die zitten op een terasje op de hippie na danquote:Op maandag 12 juni 2006 17:58 schreef M5 het volgende:
nu nog wachten tot een modje langs komt die de fout uit de TT wil halen![]()
gaat weer lekker bij mij vandaag
goed idee.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die zitten op een terasje op de hippie na dan
heb ik de halve dag al gedaanquote:Op maandag 12 juni 2006 18:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoi alfaboy, zullen we rondje gaan rijden?![]()
Is godver iedereen vrij ofzo?quote:Op maandag 12 juni 2006 18:29 schreef Alfisti het volgende:
[..]
heb ik de halve dag al gedaan
Kortenhoef > Schiphol > Den Haag ( terras ) > file naar Utrecht > thuis![]()
Neequote:
a vind ik zowiezo geen optie, dus b of c en daartussen maakt met het niet uit....quote:Op maandag 12 juni 2006 13:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
wanneer is die website eens af?
waar het op neer komt is dat in dat weekend alle hotels in Nurburg vol geboekt zijn.
Heb een paar opties neergezet in de mail.
A. verplaatsen de meet naar September
B. zoek wat buiten Nurburg
C. we gaan zondag vroeg weg en maken er dus 1 dag van
Ik heb nu 1 maal C staan en 1 maal B. Ik wacht nog op de voorkeuren van derest.
Mwah, dit keer had je het dan toch misquote:Op maandag 12 juni 2006 18:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die zitten op een terasje op de hippie na dan
heulegaar niet, ik zei ook B of C. Ik heb alleen extra info over C ingewonnen. En ik vind dat ik in de keuze tussen B en C verdomd weinig in te brengen heb, als passagier zijnde.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:49 schreef lipje het volgende:
B met een stop op de mooie route
Tussenstand :
Drie tegen Alexxxx
Met welk kloontje komt ie langs, sjoem?quote:Op maandag 12 juni 2006 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Heb ik eindelijks iets interessants om met herman over te ouwenelen, heeft ie een ban
Geen ideequote:Op maandag 12 juni 2006 19:07 schreef lipje het volgende:
[..]
Met welk kloontje komt ie langs, sjoem?
leek me toch wel duidelijkquote:Op maandag 12 juni 2006 19:07 schreef lipje het volgende:
[..]
Met welk kloontje komt ie langs, sjoem?
Ik kan proberen om een hotel te regelen in het iets grotere gat waar we als eerste terecht komen na de snelweg. Das aan het begin van de mooie route.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:49 schreef lipje het volgende:
B met een stop op de mooie route
Tussenstand :
Drie tegen Alexxxx
Is dat Duits voor boomhut?quote:Op maandag 12 juni 2006 19:15 schreef BoJo het volgende:
nadeel is wel dat je in de middle of nowhere zit, en het enige hotel wat ik vind het "Boshotel" heet![]()
Uitstekende plek om je lam te zuipenquote:Op maandag 12 juni 2006 19:15 schreef BoJo het volgende:
nadeel is wel dat je in de middle of nowhere zit, en het enige hotel wat ik vind het "Boshotel" heet![]()
nee die gekke Kip, maar die kunnen we ook gelijk daar achterlatenquote:Op maandag 12 juni 2006 19:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
ah dus daar is het jullie om te doen... mij lam zien![]()
die heb ik niet meegerekend want die heeft zich niet aangemeld.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:23 schreef lipje het volgende:
[..]
nee die gekke Kip, maar die kunnen we ook gelijk daar achterlaten![]()
volgens mij weigert ie op meets te komen waar ik benquote:Op maandag 12 juni 2006 19:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
die heb ik niet meegerekend want die heeft zich niet aangemeld.
ik accepteer alleen mensen die zich aangemeld hebben via mail bij mij. Als er nu nog iemand is die zeker weet dat ie mee wil moet dat zsm doorgeven. Kan echt niet te lang wachten met reserveren.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
volgens mij weigert ie op meets te komen waar ik ben
quote:Op maandag 12 juni 2006 19:30 schreef BoJo het volgende:
dan ga je toch lekker niet mee![]()
bij sommigen bestaat er meer in het leven dan drank.
ik heb me toch ook niet aangemeldquote:Op maandag 12 juni 2006 19:30 schreef BoJo het volgende:
dan ga je toch lekker niet mee![]()
bij sommigen bestaat er meer in het leven dan drank.
Ja, verder is er online niks, nada, noppes over te vinden. (Ook op duitse sites dus niet)quote:Op maandag 12 juni 2006 19:36 schreef BoJo het volgende:
ja stond ook al in een topic op Fok.
Er sterven jaarlijks 8 mensen op de Ring, voornamelijk motor rijders.
Ik heb nooit beweerd dat het een dagje Efteling zou gaan worden![]()
klikquote:Op maandag 12 juni 2006 19:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, verder is er online niks, nada, noppes over te vinden. (Ook op duitse sites dus niet)
Vaagjes.
Tsk, BoJo zei dat we op de avond dat we aankwamen gingen drinkenquote:Op maandag 12 juni 2006 19:28 schreef ook_gek het volgende:
jo heel die ring kan me gestolen worden. Ik vind het meer dan zonde geld om daar heen te gaan.
Zeker als je in een kut hotel komt en er niet gezopen kan worden omdat iedereen vroeg gaat slapen.
Lijkt het net een dagje uit van de stichting of zo.
Ik wil een gezellige dag lekker eten drankje doen is goed genoeg.
de 2.8 volgens mij niet hoorquote:Op maandag 12 juni 2006 19:25 schreef M5 het volgende:
ik lees net dat m'n motor variabele klep timing heeftvandaar dat ie na 3600-3700 toeren nog lekkerder gaat draaien
zoveel zuip ik nooooooooitquote:Op maandag 12 juni 2006 19:24 schreef lipje het volgende:
Damn dan maar op TF's tweede natuur vertrouwen.
dat ie meer drinkt dan zijn Audi
1 biertje en je kunt me al opvegen.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:41 schreef Hugster het volgende:
de bestuurders gaan toch niet zwaar kantelen neem ik aanMet kater op de ring lijkt me niet tof.
Als het om het zuipen gaat moeten we gewoon voor iedereen of een slaapplaats hebben of moet met het OV gaan. Dan kunnen we pas lekker gaan borrelen
[afbeelding]
denk dat ze het niet aan de grote klok willen hangen... imago probleem enzoquote:Op maandag 12 juni 2006 19:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, die had ik al, maar ik doelde op nieuws-sites.
Heul niet woar. Ik ga alweerquote:Op maandag 12 juni 2006 19:42 schreef Hugster het volgende:
Anne verveelt zich ook weer bij Tim![]()
Kijkt hij nou wel america's next?
[afbeelding]
quote:Op maandag 12 juni 2006 19:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heul niet woar. Ik ga alweer![]()
Enne, hij zal wel moeten.
eenschquote:Op maandag 12 juni 2006 19:41 schreef Hugster het volgende:
de bestuurders gaan toch niet zwaar kantelen neem ik aanMet kater op de ring lijkt me niet tof.
Als het om het zuipen gaat moeten we gewoon voor iedereen of een slaapplaats hebben of moet met het OV gaan. Dan kunnen we pas lekker gaan borrelen
[afbeelding]
quote:Op maandag 12 juni 2006 19:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, die had ik al, maar ik doelde op nieuws-sites.
nope, denk dat die niet geweest is oidquote:
spamnichtquote:Op maandag 12 juni 2006 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
wat vinden jullie de mooiste foto van deze reeks?
zeker wel, net gelezen in "The Passat '97 The Engineering, Design and Function, Self Study Programme van VW Service Department"quote:
Preciesquote:Op maandag 12 juni 2006 19:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
eensch![]()
daar zijn andere gelegenheden voor.
quote:Op maandag 12 juni 2006 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
wat vinden jullie de mooiste foto van deze reeks?
Mooitjequote:Op maandag 12 juni 2006 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Ik dacht dat het Paradijs gaaf zou zijn.... Blijkt het verboden voor auto's te zijnBen meteen weer terug gegaan
nachtrit ja/nee ?quote:Op maandag 12 juni 2006 19:55 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Alleen nog wel een beetje verscherpen.
ik heb niks gekregen!quote:Op maandag 12 juni 2006 20:10 schreef BoJo het volgende:
iedereen van de Nordschleife meet heeft weer spam van mij binnen![]()
ik wil ook wel echt spam gaan forwarden, sinds mijn email adres in mijn sig stond krijg ik nu 15 spam mails per dag extra binnenquote:
dubbelspamquote:Op maandag 12 juni 2006 20:10 schreef BoJo het volgende:
iedereen van de Nordschleife meet heeft weer spam van mij binnen![]()
ik iets van 30 of zoquote:Op maandag 12 juni 2006 20:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wil ook wel echt spam gaan forwarden, sinds mijn email adres in mijn sig stond krijg ik nu 15 spam mails per dag extra binnen![]()
Nu nog een fatsoenlijke auto om ze in op te bergen.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:14 schreef Fugie het volgende:
mijn nieuwe speakers zijn binnen, mooi spulletje
Idem, A is voor mij niet echt een optie, dan heb ik al een weekje Cochem (net onder de ringquote:
wist ik echt nietquote:Op maandag 12 juni 2006 19:54 schreef M5 het volgende:
M'n VVT:
Daar zit ie:
[afbeelding]
Werking:
[afbeelding]
[afbeelding]
blindequote:Op maandag 12 juni 2006 20:23 schreef BoJo het volgende:
ik zag A ook niet zitten hoor![]()
Ik ga ook voor B.
Heb alleen nog niks van Googol en TF daarover gehoord.
Pagina 1quote:Op maandag 12 juni 2006 18:46 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
a vind ik zowiezo geen optie, dus b of c en daartussen maakt met het niet uit....
heb ik ook al over gepostquote:
hoezo dat dan?quote:Op maandag 12 juni 2006 20:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heb ik ook al over gepost![]()
kapot, dut nie meer![]()
zeg het maarquote:
-wat voor programma gebruik je voor mail?quote:Op maandag 12 juni 2006 20:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zeg het maar![]()
verbinding met server wordt geweigerd![]()
zowel met thunderbird als met outlookquote:Op maandag 12 juni 2006 20:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
-wat voor programma gebruik je voor mail?
-fout code?
-firewall?
kun jij niet aan wat VW/Audi Self-Study Programme komen?quote:Op maandag 12 juni 2006 20:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wist ik echt niet![]()
![]()
dacht dat het alleen vanaf modeljaar 2000 was![]()
zelf studiequote:Op maandag 12 juni 2006 20:40 schreef M5 het volgende:
[..]
kun jij niet aan wat VW/Audi Self-Study Programme komen?nr'tje 1 tot 377?
heel vaagquote:Op maandag 12 juni 2006 20:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zowel met thunderbird als met outlook
[afbeelding]
hebben beide groen licht van de firewall
nick @ gmail.com kan ook nogquote:Op maandag 12 juni 2006 20:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
heel vaag
kan ik je wel op een ander mail adres bereiken dan?
Ok... maar bij optie B gaan we ook niet overhaast over onbekende wegen? Het voordeel van het vroeg aanwezig zijn op de Ring leveren we in maar omdat we aan het begin van de route overnachten hoeven we niet alles in 1 dag te proppen zoals bij optie C wel het geval is.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:45 schreef Googolplexian het volgende:
Bo : mail gelezen, ik weet nog niet of ik überhaupt kan maar zo ja dan opteer ik liever voor een andere datum dan overhaast over onbekende wegen razen zonder ervan te kunnen genieten
aan de foutcode van outlook heb je 10x meer dan een screenshot van die melding hoor, heb je die niet?quote:Op maandag 12 juni 2006 20:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zowel met thunderbird als met outlook
[afbeelding]
hebben beide groen licht van de firewall
doe ik straks even.....quote:Op maandag 12 juni 2006 20:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
aan de foutcode van outlook heb je 10x meer dan een screenshot van die melding hoor, heb je die niet?
[afbeelding]
Ook al vrij?quote:Op maandag 12 juni 2006 21:18 schreef Sjoewe het volgende:
Wat een chille dag, de hele dag buiten zijn
[afbeelding]
die gast met die duikbrilquote:Op maandag 12 juni 2006 21:09 schreef BaraCuda het volgende:
Altijd gedacht dat nothing hill een kutfilm zou zijn....
Maar hij is goed
Ja geniaalquote:Op maandag 12 juni 2006 21:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
die gast met die duikbril
[afbeelding]
Over een maand zit ik 3,5 week met m'n krent in Zuid-Frankrijk en Spanje 14.gifquote:
kan me een slechtere vakantie bedenkenquote:Op maandag 12 juni 2006 21:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Over een maand zit ik 3,5 week met m'n krent in Zuid-Frankrijk en Spanje 14.gif
[afbeelding]
Bo wil je nog meedoen aan die nachtrit? Ik weet misschien nog iemand die wil navigeren (of dat jij navigeert).quote:
neuh als Alfristi nog wil dan ga ik en anders pech gehad. Genoeg andere rittenquote:Op maandag 12 juni 2006 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bo wil je nog meedoen aan die nachtrit? Ik weet misschien nog iemand die wil navigeren (of dat jij navigeert).
Ja, maar een nachtrit is wel iets speciaals.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
neuh als Alfristi nog wil dan ga ik en anders pech gehad. Genoeg andere ritten![]()
ik geloof het wel...quote:Op maandag 12 juni 2006 22:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, maar een nachtrit is wel iets speciaals.
Mja het is donker en je ziet arme konijntjes niet oversteken die je vervolgends schept, waardoor het arme beeste in het gunstigste geval hardstikke dood is. Maar misschien wel 1 2 of meer pootjes breekt. Daardoor zou hij nog een hele tijd pijn lijden, dus het lijkt me beter dat je gewoon overdag de ritten doet.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, maar een nachtrit is wel iets speciaals.
Anders voer je m aan de reiger/ooievaarquote:Op maandag 12 juni 2006 22:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja het is donker en je ziet arme konijntjes niet oversteken die je vervolgends schept, waardoor het arme beeste in het gunstigste geval hardstikke dood is. Maar misschien wel 1 2 of meer pootjes breekt. Daardoor zou hij nog een hele tijd pijn lijden, dus het lijkt me beter dat je gewoon overdag de ritten doet.![]()
Welke tuin?quote:Op maandag 12 juni 2006 20:17 schreef lipje het volgende:
En in het ergste geval kunnen we nog in Ijsmeis d'r tuin kamperen
Arm konijntjequote:Op maandag 12 juni 2006 22:44 schreef lipje het volgende:
[..]
Anders voer je m aan de reiger/ooievaar
2-0 zuipende autoriteitquote:Op maandag 12 juni 2006 21:49 schreef ThaFreak het volgende:
1-0
![]()
1-0
![]()
1-0
![]()
1-0
![]()
1-0
![]()
1-0
![]()
1-0
![]()
1-0
![]()
1-0
![]()
1-0
![]()
1-0
![]()
Trustenquote:Op maandag 12 juni 2006 22:52 schreef BaraCuda het volgende:
Anyway ik ga naar me nest, fijn slapen bij 35 graden
3 punten.....quote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 23:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
3 punten.....
overwinning + bier is okay![]()
ik ook niet hoorquote:
kenniequote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:20 schreef t0n het volgende:
Ey Goog, slinger je msn eens aan man.
Zondag .... denk het welquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:35 schreef t0n het volgende:
Goed, komt zondag je uit?
Heb meeting bij TCC... doek 't op de terug weg...
We bellen sowieso ff.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:19 schreef t0n het volgende:
Nee joh, ik spreek RBJ toch niet.
We zijn daar met 80 tot 100 auto's... Gewoon lammen en lullen daar... maar niet met ro ro ro ro RBJ.
en dan nog, onze zaken, zijn onze zaken.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:29 schreef Sjoewe het volgende:
Gaan jullie samen de crack in oid
Effe naar de bakkert
[afbeelding]
Dealin' dope is an essential part of a thug gangsta's way of life, are you sayin'you aint a hustlaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:49 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
de crack in ... we zijn geen homo's
pervers mannetje ben je toch
I don't need crack, I was born with one, thank you very much.
G's up, Ho's downquote:
Wat kost nou een IJsmeis tegenwoordig?quote:
'n Sol Vtec.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:10 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wat kost nou een IJsmeis tegenwoordig?
Tja, ze heeft bepaalde kwaliteiten dude, je vraagt wel naar 'n broodje speciaal.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Daar kan ik hier 3 Anita's voor krijgen of 1/30ste Chantal.
Broodje wat speciaal?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:16 schreef t0n het volgende:
[..]
Tja, ze heeft bepaalde kwaliteiten dude, je vraagt wel naar 'n broodje speciaal.![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:16 schreef t0n het volgende:
[..]
Tja, ze heeft bepaalde kwaliteiten dude, je vraagt wel naar 'n broodje speciaal.![]()
Da's secret-braddah-code.quote:
Neh, fotoshopfen is niet ideaal op een laptopschermquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:35 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ga fotosjoppen
Nieuw Photoshop wedstrijdtopic! [Deel 4]
Zit nu hetzelfde te doen bij gebrek aan beter ... lukt primaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neh, fotoshopfen is niet ideaal op een laptopscherm
Ik heb hier nog wel wat kruiden die helpen ...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:47 schreef t0n het volgende:
tiefus dokter, wees eens niet ingesprek.
ik bel je al twee dagen!
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:47 schreef t0n het volgende:
tiefus dokter, wees eens niet ingesprek.
ik bel je al twee dagen!
Mja, eerst maar eens mijn verslag af tikken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zit nu hetzelfde te doen bij gebrek aan beter ... lukt prima
daar kan ik niet tegenopquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:35 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ga fotosjoppen
Nieuw Photoshop wedstrijdtopic! [Deel 4]
t0n : gefeliciteerd ... Soa zuigt (op de verkeerde manier)quote:
ik kan wel fotoshoppen maar niet zo goedquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
t0n : gefeliciteerd ... Soa zuigt (op de verkeerde manier)
BoJo : Mensen die zeggen dat ze iets niet kunnen hebben datgene te weinig gedaan
heb de neiging mijn afgetrainde lichaam te tonen aan eenieder in het lokaal, maar dat lijkt me niet zon goed ideequote:
Wel joh, misschien mag je dan naar huis!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:34 schreef Fugie het volgende:
[..]
heb de neiging mijn afgetrainde lichaam te tonen aan eenieder in het lokaal, maar dat lijkt me niet zon goed idee
waarom zou ik dan naar huis mogenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wel joh, misschien mag je dan naar huis!
ok, ik ga nu even naar de wcquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat anders iedereen je gaat bespringen
eehhhquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
ok, ik ga nu even naar de wc
en googol, s5'jes doe ik niet aan![]()
Je bent goed op weg hoor ...quote:heb de neiging mijn afgetrainde lichaam te tonen aan eenieder in het lokaal
ik vind het gewoon stom en vies om in een zeiknat shirt te zitten heel de dagquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:42 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
eehhh
[..]
Je bent goed op weg hoor ...
Je zei dat je de neiging had je lichaam te tonen ... niets gehoord over een nat shirtquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:47 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik vind het gewoon stom en vies om in een zeiknat shirt te zitten heel de dag
misschien dat jij daar geil van wordt, maar daar hoef je mij niet mee lastig te vallen
ach ik dacht die googol is wle een beetje intelligent, die snapt het welquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Je zei dat je de neiging had je lichaam te tonen ... niets gehoord over een nat shirt
Als je dat soort neigingen hebt moet je daar over praten ... maar niet met mij
Beiden zijn een turn-off voor mij, namelijk
Assumption is the mother of all fuck-ups.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:52 schreef Fugie het volgende:
[..]
ach ik dacht die googol is wle een beetje intelligent, die snapt het wel
maar ik ga ff vergaderen
Grinsquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:09 schreef PeuRac het volgende:
ey![]()
morgen heb ik volgens mij een super relaxte dagff naar Groningen en 2 adresjes in Lelystad.
Ja joh, ff bij de vriend van m'n tante langs ofso, en in Lelystad ken ik ook nog wel mensen (verder stelt t daar niets voor volgens mijquote:
achja, ik zie nog wat van de wereld onder werktijdquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:11 schreef Googolplexian het volgende:
Ik heb morgen ook een relaxte dag
WEER thuis werken en gaan en staan waar en wanneer ik wil + balkonnetje op het zuid-westen om bij te kleuren.
Vetquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:29 schreef Sjoewe het volgende:
http://abum.com/file/shadow/animations/17632.swf
HAHAHAHAHA
[afbeelding]
puikquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:29 schreef Sjoewe het volgende:
http://abum.com/file/shadow/animations/17632.swf
HAHAHAHAHA
[afbeelding]
Lelystad/Almere zijn niet echt boeiend idd... gewoon dorpjes met teveel huizenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja joh, ff bij de vriend van m'n tante langs ofso, en in Lelystad ken ik ook nog wel mensen (verder stelt t daar niets voor volgens mij)
`quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:33 schreef ThaFreak het volgende:
heerlijk in de zon met een koud biertje strippoker spelen![]()
![]()
![]()
en als er toch leuke dames bij zijn, wat doet ie dan online?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
`
Speel jij buiten strippoker met dit weer? Dan ben je snel klaar
[afbeelding]
Hij zal het wel op z'n telefoon aan het spelen zijnquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
en als er toch leuke dames bij zijn, wat doet ie dan online?![]()
Precies als je dan in je blote snikkel in de tuin gaat zitten, you better make it countquote:
eenschquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:32 schreef Mukie het volgende:
naar huis wilt
idd op de tel.......quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hij zal het wel op z'n telefoon aan het spelen zijn
[afbeelding]
Triestquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
idd op de tel.......![]()
3 van de 5 al gewonnen![]()
Rofls wat zeur je nou jeweetsquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
eensch![]()
de airco doet het hier slecht, veelste warm![]()
Lollercausteinszweiquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:20 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Rofls wat zeur je nou jeweets
Ik heb hier nieteens zoeen airco WTFBBQ!
WTFBBQ, zoeen gare post jeweetsquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Lollercausteinszwei
[img[http://www.audiofuhrer.de/images/foot.gif[/img]
lekker boeiendquote:
Boh gek! Mensen die zoeen roflkloontje aanmaken waar je einszweidrei jeweets doorheenkijkt lolleromfgquote:
Net als pixel-tieten op je mobieltjequote:
Twas danook nie de bedoelings da ulder tnie wisten.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Boh gek! Mensen die zoeen roflkloontje aanmaken waar je einszweidrei jeweets doorheenkijkt lolleromfg
[afbeelding]
De bis hendig sjiek hoor, wa rol je in de vrij tijd gek?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:27 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Twas danook nie de bedoelings da ulder tnie wisten.
Bij je vorige werkgever vond je het te koud, nu vind je het weer te warm. Nederlanderquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
eensch![]()
Een Peugeot FireFox jeweets gek, hendig sjieke machien om te slippen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De bis hendig sjiek hoor, wa rol je in de vrij tijd gek?
[afbeelding]
eenschquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Precies als je dan in je blote snikkel in de tuin gaat zitten, you better make it count
[afbeelding]
shit tisonz gewordenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:36 schreef Sjoewe het volgende:
Boh Gek kwam laatst zo die dwaas van een Hermandepermban tegen jeweets rofls die gast is zoeen rare dus ik zo van hoi gek, en hij doet zo van alleen maar naar de grond kijken dus ik zo van HEE HOMO, de pis gepwnt wie unne noob jeweets
[afbeelding]
Hier doet de open serverdeur goed zn bestquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
eensch![]()
ik zei de pis gepwntquote:
drumquote:
toen zat ik letterlijk "naast" de aircoquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij je vorige werkgever vond je het te koud, nu vind je het weer te warm. Nederlander
Ik zit morgen bij Lindsay om de hoekquote:
Je moet paintsen jeweets!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:36 schreef Sjoewe het volgende:
Boh Gek kwam laatst zo die dwaas van een Hermandepermban tegen jeweets rofls die gast is zoeen rare dus ik zo van hoi gek, en hij doet zo van alleen maar naar de grond kijken dus ik zo van HEE HOMO, de pis gepwnt wie unne noob jeweets
[afbeelding]
niks, ben met een Renault Espace, herkent ze me toch nietquote:
Boh gek, zoeen geile lollersletje is die Lindsay jeweetsquote:
zit je er niet eens ver naastquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:54 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Boh gek, zoeen geile lollersletje is die Lindsay jeweets![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:52 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Je moet paintsen jeweets!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:07 schreef ijsmeis het volgende:
Ej SjoeweIk heb mijn eigen eten klaar gemaakt
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:52 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Je moet paintsen jeweets!
[afbeelding]
LOLLEROMFGWTFBBQ_O-quote:
een krop sla met dressing?quote:
lekker makkelijk en eetbaarquote:
Bij jou is het sowieso hendig vaak GAStronomisch ofwa?quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:53 schreef BoJo het volgende:
ik zit nog op m'n werk en ik zie dat het straks gaat regenen
Wanneer in den avond de bonen heet gediend worden is in den nacht een tweede deken overbodig.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:45 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Bij jou is het sowieso hendig vaak GAStronomisch ofwa?
nog mijn mail gelezen danquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wanneer in den avond de bonen heet gediend worden is in den nacht een tweede deken overbodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |