Nou ja, weet ik veel. Ik kom nooit bij H&M, maar ik ken wel iemand die ook zo'n metrofiguur is (doet dan ook de modeopleidingquote:Op maandag 12 juni 2006 21:14 schreef Chrrris het volgende:
[..]
wùtH&M
je gaat te ver!
Ze hebben juist leuke kleren voor jongens bij de h&m..denk ik![]()
En de kapper hoeft het niet zo te verneukengelukkig..
Ik koop er niks meer. Het is zo'n massawinkel die altijd dezelfde troep verkoopt. Dat is ook het geval bij Jack and Jones.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:19 schreef DaanA het volgende:
[..]
Nou ja, weet ik veel. Ik kom nooit bij H&M, maar ik ken wel iemand die ook zo'n metrofiguur is (doet dan ook de modeopleiding) en die koopt bijna alles daar.
Haha, over een paar jaar geven vrouwen bij wijze van romantisch cadeautje hun vriend of echtgenoot oorbellen cadeau!quote:
Je zou bijna denken dat die door een heleboel negers geneukt isquote:Op maandag 12 juni 2006 21:57 schreef Molluck het volgende:
Maar die linker gast op de foto heeft wel al een heleboel chickies geneukt!
Heet stylow....hoe typischquote:Op maandag 12 juni 2006 21:26 schreef Stansfield het volgende:
[afbeelding]
Hier nog eentje die wel heel erg aan de beschrijving van de ts voldoet.
Zou die linker gast die rechter ook geneukt hebben?quote:Op maandag 12 juni 2006 21:57 schreef Molluck het volgende:
Maar die linker gast op de foto heeft wel al een heleboel chickies geneukt!
Ik heb wel eens gehoord van jongens die mascara en oogpotlood gebruikten om hun ogen te accentueren, maar ik weet niet of dat echt waar was of niet.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:02 schreef Brunette het volgende:
Het zou me ook niets verbazen dat ze ook make-up zouden gebruiken![]()
True.Gelukkig geldt dat niet voor álle mannenquote:Op maandag 12 juni 2006 22:04 schreef DaanA het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord van jongens die mascara en oogpotlood gebruikten om hun ogen te accentueren, maar ik weet niet of dat echt waar was of niet.
OMFG! Als ik dat soort dingen zeg, dan hoop ik altijd dat ik ongelijk heb...quote:Op maandag 12 juni 2006 22:07 schreef Brunette het volgende:
[..]
True.Gelukkig geldt dat niet voor álle mannen![]()
Ik zag zelfs een zwoele foto van zo'n 'superdude' met lipglossquote:Op maandag 12 juni 2006 22:08 schreef DaanA het volgende:
[..]
OMFG! Als ik dat soort dingen zeg, dan hoop ik altijd dat ik ongelijk heb...
quote:Op maandag 12 juni 2006 04:47 schreef Stretto het volgende:
[..]
Je zag het een tijdje geleden nogal vaak bij mocro's en wiggers. Gelukkig is die mode weg![]()
Nee, het valt gewoon erg op, alsof jij niet tegen je vrienden zou zeggen van,... kijk hem eens lopenquote:Op maandag 12 juni 2006 21:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Geslacht: Man
Ok ... Je let er iig wel heel nadrukkelijk op.
Wel vette kleren, maar die kopquote:Op maandag 12 juni 2006 21:26 schreef Stansfield het volgende:
[afbeelding]
Dan zijn alle modebewuste mannen dus gay? en heel Italie is gay? Liever dit dan er als zo'n typisch Hollandse boer bij te lopen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:28 schreef Brunette het volgende:
[..]
Die kleren oké, maar zo'n schoudertas bij mannen is echt gay![]()
quote:Op maandag 12 juni 2006 21:26 schreef Stansfield het volgende:
[afbeelding]
Nou, ik zie nog altijd 700 keer liever een gozer lopen in goedgecombineerde (!) H&M kleding dan weer de zoveelste loser met zo'n saai G-star/Chasin/Bikkembergshirtje. Van die Men at Work shit komt op mij veel meer 'massa' over dan een leuke H&M-polo.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik koop er niks meer. Het is zo'n massawinkel die altijd dezelfde troep verkoopt. Dat is ook het geval bij Jack and Jones.
TS is dus een vieze latente homoquote:Op maandag 12 juni 2006 21:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Geslacht: Man
Ok ... Je let er iig wel heel nadrukkelijk op.
Ze komen er niet zelf op, het begint bij mtv, en de rest doet de rest gewoon na.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:56 schreef Frappelsien het volgende:
Aaah neee.... gadverdamme..
Hoe komen ze erop???
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:05 schreef Frappelsien het volgende:
Eeen echte vent weet het er zonder scheuren vanaf te brengen
De vraag is hoe komen we er vanaf. Ik stel gratis treinreizen voor.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:56 schreef Frappelsien het volgende:
Aaah neee.... gadverdamme..
Hoe komen ze erop???
bijna??quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:00 schreef Frappelsien het volgende:
Maar waarom toch..?
Dit ziet er bijna grappig uit..
Mode wordt immers bedacht door gays, jeweettquote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:55 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dan zijn alle modebewuste mannen dus gay? en heel Italie is gay? Liever dit dan er als zo'n typisch Hollandse boer bij te lopen.
Op de 'mooiboys' of Levi Strauss?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:54 schreef Dickbride het volgende:
Ik ben jaloers :-(
Beach?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:19 schreef mForce het volgende:
[..]
Wie is Lee Hotti?
edit: http://www.leehotti.com/ ???
Lee hotti goes internationalquote:
Dat truitje vind ik opzich wel leuk, maar die schoene en die broek zo gaar opgerollerdquote:Op maandag 12 juni 2006 21:26 schreef Stansfield het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 12 juni 2006 21:59 schreef Brunette het volgende:
Je zou bijna denken dat die door een heleboel negers geneukt is![]()
Komt me bekend voor die knakker.. Komt die toevallig uit Heerlen?quote:Op maandag 12 juni 2006 21:26 schreef Stansfield het volgende:
[afbeelding]
Wat extreem?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:43 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
tja.. al die oorbellen ed vind ik ook niks, en ik doe ook mn broek niet in mn sokken, maar wel mn shirt boven/ achter mn riem aan de voorkantmaar de fotos in dit topic zijn gewoon extreem
die diadeem
omfg!
Als dat meisje in je fotoboek je vriendin is zou ik zeker niet jaloers zijn op mooiboys die breezers neuken hoor.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:01 schreef Jajong het volgende:
Het meest vervelende aan die jongens vind je zeker dat zij wél neuken en jij niet?. Dat het met breezahs zijn weet ik wel, maar die zijn meestal wel geil.
Ik weet het, het leven is niet eerlijk.
Dat is mijn vriendin ja enik ben ook niet jaloersquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:08 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Als dat meisje in je fotoboek je vriendin is zou ik zeker niet jaloers zijn op mooiboys die breezers neuken hoor.![]()
the boxquote:Op maandag 12 juni 2006 13:14 schreef Molluck het volgende:
[..]
Hij is (of was?) de vriend van *RoXy, die lelijke grafhoer die lange tijd kudoleider is geweest op sugababes en nu overal in muziekclips opduikt (Slette Houwen, Treble, K-Liber, Partysquad/Yes-R)
So truequote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:01 schreef Jajong het volgende:
Het meest vervelende aan die jongens vind je zeker dat zij wél neuken en jij niet?. Dat het met breezahs zijn weet ik wel, maar die zijn meestal wel geil.
uhmm, nee?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:01 schreef Jajong het volgende:
en wat als het altijd dezelfde troep is die jij leuk vindquote:Op maandag 12 juni 2006 21:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik koop er niks meer. Het is zo'n massawinkel die altijd dezelfde troep verkoopt. Dat is ook het geval bij Jack and Jones.
Goede vergelijking, geen wonder dat je uitgeloot bent bij Geneeskunde.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:57 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
uhmm, nee?
Ik bedoel je ziet topmodellen ook niet zo achterlijk er bij lopen.
gothics hoop ikquote:Op maandag 12 juni 2006 22:04 schreef DaanA het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord van jongens die mascara en oogpotlood gebruikten om hun ogen te accentueren, maar ik weet niet of dat echt waar was of niet.
Xebrozius' kapsel is tenminste érgens op de wereld in de mode!quote:
Hoezo jaloers zijn, wat is er moeilijk aan om zo typisch en idioot erbij te lopen?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:53 schreef daaaaan het volgende:
[..]
So trueAl lopen sommige mensen er wel heel idioot bij
Jaloers op de vrouwelijke aandacht. Of ben je al voorzien van een leuke dame?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:55 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Hoezo jaloers zijn, wat is er moeilijk aan om zo typisch en idioot erbij te lopen?
Godver. Too fast too furious.quote:
Wie zegt dat die jongens niet zichzelf zijn? Mijn eigen motto : kleed je goed, doe met de mode mee maar alleen wat je er zelf mooi van vindtquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:20 schreef Evil_Jur het volgende:
Nope, maar dat vind ik geen reden om niet mezelf te blijven. Ik zou eigenlijk nog liever naar de hoeren gaan dan zo debiel te doen.
als het hun motto ook is..quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:32 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Wie zegt dat die jongens niet zichzelf zijn? Mijn eigen motto : kleed je goed, doe met de mode mee maar alleen wat je er zelf mooi van vindt![]()
Naar de hoeren gaandán ben je past triest.
loting is een kansspel heur.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Goede vergelijking, geen wonder dat je uitgeloot bent bij Geneeskunde.
Neuh , gewoon mietjes is goed genoeg .....quote:
Boertjequote:Op woensdag 12 juli 2006 01:08 schreef dontcare het volgende:
[..]
Neuh , gewoon mietjes is goed genoeg .....
Vind die jongens op die sites ook erg overdreven.quote:Op woensdag 12 juli 2006 04:35 schreef dontcare het volgende:
[..]
Metrosexueel mietjeMan die zichzelf goed verzorgd en aandacht aan z'n kleding besteed.
![]()
Omdat we dan niet op onszelf hoeven te letten.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:35 schreef cohen het volgende:
1 vraagje: waarom houden jullie je bezig met andere mensen?
Dat is menselijkquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:35 schreef cohen het volgende:
1 vraagje: waarom houden jullie je bezig met andere mensen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |