Maar wat als het, zoals nu, buiten warmer is dan binnen? Dan is het toch juist zonde om via open ramen de koele lucht te laten ontsnappen?quote:Op maandag 12 juni 2006 12:39 schreef skiczukie het volgende:
Alle ramen en mijn balkondeur open. Ik vind het nog niet eens heel ergf warm, maar als het nodig is heb ik nog een ventilator in de kast staan.
Frisse lucht vind ik belangrijker.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:40 schreef Ringo het volgende:
[..]
Maar wat als het, zoals nu, buiten warmer is dan binnen? Dan is het toch juist zonde om via open ramen de koele lucht te laten ontsnappen?
Ik heb dus ook minstens de hele ochtend de luxaflex dicht, totdat ik zeker weet dat de zon weg is.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:40 schreef Gluckskafer het volgende:
Witte rolluiken. En die dichtmaken als de zon op je raam schijnt.
quote:Op maandag 12 juni 2006 12:41 schreef Robsterr het volgende:
Niet inderdaad, welke drol zit er met dit weer op zijn kamer?
Best een toffe tip.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:41 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Men pakt een grote bak/emmer/wasteil/badkuip met koud water, gooit er nog wat ijsklontjes in.
Daarna de ventilator op de bak water richten en laten draaien.
je eigen airco.
Nou ja, ik ook, daarom, is het raam op een kier en de luxaflex naar beneden niet de beste optie dan?quote:
Een koude douche. Eerlijk, simpel en radicaal, maar het werkt.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:16 schreef RoaRRR het volgende:
Belangrijker vind ik de vraag --> Hoe houd je jezelf koel ?
Zit hier op de zolderverdieping in het studentenhuis te werken aan mijn scriptie...De warmte komt langzaam aan toch wel binnen ondanks dat ik alle lamellen/ gordijen en deuren dicht hebMijn pc heeft zelfs moeite om zijn warmte kwijt te kunnen
En de ventilator helpt wel een beetje maar kan toch niet voorkomen dat de koppakking het hier begeeft....Druppels zweet staan op mijn voorhoofd...
Iemand nog tips ?
Wij ookquote:Op maandag 12 juni 2006 14:43 schreef Stuart het volgende:
Wij hebben ook airco hier in huis gelukkig![]()
Zou een paar emmertjes al verschil maken?quote:Op maandag 12 juni 2006 15:10 schreef EggsTC het volgende:
Als je bovenin een flat woont of iig in een kamer met een plat dak erboven moet je is een paar emmers water op dat dak gooien. Dat water verdampt en trekt daarmee alle hitte uit het dak.
quote:Op maandag 12 juni 2006 12:40 schreef tonks het volgende:
Niet..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |