Mocht dit goed zijn, ik ga voetbal kijken en ga komende drie kwartier geen vraag stellen.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:34 schreef Neleos het volgende:
Marike Jager?
Ja, zo herken ik haar welquote:
Dat gaat dit jaar sowieso goed, met Blues brother castro, The gathering, Zoppo, Drillem en Drive by wire.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:24 schreef GLO het volgende:
Al was het maar onder het motto 'Koopt Nederlandsche waar, dan steunen wij elkaar"
Alexi Lalas om precies te zijn. Vroeger een voetballende hippie. Tegenwoordig is ie directeur van een voetbalclub en ziet ie er ook zo uit:quote:Op maandag 12 juni 2006 21:44 schreef peaceman het volgende:
Lalas
Ik ben een oliebol...quote:Op maandag 12 juni 2006 21:51 schreef dolle_hond het volgende:
victoria renard
iddquote:Op maandag 12 juni 2006 21:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Sorry hoor, maar die naam staat gewoon op de foto...
Ik gun het D_H gewoon.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Sorry hoor, maar die naam staat gewoon op de foto...
Inderdaad, een beetje waardering in het enige forum waarin hij nog niet belachelijk gemaakt en weggebanned wordt is wel op zijn plaats.quote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 22:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Inderdaad, een beetje waardering in het enige forum waarin hij nog niet belachelijk gemaakt en weggebanned wordt is wel op zijn plaats.![]()
quote:Op maandag 12 juni 2006 22:03 schreef peaceman het volgende:
ow het is niet goed... ik ben even bevangen door de hitte.. de naam is de dame die de foto nam...ik dacht ff dat het haar echte naam was en google (
) gaf mij even geen duidelijkheid... dus game on nog...
![]()
't Zou schelen als je dingen vraagt die je zelf kentquote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 22:05 schreef GLO het volgende:
[..]
't Zou schelen als je dingen vraagt die je zelf kentof krijgen we dan alleen foto's van R.E.M. te zien?
![]()
Radiohead? Da's toch een nummer van Talking Heads?quote:Op maandag 12 juni 2006 22:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
Ik ken haar wel, maar ken haar echte naam niet, mits ze die heeft, dat gaf de verwarring!
Bovendien heb ik Radiohead altijd nog, maar ja, die herkennen jij en Ranja zoiezo niet![]()
![]()
quote:Op maandag 12 juni 2006 22:08 schreef GLO het volgende:
[..]
Radiohead? Da's toch een nummer van Talking Heads?![]()
Ze lijkt meer op Neko Case, maar die is al gevraagd vandaag of gisteren, dus dat zal wel nietquote:Op maandag 12 juni 2006 22:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Axelle Red (vraag van Peaceman)?
ik heb mijn vraag ingetrokkenquote:Op maandag 12 juni 2006 22:09 schreef peaceman het volgende:
Inmiddels is het dankzij mij een volslagen puinhoop geworden
Enfin: TSE: het is niet goed.
Toch welquote:Op maandag 12 juni 2006 22:12 schreef GLO het volgende:
[..]
Ze lijkt meer op Neko Case, maar die is al gevraagd vandaag of gisteren, dus dat zal wel niet
ik rol m weer uitquote:Op maandag 12 juni 2006 22:14 schreef GLO het volgende:
on topic: Pisuisse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |