Ik hoop dat je een grapje maaktquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:34 schreef ErikT het volgende:
Van mij mag Kluivert komen. 25 goals.
Aissati speelt zich denk ik in de basis bij de Koe. Kan heel belangrijk worden dit seizoen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:31 schreef methodmich het volgende:
Voordeel van Aissati bij Twente is wel dat de technische staf daar hem van haver tot gort kent. Op zich zou het niet eens zo slecht zijn, want ik denk dat Vaduz gelijk heeft als hij stelt dat het bij PSV veel roteren gaat worden.
Ik houd zelfs niet van dat soort grapjesquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt![]()
Kluivert in een PSV shirt, alleen de gedachte al drijft me tot waanzin![]()
En Afellay valt er dan buiten?quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Aissati speelt zich denk ik in de basis bij de Koe. Kan heel belangrijk worden dit seizoen.
Nee, Aissati op 10quote:
quote:Gomes
Aankoop-Alex-Ooijer-Aankoop
Afellay-Simons-Cocu
Aissati
Farfan-Kone
Die kans acht ik redelijk groot ja.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:28 schreef zjroentje het volgende:
Dus maar 2 spitsen volgend seizoen?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:43 schreef ASSpirine het volgende:
Rubber helemaal blij zeker?
Barreto speelt tegen Zweden
vind Aissati eigenlijk meer tot zn recht komen vanaf het middenveld en Ibi vind ik weer beter op 10quote:
Zo zeker is dat nog niet, al is Co wel gecharmeerd van hem.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die kans acht ik redelijk groot ja.
Vennegoor zal waarschijnlijk naar Porto verkassen na het WK.
Is nog niet zeker. Ze zijn schijnbaar nog in gesprek.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:46 schreef cultheld het volgende:
Jammer dat Glen Johnson PSV heeft afgezegd.
Jij hebt Michael Ball toch ook gezien? Nuff said. Het is dat ik stijf rechts ben, want anders...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:03 schreef Radegast het volgende:
Glen Johnson, zit je daar nou op te wachten?
ken hem helemaal nietquote:17/6/2006 - PSV nu ook in verband gebracht met Schotse verdediger
(Gepost door RvN)
Volgens de BBC zou er ook een Schotse verdediger in de belangstelling staan van PSV. Het gaat om de centrale verdediger Andy Webster van Hearts. Volgens de BBC heeft hij als eerste speler gebruik gemaakt van een FIFA regel dat spelers onder de 28 na drie jaar van een vierjarig contract te hebben uitgediend hun contract kunnen opzeggen. Vanwege onenigheid bij Hearts speelde hij al sinds april niet meer. Volgens de BBC zouden naast PSV, Monaco, Rennes, Everton, Fulham, Sheffield United en met name Glasgow Rangers geinteresseerd zijn.
Lee zag er ook best schattig uit.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Hij ziet er te lief uit.
Niet doen.
Om eerlijk te zijn was Lee puur verdedigend gezien ook geen topper.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lee zag er ook best schattig uit.
[afbeelding]
geweldige voorzetten, dat denk ik als ik Lee zie spelenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:28 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn was Lee puur verdedigend gezien ook geen topper.
Maar Lee in de aanval daarentegen![]()
hij hield zich toch altijd wel goed staande verdedigend. Jarenlang de beste in Nederland.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:28 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn was Lee puur verdedigend gezien ook geen topper.
Maar Lee in de aanval daarentegen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |