abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 juli 2006 @ 02:07:20 #151
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_39414411
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 02:04 schreef devzero het volgende:
Gewoon muggengaas voor je ramen doen. Werkt perfect (uit ervaring, er zitten een hoop muggen hier )

Ik moest even lachen

Maargoed een hor dus

Heb ik helaas nog niet dus ik moet de boel na de schemer dichtgooien helaas (nouja klein kiertje dan) maar op slaapkamer potdicht tegen de mugs
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_39414428
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 01:45 schreef Kida het volgende:
Ik heb hier 3 grote ventilatoren staan en al m'n ramen open...overdag gordijnen en alles dicht.....helpt best
Ik kan geen ramen openzetten, dan moet ik de tuindeuren openlaten.

Airco in het leefgedeelte en plafondventilators op de slaapkamers, is nog wel redelijk uit te houden nu.
Waarom moet je altijd volgens het boekje leven om te worden geaccepteerd? Fuck It!
pi_39414494
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 02:07 schreef BONG4002 het volgende:
Maargoed een hor dus
Zit ik dan al zo lang in de VS dat mijn Nederlands achteruit gaat
  zaterdag 1 juli 2006 @ 02:17:08 #154
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_39414507
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 02:15 schreef devzero het volgende:

[..]

Ik vond hem wel origineel

Zie me al in een winkel "heeft u ook muggengaas?"

Klinkt wel grappig Maargoed om de overlast te beperken is een hor dus het beste al heb ik wel een klamboe maar dan nog hoor je dat gezoem
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_39416403
Ramen open.
Ik heb een klamboe dus weinig tot geen last van muggen.
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
pi_39416548
De ramen staan open, momenteel is de temperatuur gezakt tot 22,5° Eens het buiten warm begint te worden en de zon binnenvalt gaat de plastic voor het raam (ooit in een growshop gekocht, ene kant wit, andere zwart.) Witte kant naar buiten om het licht te weerkaatsen. Is een stuk groter dan het raam zelf en maakt het binnen haast pikdonker. Gisteren is het me daarmee gelukt om de temp tot 26° te beperken, een stuk koeler dan buiten.

Een airco heb ik niet en ijs genoeg maken om het hier af te koelen lukt met m'n diepvries niet, maar ik ben wel aan het brainstormen over een kleine 'koelruimte': Koude lucht is zwaarder dan warme lucht en zakt dus naar de bodem. (vandaar dat diepvriezers met opening langs boven dikwijls niet afgedekt zijn in winkels, er is weinig verlies omdat de koude lucht erin blijft). Als ik met een hoop plastic en isolatiemateriaal een (langs de onderkant) luchtdichte bak bouw rond m'n bed of rond m'n bureau+stoel, met de rand op zo'n 1,5 meter hoogte, en ik plaats daarin een aantal koelelementen (plastic zakjes met zout water die ik invries) eventueel met een kleine ventilator erop, net genoeg om de lucht binnenin m'n box te circuleren, dan is de capaciteit van m'n vriezer misschien genoeg om een hele dag koel te zitten.

M'n PC blijft natuurlijk buiten de box staan, evenals m'n CRT scherm.
Om het rendement van m'n diepvries te verhogen plaats ik een kleine ventilator binnenin en stapel de vrieszakjes zodanig dat er lucht tussen kan circuleren, en aan de achterkant een grote ventilator die helpt om de warmte af te voeren.

Dat zijn de plannen, wat ervan terecht gaat komen weet ik nog niet.
Eerste prioriteit is nu flink wat eten om plaats te maken in m'n diepvries.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 17:38:52 #157
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_39426270
Ik zag een mooie split-unit airco met afstandsbediening in het krantje van Mediamarkt voor maar 279 euro.

http://www.mediamarkt.nl/1/aanbiedingen/store_flash/139/ en dan de voorlaatste pagina.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_39427324
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 02:15 schreef devzero het volgende:
Ik snap de hilariteit ook niet zo. Zowel 'muggengaas' als ' hor' begrijp ik prima!
Hoogstwaarschijnlijk kom je oorspronkelijk uit de zuidelijke helft van Nederland, want 'muggengaas' is waarschijnlijk eerder een Vlaamse term.

Ontopic: Zoveel mogelijk de gordijnen dicht. Liefst niet als ik op mijn kamer ben, want ik zit het liefst niet in een donker hol, ventilator op de hoogste stand, en me lekker rustig houden...Het is echte ellende als je nu aan je scriptie met werken...
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_39428782
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 17:38 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik zag een mooie split-unit airco met afstandsbediening in het krantje van Mediamarkt voor maar 279 euro.

http://www.mediamarkt.nl/1/aanbiedingen/store_flash/139/ en dan de voorlaatste pagina.
Ik heb dezelfde, en hij werkt perfect!
Het enige verschil is dat ik er ¤199 voor heb betaald bij de plaatselijke turk
Nee.
pi_39434020
Ik heb sinds gisteren een airco
pi_39435217
ik heb standaart een emmertje vloeibaar stikstof staan.
  zondag 2 juli 2006 @ 00:00:43 #162
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_39437692
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 17:38 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:

Oooee, het wordt betaalbaar!
The Internets, I needs it..
pi_39438804
Ik zet in de avond, als het buiten wat koeler is, een ventilator voor mijn open raam. Niet zo'n standaard ventilator op pootjes die ook nog heen en weer draait maar een industrieel ding dat "wat" meer toeren maakt (je wil niet in die luchtstroom zitten, zegmaar). Zo komt nog vrij gauw aardig wat koele buitenlucht binnen, zo is het hier in ieder geval 's nachts en 's morgens nog goed te doen.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  zondag 2 juli 2006 @ 00:58:35 #164
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_39439288
Een bakbeest van een airco, heel groot, heel sterk, heel koud
pi_39449358
De zon staat hier van 11:00 tot zonsondergang op mijn huis te bakken... record temperatuur is 36 graden

Ik heb al luxaflex opgehangen, gordijnen gekocht en een airco unit, hiermee hou ik het op warme dagen dan rond de 28-29 graden.. De energie rekening was wel ff vet schrikken vorig jaar.

Van mij mag het gaan sneeuwen ofzo.
  zondag 2 juli 2006 @ 15:10:38 #166
148507 Schuifpui
Lone Star
pi_39449409
quote:
Op zondag 2 juli 2006 15:08 schreef Moonlight_Drive het volgende:
De zon staat hier van 11:00 tot zonsondergang op mijn huis te bakken... record temperatuur is 36 graden

Ik heb al luxaflex opgehangen, gordijnen gekocht en een airco unit, hiermee hou ik het op warme dagen dan rond de 28-29 graden.. De energie rekening was wel ff vet schrikken vorig jaar.

Van mij mag het gaan sneeuwen ofzo.
Je moet die airco ook nog aanzetten, anders heeft het geen zin.

Maar serieus, is het wel een airco, geen ventilator die in een bak zit en daardoor op een airconditioning lijkt? Bij m'n ouders thuis hebben we ook airco en dan krijg je de temperatuur met gemak op 23 graden. Kouder is overigens niet lekker, als je van 30+ naar binnen gaat.
  zondag 2 juli 2006 @ 15:11:28 #167
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39449430
De kamer hoeft hier niet persee koel te zijn.

Zolang ik zelf maar koel blijf

Het hoofd koel houden, dan krijg ik tenminste geen last van de warmte. Dan is de warmte zelfs prettig en aangenaam

Dan zorgt de warmte voor een stoned gevoel zonder wiet te roken

25,7 is het binnenshuis. En het lijkt gewoon te zijn alsof in de winter de verwarming aanstaat op 20 graden.

Zet ik in de winter de verwarming op 25,7 dan ga ik echt kapot.

Maar ik hou het hoofd dus eerder koel door rustig te blijven
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_39450933
het is nu 35.5 graden op mijn zolderkamer
If you are searching, lost is where you will find me.
  zondag 2 juli 2006 @ 16:36:50 #169
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_39451206
Ik heb een serre aan mijn huis met een plexiglazen dak, ik had al een tijd zonwering op het dak, nu sinds kort ook verticale screens. En da's ook hard nodig want de zon staat er van 12 uur 's middags tot 's avonds laat op. Nadeel: je kunt er niet echt door naar buiten kijken. In de woonkamer is het nu 25 graden.

De slaapkamer ligt ook aan de achterkant en daar hebben we rolluiken. Overdag houd ik alles dicht wat maar dicht kan. 's Morgens vroeg en 's avonds laat lekker de buitendeur open en 's nachts de ramen boven open. Zodra het buiten een dag minder weer is en frisser gooi ik alles tegen elkaar open.

Voordeel is dat we een Chinese leisteenvloer beneden hebben, echt heerlijk om met je blote voeten op te lopen en dan lekker af te koelen.
  zondag 2 juli 2006 @ 16:38:51 #170
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_39451248
quote:
Op zondag 2 juli 2006 16:24 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
het is nu 35.5 graden op mijn zolderkamer
hier pas 31 onder een rood zuid-dak Maar die 35 haal ik nog wel want de hele avond staat de zon nog recht boven me.. en als dat niet zo is staat hij op de rode westmuur
Huilen dan.
  zondag 2 juli 2006 @ 16:49:02 #171
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_39451469
quote:
Op zondag 2 juli 2006 15:10 schreef Schuifpui het volgende:
Kouder is overigens niet lekker, als je van 30+ naar binnen gaat.
Klopt!

Op mijn werk was ooit eens de leiding van de airco in het plafond lek. Omdat het buiten 36 graden was, had het bedrijf die service pleegt het lekker druk, en ze konden dus pas over enkele dagen komen.

Het servicebedrijf had nog wel een tip: Als je de airco op maximaal koelen zet, dan vriezen de leidingen dicht, en heb je geen last meer van het lekken...

Dus airco op hoogste stand... Buiten 36 graden, binnen de helft van de temperatuur (18 graden)...

'T was overigens in een winkel, veel verbaasde klanten en passanten gezien omdat ik met een dikke trui liep.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
  zondag 2 juli 2006 @ 16:50:40 #172
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_39451499
quote:
Op zondag 2 juli 2006 16:49 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:

[..]

Klopt!

Op mijn werk was ooit eens de leiding van de airco in het plafond lek. Omdat het buiten 36 graden was, had het bedrijf die service pleegt het lekker druk, en ze konden dus pas over enkele dagen komen.

Het servicebedrijf had nog wel een tip: Als je de airco op maximaal koelen zet, dan vriezen de leidingen dicht, en heb je geen last meer van het lekken...

Dus airco op hoogste stand... Buiten 36 graden, binnen de helft van de temperatuur (18 graden)...

'T was overigens in een winkel, veel verbaasde klanten en passanten gezien omdat ik met een dikke trui liep.
wás 't maar 18 graden hier
Huilen dan.
  zondag 2 juli 2006 @ 16:51:43 #173
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_39451518

Vorige week aangeschaft... de Zibro p122

echt de beste aankoop van t jaar... echt heerlijk cool....
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_39451523
Ramen en deur openlaten, de ventilator aanzetten en een schoen tegen mijn deur aan leggen zodat ie niet dichtvalt
I know this sounds insane. But this is an insane world.
pi_39451537
Gordijnen dicht, verder niks. En anders stap ik onder de koude douche.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')