Mwa, daar heb ik anders ook wel wat dingen gezien die best scary zijn als je erover nadenktquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:50 schreef Singa het volgende:
Mwehe, ik moest maar radioloog worden, die plaatjes zijn nog wel te pruimen.
Die gloeilamp bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 6 juli 2006 05:23 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Mwa, daar heb ik anders ook wel wat dingen gezien die best scary zijn als je erover nadenkt![]()
quote:
Wat niet rekt dat scheurt wel?quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet? Hoe breng je dat in vredesnaam in zonder het lampje kaopt te maken
![]()
"Never underestimate the elasticity of the anal sphincter." - Eriq la Salle in ERquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet? Hoe breng je dat in vredesnaam in zonder het lampje kaopt te maken
![]()
Weet je wel hoe warm dat wordt?quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:16 schreef Singa het volgende:
Wel cool als je die lamp van electriciteit voorziet en dan door een donker bos gaat lopen.
Volgens mij heb ik ze allemaal gezien, maar dat heb ik nooit gehoordquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:32 schreef m021 het volgende:
[..]
"Never underestimate the elasticity of the anal sphincter." - Eriq la Salle in ER
Dan heb je ze niet allemaal gezien dus.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:13 schreef Repeat het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ze allemaal gezien, maar dat heb ik nooit gehoord
Mhaha, spaarlamp anders, veel minder warm worden die...quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:47 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Weet je wel hoe warm dat wordt?![]()
Ik niet...![]()
dus je kva werkgroep is ook gelijk je mpo werkgroep?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:01 schreef intoxicated het volgende:
Dat zijn wel de KVA/MPO groepen.
Gewoon... studentje pesten.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:05 schreef Repeat het volgende:
wel vaag dat ze dat er niet even bijzetten wanneer het is, terwijl ze dat bij alle reguliere werkgroepen wel doen
vertelquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:07 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Gewoon... studentje pesten.
Je had er bij het KVA-tentamen 2e shift bij moeten zijn dit jaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |