Leen van Frisiaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:28 schreef mol_air het volgende:
een beetje arts rijdt een Maserati....zie hoofd chirugie bij ons :p
Duidelijk.. en natuurlijk ook een 9.3 Sport Cabrio Aeroquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:09 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Audi![]()
Een echte arts rijdt natuurlijk rond in een Saab![]()
Zijn er toch ook maar 5? Groningen, Nijmegen, Amsterdam (AMC), Rotterdam en Maastricht? En vanuit Amsterdam of Rotterdam kunnen ze vast wel ff de ernstige traumagevalletjes uit Leiden en ommestreken ophalen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:06 schreef Repeat het volgende:
Leiden heeft als armoedeuniversiteit niet eens een traumahelikopter
4quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:59 schreef Singa het volgende:
[..]
Zijn er toch ook maar 5? Groningen, Nijmegen, Amsterdam (AMC), Rotterdam en Maastricht? En vanuit Amsterdam of Rotterdam kunnen ze vast wel ff de ernstige traumagevalletjes uit Leiden en ommestreken ophalen.
om even terug te komen op deze geweldige discussie (quote:
Dat moet toch verwarring opleveren voor patiënten van artsen die 'coecum' gebruiken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:22 schreef Repeat het volgende:
om even terug te komen op deze geweldige discussie (), ik zag een paar dagen geleden in een of ander medisch blaadje wat bij ons in de bibliotheek lag in een artikel ook coecum staan
Haha, cool is dat de eerste keer hèquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:53 schreef Hoolaa het volgende:
best leuk met zon witte jas door het ziekenhuis lopen
quote:Op maandag 12 juni 2006 12:23 schreef Singa het volgende:
Gauw doorposten, we moeten Rechten voorbij!
Een rechtenstudentquote:
Nee, ze volgens mij nu tegenwoordig, had hun hulp nodigquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:10 schreef m021 het volgende:
[..]
Een rechtenstudent
Heeft D_D je zitten opstoken om hier een kijkje te nemen?
Hmm, ik meende de tekst voor dit topic aangepast te hebbenquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:57 schreef m021 het volgende:
Slowchat mocht toch sowieso al niet in dit topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |