ik slik Asacol (4 x 800 mg p/d) en Imuran (100 mg p/d) en ja dat moet altijd.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat voor behandeling krijg jij Milagro? Ontstekingsremmers? En moet je die dan constant slikken of wat?
Dank. Ook voor mij geldt er dat er mensen zijn die ergere dingen hebben. Ik ben al bijna tien jaar (redelijk) klachten vrij. Dat wil uiteraard nog niet zeggen dat ik er voor de rest al weer helemaal bovenop ben. Dat wilde ik alleen maar even vragen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:55 schreef milagro het volgende:
Nou ja, ik zou niet weten waarom Crohn me pyschisch een klap zou moeten hebben gegeven, ook niet als ik pas 18 was geweest (ik had toen ook al last, maar wist niet wat het was).
Ik ben eigenlijk niet zo ermee bezig, ja als ik doodziek ben wel, maar verder, ik zie me zelf niet als slachtoffer, er zijn mensen die veel en veel ergere dingen hebben, veel meer ongemakken en weetikwat, dus tja.
het is gewoon een gegeven en ik kan er niets aan veranderen, het is maar een klein deel van mezelf, het beheerst mijn leven niet, ik ben mijn ziekte niet, ik heb het, let wel IK heb Crohn, en Crohn niet mij
Crohn en reuma schijnen toch ook verband met elkaar te hebben? Of lul ik nou uit m'n nek?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:37 schreef milagro het volgende:
Oh ik slikte ook Movicox , voor Bechterew, heel fijn, aangezien Movicox dus juist weer funest is voor Crohn, of juist niet funest als je het vanuit Crohn bekijkt, die floreert er wel bij blijkbaar.
heel fijn dat reumatologen daar rekening meehouden
ik weet zeker dat dat de reden was waardoor ik de laatste keer in het ziekenhuis beland ben.
Jep, had ik toen ik in het ziekenhuis lag, is niet echt goedquote:Op maandag 17 juli 2006 11:54 schreef Hanneke1983 het volgende:
Iemand bekend met groene ontlastig?
Ik schrok me kapot, nog nooit meegemaakt
Nope, niet meegemaakt, wel rode als ik rode bieten heb gegetenquote:Op maandag 17 juli 2006 11:54 schreef Hanneke1983 het volgende:
Ik zal het in de gaten houden, lijkt me ook niet echt goed..quote:Op maandag 17 juli 2006 13:03 schreef Raissa het volgende:
[..]
Jep, had ik toen ik in het ziekenhuis lag, is niet echt goed
dokter, Hanneke, het kan duiden op een bloeding, of ms ook dat de ontlasting te snel door de darmen heen gaat, hoeft niet, maar kan, dus beter zsm laten checken, bel anders even.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:46 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
Ik zal het in de gaten houden, lijkt me ook niet echt goed..
nee, en het weer helpt ws ook niet.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:54 schreef Hanneke1983 het volgende:
Oke zal meteen bellen..
Ik weet wel dat er nog steeds een ontsteking is door de klachten die ik heb...en mijn bezinksel is nog steeds te hoog.
Ik ervaar ff flinke stress, mijn tas is in huis gejat en wat er allemaal inzat is t.w.v 565 euro... stress...niet goed voor de buik...
Vrouwenquote:Op maandag 17 juli 2006 16:52 schreef Hanneke1983 het volgende:
En toen viel mn telefoon uit...
Nog steeds last van groene ontlasting?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:35 schreef Hanneke1983 het volgende:
mijn huisarts is op vakantie
moet dadelijk ff een andere dienstdoende huisarts terug bellen, maar die is absoluut niet inlevend...
ik ik ben een type die voor mezelf opkomt en daar kan hij niet tegen
Jezus, zeik toch niet dom wijf. Als je niet tegen een grapje kan tief dan lekker zelf op met je chagrijnige gedragquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:57 schreef Hanneke1983 het volgende:
Ik zit 300km van huis en was niet van plan zo lang te blijven.
En als je verder niks toe te voegen hebt aan dit topic, rot dan op dubbeldrank
Heb geen ontlasting meer gehad...
Oók niet goed....
toevallig momenteel. hoop morgen antwoord van mijn internist te krijgen.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:54 schreef Hanneke1983 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |