Geen garantie, jaartje oud denk ik, windows met serial erbij natuurlijk, usb 2 ook aanwezig .... een heerlijk laptopje dus !quote:Op maandag 12 juni 2006 13:07 schreef Ill-Skillz het volgende:
Hoe oud is dat beestje? Zit er enige vorm van garantie op? Windows met serial key erbij? USB2.0?
1.5 ghz ....quote:Op maandag 12 juni 2006 19:54 schreef mijndochters het volgende:
Wat is de kloksnelheid?
En op te halen in het altijd zonnige Utregquote:Op maandag 12 juni 2006 12:59 schreef meneerdeman het volgende:
Laten we beginnen met een prijs van 500 euro en zien waar het schip strand
Bod is genoteerd en nee ik maak niet meer de fout om een dag af te spreken wanneer ie weg gaat. Die vorige stond trouwens maar een weekje open, dus weken wachten is er sowieso niet bij.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:40 schreef Zweefvliegje het volgende:
Nou, gaan we weer: 500 euro.
En wanneer wil je hem verkopen? Want ik heb geen zin om net als dat vorige topic weken te moeten wachten op "bieders die hem toch niet kopen".
Vanaf 500 euro bieden en dan hoger is een beetje vaag, dus heb je geen nu kopen prijs ofzo, dat ie voor dat bedrag direct weggaat?
500 euro is best een net bedrag, je kan een Acer Travelmate 2424WXMI voor 600 euro halen en die heeft betere specs (80gb, rest vergelijkbaar).
Wat is dat nou voor een gelul. Als ik niet wil verkopen dan bied ik 'm wel niet aan .... en waarop baseer jij deze diepzinnige reply ???quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:11 schreef American_Nightmare het volgende:
Weer zo'n verkoper die niet wil verkopen
Neen, geen breedbeeld ....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:02 schreef American_Nightmare het volgende:
Oke oke.. is dat scherm breedbeeld?
Maar in je OP staat dat je start bij 500?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:55 schreef meneerdeman het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een paar posts hierboven gezegd dat de laptop niet onder de 550 weggaat...
1 + 1 = 2 ?
Je begint bij een vraagprijs ... dan gaan mensen bieden ..... jijzelf hebt een prijs in je hoofd waarvoor je de laptop wilt verkopen .... dat is toch het principe van iets verkopen. Had ook andersom kunnen beginnen ... vraagprijs 1300 euro en dan dat iedereen me voor gek verklaard en vervolgens gaat bieden .... t'is maar net wat je wilt denk ik ....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar in je OP staat dat je start bij 500?
Nope .... weet dat ie meer waard is, ook meer dan 550 .... dan gaat ie op ebay ...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:48 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar misschien gaan de mensen wel niet bieden en komt er een bod van 500. Dus dan verkoop je m niet?
Bedankt voor de steun ... was een zeikers hier zeg .... prijs te hoog, niet met me eens ... blijf dan lekker weg ....quote:Op woensdag 14 juni 2006 07:42 schreef off_topic het volgende:
mensen, ophouden met dat gezeik.
on topic: interesse in een ruil tegen mijn beamer: [TK]Philips Astaire Deluxe breedbeeld beamer ?
En daar ben ik nu dus mee bezig ... anyway bieden staat vrij .........quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:37 schreef American_Nightmare het volgende:
Zie het anders.. als je een marktconforme vraagprijs had gehad was je de laptop allang kwijt geweest, aangezien de vraag ernaar enorm is. Je laptop wordt wel elke maand dat je 'm bezit zo'n 50 euro minder waard dus als ik jou was zou ik 'm toch maar proberen te verkopen.
Staat nog steeds op het lijstjequote:Op vrijdag 16 juni 2006 06:13 schreef Zweefvliegje het volgende:
500 .............
Ja, de laatste keer dat ik 'm gebruikte wel jaquote:Op zondag 18 juni 2006 14:37 schreef WaStEd het volgende:
doet die batterij het nog steeds 5 uur ?
Wil 'm ongeveer een weekje laten staan. Ben deze week toch meer aan het werk dan thuis, dus ik zou toch niks kunnen afspreken voor de aankomende week.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:12 schreef Zweefvliegje het volgende:
.....En?? Hoelang laat je hem staan?
Vandaag (zondag) kan ik em ophalen...
Kick 'm omhoogquote:Op zondag 18 juni 2006 15:11 schreef meneerdeman het volgende:
[..]
Wil 'm ongeveer een weekje laten staan. Ben deze week toch meer aan het werk dan thuis, dus ik zou toch niks kunnen afspreken voor de aankomende week.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |