Die verkopen ze ook in tubes. Of was dat al gezegd?quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:44 schreef Lienekien het volgende:
Die verkopen ze ook in tubes. Of was dat al gezegd?![]()
Hey, lang niet gezienquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:39 schreef muhammad_ali het volgende:
Wat een lekker weer, leuke voetbalwedstrijden. Wat wil een man nogmeer![]()
Hallo trouwens![]()
Is het een instinker?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:47 schreef k_man het volgende:
Ik heb één vrouwelijke collega en vele mannelijke. Drie keer raden wie er over tubes begon...
Twee opties, drie keer raden, erm...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:47 schreef k_man het volgende:
Ik heb één vrouwelijke collega en vele mannelijke. Drie keer raden wie er over tubes begon...
A. de vrouwelijke collegaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Twee opties, drie keer raden, erm...![]()
quote:
Gelukkig houd ik over het algemeen ook al niet van iets dóen, dus dat zit wel snorquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach ja, het kan niet allemaal positief zijn. En begrijp me niet verkeerd, ik geniet wel van dit weer, lekker buiten zitten, kleurtje krijgen, extra genieten van een koel drankje... Alleen iets dóen is niet tof.
Van welk ras?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben een Hi- Ha-, Hondelul!
Rare.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
En ik ben dit:quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |