Hoei, verrassingquote:Op maandag 12 juni 2006 22:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Toch wel
GLO +1
En dat was ook vandaag.....![]()
neeeeequote:Op maandag 12 juni 2006 22:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Willeke van Ammelrooij?
Oh, nu ligt-ie er toch weerquote:Op maandag 12 juni 2006 22:16 schreef GLO het volgende:
[..]
Hoei, verrassing
Ik had niet door dat de vraag van dolle was ingetrokken
Ik ookquote:Op maandag 12 juni 2006 22:16 schreef peaceman het volgende:
Ik vroeg haar nog een keer, omdat ik deze foto wat leuker vond
quote:Op maandag 12 juni 2006 22:25 schreef peaceman het volgende:
Toon Hermans?
Ook niet en ook niet Wim kan.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:25 schreef peaceman het volgende:
Wim Sonneveld?
Ik zoek een Nederlander.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:29 schreef peaceman het volgende:
Frank Sinatra had ook wel eens zo'n hoedje op toch?
Welk nummer van wie?quote:You stopped and smiled at me
And asked if Id care to dance
I fell into your open arms
And I didnt stand a chance
Van?quote:Op maandag 12 juni 2006 22:46 schreef bartrid het volgende:
I only want to be with you
En niet te vergeten The Touristsquote:Op maandag 12 juni 2006 22:54 schreef ranja het volgende:
van Dusty Springfield dus, ook gedaan door Sam Fox.
Goed ingekoptquote:Op maandag 12 juni 2006 22:54 schreef ranja het volgende:
van Dusty Springfield dus, ook gedaan door Sam Fox.
Die - alleraardigste - versie hoorde ik deze week voor het eerst, vandaar de vraag ookquote:
Je weet ook wie de Tourists zijn?quote:Op maandag 12 juni 2006 22:58 schreef Berkery het volgende:
[..]
Die - alleraardigste - versie hoorde ik deze week voor het eerst, vandaar de vraag ook![]()
Jawel, maar ik vraag me af of ik Annie Lennox had herkend als ik het niet had geweten.quote:
Tja, dat is achteraf niet meer te zeggen natuurlijk, maar ze zet toch een herkenbare keel opquote:Op maandag 12 juni 2006 23:10 schreef Berkery het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vraag me af of ik Annie Lennox had herkend als ik het niet had geweten.![]()
tsja toen timede fok hier uitquote:
O nee, die Françoise is natuurlijk een dame. En Brezel, is dat een jongens- of meisjesnaamquote:Op maandag 12 juni 2006 23:34 schreef GLO het volgende:
Jam & Spoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |