1 |
1 |
Okay, kan het zijn dat die xinitrc heet?quote:En je X login script, ja, dat is een vraag die niet zo 1-2-3 te beantwoorden is, kans bestaat dat je er niet echt een hebt.
Ohja, dat is mogelijk. Wat staat daar bij jou momenteel in?quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:53 schreef DucatiOwner het volgende:
Okay, kan het zijn dat die xinitrc heet?
Die gebruik ik eigenlijk nog best wel eens eigenlijk, als ik onder Windows werk... Ik bestuur Windows namelijk zoveel mogelijk met het toetsenbord...quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:31 schreef LintuxCx het volgende:
die rare Windows Menu-key drukken, ergens rechts op het toetsenbord. Je weet wel, die knop die niemand gebruikt.
Staat ook in /home/naam/...quote:Ohja, dat is mogelijk. Wat staat daar bij jou momenteel in?
De rechtermuisknop-knop...quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:08 schreef LintuxCx het volgende:
Ja, dat is de Windows-toets, ik bedoel die knop ernaast.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hmm, het lijkt erop dat die knop niet op jouw toetsenbord zit?quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:13 schreef DucatiOwner het volgende:
Eh... je bedoelt ctrl?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. In ieder geval: intypen (onder root) geeft: bash: xmodmap: command not foundJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jezus, wat voel ik me een N00b...quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:08 schreef LintuxCx het volgende:
Ja, dat is de Windows-toets, ik bedoel die knop ernaast.
De rechtermuisknop-knop...
Oftewel het contextmenu...
De zevende toets van de onderste rij op dit plaatje:quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:13 schreef DucatiOwner het volgende:
Eh... je bedoelt ctrl?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. In ieder geval: intypen (onder root) geeft: bash: xmodmap: command not foundJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geloof me, dat zijn we allemaal geweest...quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:17 schreef DucatiOwner het volgende:
[..]
Jezus, wat voel ik me een N00b...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, ik snap je eindelijk, maar xmodmap kent-ie dus uberhaupt niet... Ik heb die toets wel overigensquote:
Niet met de netpkg, maar ik wel even Googlen en dan installeer ik de boel. Ondertussen maar even voetbal kijkenquote:[..]
De zevende toets van de onderste rij op dit plaatje:
http://www.nursingstudies.co.uk/keyboard1.JPG
Het probleem blijft dat xmodmap niet geinstalleerd is... Is die met de Slackware package manager niet te installeren?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Inmiddels is het gelukt met vi te editten, X opnieuw te starten en de install van ubuntu te draaienquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:55 schreef F.U.B.A.R het volgende:
[..]
Kijk eens of je nano hebt. Da's een makkelijkere editor.
quote:$ cat /var/log/gdm/\:0.log | grep virtual
(**) RADEON(0): Pitch = 15728880 bytes (virtualX = 1920, displayWidth = 1920)
(**) RADEON(0): Pitch = 15728880 bytes (virtualX = 1280, displayWidth = 1920)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop