hehe het blijven enge beestjesquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:49 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nah hij was er écht niet meer, maarjah ik wilde het raam ook niet dicht doen dus ik was wel een beetje bang dat ie weer terug zou komen![]()
Iddquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:53 schreef Charizma het volgende:
[..]
hehe het blijven enge beestjes![]()
Ze vliegen ook altijd extreem laag over ons heen als we op een veldje staan te voetballen tot het donker word.. wilde duikvluchten achter vliegjes aan![]()
kikkers zijn cool ! ik heb geen last van ze en ze eten ook nog vliegjes enzo op volgens mij..quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:54 schreef Brunette het volgende:
[..]
Idd![]()
Ze hebben een hele enge kop![]()
Maarjah nix is enger dan kikkers......
Ik ben sowieso niet into koudbloedige dierenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:00 schreef Charizma het volgende:
[..]
kikkers zijn cool ! ik heb geen last van ze en ze eten ook nog vliegjes enzo op volgens mij..![]()
Wat raar, hier ook niet en het heeft hier ook geregendquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:52 schreef Jegorex het volgende:
Ik hoor geen enkele kikker meer.
Waarschijnlijk zijn ze verdronken na al die regen
Hallo buurvrouwquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:57 schreef Brunette het volgende:
[..]
Wat raar, hier ook niet en het heeft hier ook geregend![]()
![]()
![]()
nee , ze verzuipenquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:35 schreef Charizma het volgende:
Stoppen ze met kwaken als het een beetje regent.. Zijn ze bang om nat te worden ofzo ??
quote:Op maandag 12 juni 2006 02:16 schreef Bebop het volgende:
Denk je dat ze op Fok! zitten?
Volgens mij gaan ze dan weer het water inquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:35 schreef Charizma het volgende:
Stoppen ze met kwaken als het een beetje regent.. Zijn ze bang om nat te worden ofzo ??
Mijn kikker vindt dat heerlijk. Als het dan niet té hard regent kwaakt ie extra hard..quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:12 schreef Brunette het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze dan weer het water in![]()
Vage kikkers ! alleen kwaken als de zon schijnt...quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:12 schreef Brunette het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze dan weer het water in![]()
*Checkt fotoboek *quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:58 schreef warrel het volgende:
[..]
Mijn kikker vindt dat heerlijk. Als het dan niet té hard regent kwaakt ie extra hard..Hij moet dan ook het goede voorbeeld geven aan mijn liefjes.
Een kikker als huisdier?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:58 schreef warrel het volgende:
[..]
Mijn kikker vindt dat heerlijk. Als het dan niet té hard regent kwaakt ie extra hard..Hij moet dan ook het goede voorbeeld geven aan mijn liefjes.
foto's ??quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:58 schreef warrel het volgende:
[..]
haha geweldigquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:37 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maakt kennis met Warrel, toegewijd kikkervisjesmoeder: Kikkerdril
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:37 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maakt kennis met Warrel, toegewijd kikkervisjesmoeder: Kikkerdril
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |