Wat is dat dan voor mode?quote:Op maandag 12 juni 2006 02:06 schreef HajdukSplit het volgende:
Loop je in de stad.. en weet niet of het ooit in de mode was maar dan zie je nogsteeds jongens lopen, die echt denken dat ze er lekker uitzien, en dan het ergste.. met hun t-shirtje achter de riem, onderbroek meters bovenuit gestoken.. broek in de sok...
ik vind het echt voorschut![]()
Jij hebt vast vlechtjes in je harenquote:Op maandag 12 juni 2006 02:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Niet haten swa, anders Fok! verlaten.
Beter dan je lelijke kop nog verergeren met alto/gothic/metal-kledingquote:Op maandag 12 juni 2006 02:11 schreef michiel_merk het volgende:
tja sommigen moeten eenmaal nu hun lelijke kop compeseren met opvallende kleding
dat is even ergquote:Op maandag 12 juni 2006 03:56 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Beter dan je lelijke kop nog verergeren met alto/gothic/metal-kleding
Je zag het een tijdje geleden nogal vaak bij mocro's en wiggers. Gelukkig is die mode wegquote:
Aan de datum van de OP te zien valt dat schijnbaar nog wel mee...quote:Op maandag 12 juni 2006 04:47 schreef Stretto het volgende:
[..]
Je zag het een tijdje geleden nogal vaak bij mocro's en wiggers. Gelukkig is die mode weg![]()
Ey, mr supra....quote:Op maandag 12 juni 2006 05:07 schreef StefanP het volgende:
Ik heb nog nooit iemand met z'n broek in z'n sokken gezien helaas. Dat zou wel lachen zijn...
Toe maar, toe maar....Voel je nog steeds niks voor een donatieronde richting maastricht?quote:Op maandag 12 juni 2006 05:21 schreef StefanP het volgende:
Mr supras ja! Ik heb er sinds gisteren twee
Damn ze bestaan echtquote:
wat een flikkersquote:
Beste straf voor dat soort idioten zou zijn om ze over 10 jaar gedwongen een paar uur lang naar deze foto's te laten kijken (en naar de bonnetjes van die klerenquote:
Ik wel ..ehm teminste dat was bij een van zijn sokken..maar hij zat op de fietsquote:Op maandag 12 juni 2006 05:07 schreef StefanP het volgende:
Ik heb nog nooit iemand met z'n broek in z'n sokken gezien helaas. Dat zou wel lachen zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |