ze iets willen.quote:Op maandag 19 juni 2006 05:02 schreef J-Will het volgende:
En laat dat nou juist een zwak puntje van de Heat zijn
En de volgendequote:Op maandag 19 juni 2006 05:04 schreef Jasza het volgende:
En de volgende foul voor Dallas, ze krijgen echt ontzettend veel tegen nu
Het is een taktiek, zeker gezien het FT% van Miami.quote:
quote:Op maandag 19 juni 2006 05:16 schreef J-Will het volgende:
Dwyane Wade is een soldaat, een krijger, een held, een warrior. Wat een speler
Ik weet het wel zeker. Of Dwade moet ineens losgaanquote:Op maandag 19 juni 2006 05:27 schreef J-Will het volgende:
Deze wedstrijd gaat zenuwslopend eindigen ben ik bang
Jij wel jaquote:Op maandag 19 juni 2006 05:55 schreef popolon het volgende:
Je hebt toch de hele tijd het gevoel dat Miami deze gaat winnen.
Ja weet ik wel, maar ik denk als Dallas hem raakt dat de Heat gaan forceren.quote:Op maandag 19 juni 2006 06:01 schreef popolon het volgende:
Nope, zie schotklok.
Nog 7 sec. voor de Heat.
quote:Op maandag 19 juni 2006 06:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nou dan word dit de bal uit Wade ze leven tot nu toe![]()
Geweldige wedstrijd dit zeg, Wade laat het wel weer ff zienquote:Op maandag 19 juni 2006 06:06 schreef popolon het volgende:
OT baby.
Je loopt echt achter.quote:
Pass van de eeuwquote:Op woensdag 21 juni 2006 04:24 schreef J-Will het volgende:
gaat iemand Jason nog complimenteren over die pass of hoe zit dat
Verwacht idd als Dallas hem nog pakt dat ze het ook afmaken in de 7e game.quote:Op woensdag 21 juni 2006 05:14 schreef F1Bas het volgende:
de winnaar van vandaag wint de serie.
Wel zonde dat NHL en NBA klaar zijn iddquote:Op woensdag 21 juni 2006 06:02 schreef popolon het volgende:
Sapnnend einde.
Netjes van de Heat.
De enige die ik het echt gun is Mourning.Maar dat komt vanwege z'n karakter en z'n ziekenhuisverleden.
Nou goed, morgen weer voetbal.
Draft komt er aan, en NFL straks na de zomer.quote:Op woensdag 21 juni 2006 06:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wel zonde dat NHL en NBA klaar zijn idd![]()
Komt omdat ie misschien bagger speelde.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:05 schreef Zwansen het volgende:
Miami!
Shaq eindelijk zijn 4e. Al leek hij me niet echt blij toe.
oh, ik heb helemaal niks gezien. Terwijl ze zeiden dat ze er meer aandacht aan zouden besteden.quote:
Het was het laatste shot verder niks. Blah blah 5 seconden ernaquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
oh, ik heb helemaal niks gezien. Terwijl ze zeiden dat ze er meer aandacht aan zouden besteden.
Deed ie meer express volgens mij omdat Dallas geen timeouts meer had en dan de bal in het spel was.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:11 schreef Zwansen het volgende:
Wade heeft zijn eerste belangrijke MVP-award, al miste hij wel een paar belangrijke FT's op het eind.
ik denk dat je Dwayne Wade bedoeldquote:Op zondag 25 juni 2006 00:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
wat een speler gaat dat worden die Jason , volgens Shaq is ie nu al zijn beste speler ooit in een team , en dat terwijl ie met brynt heeft gespeeld
Vanavond is de draft pasquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:17 schreef Robertje het volgende:
Oei...Phoenix JJ Redick. Hopelijk wordt het geen flaterdraft. Hij kan goed schieten maar heeft het niet goed gedaan tijdens March Madness.
Weet ikquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:17 schreef Robertje het volgende:
Oei...Phoenix JJ Redick. Hopelijk wordt het geen flaterdraft. Hij kan goed schieten maar heeft het niet goed gedaan tijdens March Madness.
Leuke marketingtruc om wat meer aandacht voor een zogenaamd nieuwe bal te krijgen....quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:22 schreef Zwansen het volgende:
Ah, nieuwe bal dus.
http://www.nba.com/news/blackbox_060628.html
Zie je vrijwel geen verschil aan. IK dacht een spectaculaire veranderding.
Zou me niet verbazen als de Raptors gewoon met hun no.1 pick Bargnani nemen.Ben eigenlijk meer benieuwd hoe hoog Saer Sene gaat eindigen?quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:25 schreef Jeroen_M het volgende:
Ben benieuwd wie Bargnani neemt. Toch wel een beetje fan van 'm, paar keer zien spelen bij Treviso.
De Bobcats zullen Gay wel nemen.
Ook zullen we zien of het incidentje van 2 week geleden invloed gaat hebben op pick van een van de beste shooters op deze planeet, Redick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |