En je hebt naar de Pfaffs gekeken op mijn aanradenquote:Op maandag 12 juni 2006 20:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, gewoon!
Iddquote:Op maandag 12 juni 2006 20:45 schreef Bluezz het volgende:
Neeeeeeeeee man yvonne spinvis is leeeeeeeeeeeuuuuuuuuukkkkkkkkk
Ik wil alleen maar zwemmen![]()
Bluezz!quote:Op maandag 12 juni 2006 20:45 schreef Bluezz het volgende:
Neeeeeeeeee man yvonne spinvis is leeeeeeeeeeeuuuuuuuuukkkkkkkkk
Ik wil alleen maar zwemmen![]()
Ja! Ik heb geen probleem, want ik heb alles gefixt.quote:
Ja, best eng opzichquote:Op maandag 12 juni 2006 20:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
En je hebt naar de Pfaffs gekeken op mijn aanraden
quote:Op maandag 12 juni 2006 20:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja! Ik heb geen probleem, want ik heb alles gefixt.
quote:Bent u graag alleen? / Zijn uw zaken geregeld? / Bent u een ochtendmens? / Hoe zou u graag heten? / Slikt u nogal veel in het algemeen? / Heeft u vrienden zonder auto? / Werkt u niet snel, maar wel volgens de regels?/ Waar bent u tegen? / Gaan de dagen te snel? / Of is het u om het even? / Komt u vaak te laat/ Speelt u dan de clown?/ Mist u iemand die al weg is / Al heel erg lang? / En valt er dan soms regen? Ik ken de kamer waar in u woont / En als u huilt aan de telefoon / U danst zo mooi soms dat zie ik ook / Dat is het voordeel van video. Schrijft u het liefst met blauw / Eet u nooit op straat / Denkt u vaak aan geld / Of aan iemand van de zaak / Vindt u oesters geil? / Bent u redelijk bang / Droomt u vaak nog van het ziekenhuis / En hoe komt dat dan? / Of wilt u dat niet weten? Ik ken de kamer waar in u woont / En als u huilt aan de telefoon / U danst zo mooi soms dat zie ik ook / Dat is het voordeel van video / Dat is het voordeel van video / aaah aaah
Komt toch nog wel een seizoen?quote:Op maandag 12 juni 2006 20:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, best eng opzich!
Maar het is nu afgelopen.
Je durft niet.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Fok! en privé.Gescheiden houden enzo.
Five for Fighting - Superman (It's Not Easy)quote:Op maandag 12 juni 2006 20:51 schreef yvonne het volgende:
WTF was dat?!?!?!
Ja, eind van het jaar pas. Ik hoop dat ze van de zomer het eerste seizoen gaan herhalen, dat heb ik nog niet gezien.quote:
Dat daarvoorquote:Op maandag 12 juni 2006 20:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Five for Fighting - Superman (It's Not Easy)
Hij leek op sinterklaas die met z'n baard tussen de draaideur zat.quote:
Wie kan jij nadoen?quote:Op maandag 12 juni 2006 20:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij leek op sinterklaas die met z'n baard tussen de draaideur zat.
quote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 20:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij leek op sinterklaas die met z'n baard tussen de draaideur zat.
Mezelfquote:
quote:
quote:
Forrest Gump die Jos Brink nadoetquote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 14:11 schreef yvonne het volgende:
*check*
*neukbaar*
Heul leuk verzonnen.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:59 schreef Bupatih het volgende:
Voordat yvonne iets gaat zeggen over mij (althans, dat was het plan volgens FOK!radio, hoorde ik net), ik heb hier nog een quote van haar over mij:
[..]
Dat heb je net gehoord!!!quote:
Waarom?quote:Op maandag 12 juni 2006 21:01 schreef Bupatih het volgende:
Na vanavond gooi ik mijn account door de shredder.![]()
*MSN doorspit, quotes over vrouwen opzoekt*quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |