Zwijmel.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik druk je tegen mijn boezem aan, jij aait mijn pijnlijke heup.
Vergeten.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:59 schreef Dagonet het volgende:
Zet je hem de volgende keer zelf centraal?
Tot het bittere einde.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:59 schreef clumsy_clown het volgende:
we zullen doooooooooooooooooorgaan
Foto's.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:03 schreef Litso het volgende:
Ik ga even naar buiten. In mijn ochtendjas. Mijn yukata, om precies te zijn.
Morgen werken.quote:
Maar alleen van de ochtendjas, over een stoel gedrapeerd. En dat die stoel dan niet voor een spiegel staat.quote:
Ah, Jdude stijl dus.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:04 schreef ehqo het volgende:
Ik ga een poging wagen om te slapen. Waarschijnlijk gebeurt dat, met dit weer, pas na een uur of vier ongemakkelijk woelen. Nakend, boven je dekens, en toch nog hevig transpirerend.
Mag ik kiezen welk stukje?quote:
Je bent slecht geïnformeerd.quote:
Je hebt een poes op schoot!quote:
Tof beest.quote:
Tenzij je je piemel daar in Nina duwt is dat S noch G.quote:
Goed dat je het zegt! ik heb er nog ergens eenquote:Op maandag 12 juni 2006 00:11 schreef ehqo het volgende:
Ik wil een ventilator op mijn kamer, al is het alleen maar voor het geluid dat eruit komt. Goed om op te slapen.
Het gemoedelijke geluid van zowel een plafond- als een tafelventilator zoemt mij alhier tegemoet.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:11 schreef ehqo het volgende:
Ik wil een ventilator op mijn kamer, al is het alleen maar voor het geluid dat eruit komt. Goed om op te slapen.
Sorryquote:Op maandag 12 juni 2006 00:16 schreef ehqo het volgende:
Vooral JD, "Oeh, kijk mij, met mijn twéé ventilatoren."
Toon wat compassie, wil je. Hoe denk je dat ik me nu voel?
hihiquote:Op maandag 12 juni 2006 00:15 schreef Dagonet het volgende:
Niets is zo lekker om bij in slaap te vallena ls de regelmatige ademhaling van Mt.
En nee, jullie mogen haar niet lenen. Koop maar een radio.
Ik ben gewoon jaloers. Één van de ergste ziektes van deze wereld is dat, jaloezie.quote:
Ik voel je pijn.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:18 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik ben gewoon jaloers. Één van de ergste ziektes van deze wereld is dat, jaloezie.
Die Mer toch.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:19 schreef Litso het volgende:
Waag ik mijn leven en trots door in mijn yukata naar buiten te gaan, wil ze niet naar binnen.
Truste.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:25 schreef ehqo het volgende:
Oh ja ik ging trachten te slapen.
Hoi c. Doei allen, c. inkluis.
*Meldt.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:23 schreef cerror het volgende:
Bier.
Goedenachtrust, ekko.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:25 schreef ehqo het volgende:
Oh ja ik ging trachten te slapen.
Hoi c. Doei allen, c. inkluis.
Ik ook niet. Ik ga een poging tot slapen doen ondernemen.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:34 schreef Litso het volgende:
Ik heb geen zin meer.
Aan die van mij ga je echt niet kunnen tippen.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:32 schreef Neenetje het volgende:
Ik heb een onopgeruimde kamer.
Overal liggen half droge klerenquote:Op maandag 12 juni 2006 00:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Aan die van mij ga je echt niet kunnen tippen.
Vertel.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:38 schreef Bizznitch het volgende:
Sex is bestwel tof.
Ik zou het niet weten.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:38 schreef Bizznitch het volgende:
Sex is bestwel tof.
Ik heb drie halfgeopende koffers met kleren, er liggen kleren overal verspreid, er staat een hometrainer (niet van mij), behangen met kleding, ik heb geen bed, ik heb geen bureau, mijn TV is nog niet aangesloten en de rest van mijn spullen zitten nog in dozen.quote:
Klinkt gezellig.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:54 schreef rompompom het volgende:
Ik heb drie halfgeopende koffers met kleren, er liggen kleren overal verspreid, er staat een hometrainer (niet van mij), behangen met kleding, ik heb geen bed, ik heb geen bureau, mijn TV is nog niet aangesloten en de rest van mijn spullen zitten nog in dozen.
Ik heb dan overal kleren.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb drie halfgeopende koffers met kleren, er liggen kleren overal verspreid, er staat een hometrainer (niet van mij), behangen met kleding, ik heb geen bed, ik heb geen bureau, mijn TV is nog niet aangesloten en de rest van mijn spullen zitten nog in dozen.
Maar wel een bed, in plaats van een matras op de grond.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:58 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik heb dan overal kleren.
Ik heb geen bureau of tv of kastjes.![]()
Jup.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maar wel een bed, in plaats van een matras op de grond.
Neger.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:44 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb oranje vloeitjes.
Je hebt een 2p slaapbankquote:Op maandag 12 juni 2006 01:00 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Jup.
Een fijn groot bed.
Ik wil een tweepersoonsbed in m'n kamer in 'stricht.
quote:Op maandag 12 juni 2006 01:54 schreef JDude het volgende:
[01:52:17] [ Mank ]: ik heb besloten hoer te worden
[01:52:59] [ Mank ]: he, ik ben een people-pleaser
[01:53:13] [ Mank ]: ik hou mensen graag tevreden, ik zeg niet snel nee
[01:53:16] [ Mank ]: en ik heb geld nodig
quote:Op maandag 12 juni 2006 01:29 schreef Litso het volgende:
Ik wil erotiek.
quote:Op maandag 12 juni 2006 01:54 schreef JDude het volgende:
[01:52:17] [ Mank ]: ik heb besloten hoer te worden
[01:52:59] [ Mank ]: he, ik ben een people-pleaser
[01:53:13] [ Mank ]: ik hou mensen graag tevreden, ik zeg niet snel nee
[01:53:16] [ Mank ]: en ik heb geld nodig
Good morning.quote:Op maandag 12 juni 2006 09:53 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Moe, hooikoorst, druk aan het werk.quote:
Moe, zo naar m'n werk..quote:Op maandag 12 juni 2006 09:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Moe, hooikoorst, druk aan het werk.
En jij?
Goh.quote:
quote:hooikoorst,
Vandaar dat je hier bent?quote:druk aan het werk.
The Reflexquote:Op maandag 12 juni 2006 09:53 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Tja.quote:
*snuitquote:. *zakdoekje aanreikt
Af en toe.quote:Vandaar dat je hier bent?.
Voor de laatste keer:quote:
* Ghostbuster ogen en oren dichtdoet en hard LALALALALALLAA doetquote:Op maandag 12 juni 2006 10:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Voor de laatste keer:
Het is Matthew Bellamy van Muse!!!
Jij was er vroeg bij!quote:Op maandag 12 juni 2006 06:38 schreef Chowi het volgende:
Aldus.
[quote:Op maandag 12 juni 2006 10:39 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik vergat je eerst even. Excuses daarvoor.
Je noemt er zelfs eentje twee keer.quote:Op maandag 12 juni 2006 10:35 schreef ehqo het volgende:
Bizz, J, j, Ch, c. Enzovoorts enzovoorts. Ik vergeet vast iemand.
Ja. Hard en pijnlijk. Hak met dat bord zijn hoofd eraf.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:02 schreef ehqo het volgende:
Maandag komt 'Leen van Frisia' hier voor opnames. Zal ik hem doodmaken?
D. Ik zei het al ergens, maar jij mag best bewust twee keer genoemd worden.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:00 schreef Dagonet het volgende:
E.
Gaarne.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:02 schreef ehqo het volgende:
Maandag komt 'Leen van Frisia' hier voor opnames. Zal ik hem doodmaken?
Eet zijn lever op.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:11 schreef ehqo het volgende:
Ik ga hem zeggen dat ik door hem in de goot ben belandt, diep in de schulden sta, dat mijn hond dood is, mijn vriendin heeft me verlaten, schuldeisers hebben mijn familie vermoordt en nu, overweeg ik zelfmoord. Alleen maar door hem.
Daarna ga ik hem vierendelen.
Ahuh.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:19 schreef ehqo het volgende:
Het is zeker bankschroef?
ehqo.quote:Op maandag 12 juni 2006 10:33 schreef ehqo het volgende:
Mt, JD, gb, Dago, Ch., wie eigenlijk niet.
Dat 'doe' ik al de hele ochtend. Evengoed succes ermee.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:23 schreef Bizznitch het volgende:
Ik ga werken.
Hallo.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Goedemorgen, allen.
Ik vertrek over een half uurtje richting strand.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga vandaag naar buiten. Voor het eerst in een week.
Dat lijkt me nu te druk. Ik ben niet zo van de extreme drukte.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik vertrek over een half uurtje richting strand.
Nah, niet hét strand. Gewoon een plas water langs de snelweg, net buiten de stadquote:Op maandag 12 juni 2006 12:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat lijkt me nu te druk. Ik ben niet zo van de extreme drukte.
Ah! Dat klinkt al een stuk beter. Nu ben ik wél jaloers.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Nah, niet hét strand. Gewoon een plas water langs de snelweg, net buiten de stad.
Pfrt, en dan klaag je?quote:Op maandag 12 juni 2006 12:20 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dankje, ik zal het nodig hebben!
Ze haalt nu croissant'jes bij de bakken
Och, het is waarschijnlijk m'n laatste vrije dag voor de komende vijf weken, dus het mag even.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah! Dat klinkt al een stuk beter. Nu ben ik wél jaloers.
Maar ná die 5 weken heb je een hemelse vakantie.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, het is waarschijnlijk m'n laatste vrije dag voor de komende vijf weken, dus het mag even.
Jawat!!?!??!!!quote:
Ik moest echt 2 keer je naam checken,voordat ik het kon gelovenquote:
Iedereen is ook meteen gevlucht.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:54 schreef ehqo het volgende:
Mt. flipt hem. Paniek in de gelederen.
Och arme.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:12 schreef Misstique het volgende:
Ik ben mezelf niet als ik last heb van niesbuien, traanogen, jeukneus en meer van dat soort ongein.
De lente, zomer en deel van de herfst.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:14 schreef ehqo het volgende:
[..]
Och arme.
Zijn het altijd bevliegingen of gaat dat rustig de hele zomer door?
Catchy, maar ik denk dat de originele tekst van Acda en de Munnik toch nét iets makkelijker zingt.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:12 schreef Misstique het volgende:
Ik ben mezelf niet als ik last heb van niesbuien, traanogen, jeukneus en meer van dat soort ongein.
Was je maar nooit geboren.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
De lente, zomer en deel van de herfst.
is dat de zanger van Muse in je avatar ?quote:Op maandag 12 juni 2006 13:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
De lente, zomer en deel van de herfst.
I beg to differ.quote:
Helemaal met volle neus.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Catchy, maar ik denk dat de originele tekst van Acda en de Munnik toch nét iets makkelijker zingt.
Yessssssquote:Op maandag 12 juni 2006 13:19 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
is dat de zanger van Muse in je avatar ?
Dank voor je medeleven.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:20 schreef ehqo het volgende:
[..]
Niet dat ik je eigenlijk niet wil kennen. Maar, ik vind het sneu, he.
Zal ik het maar overnemen dan?quote:Op maandag 12 juni 2006 13:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dank voor je medeleven..
En nu hou ik op met klagen..
Nee, ik wacht tot ze gaan touren met de nieuwe CD.quote:
Graag!quote:Op maandag 12 juni 2006 13:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dank voor je medeleven..
En nu hou ik op met klagen..
Zo erg was het nou ook alweer niet!quote:
Ik ga sowieso naar Lowlands, dus muse zal ik ook nog wel ff bekijkenquote:Op maandag 12 juni 2006 13:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, ik wacht tot ze gaan touren met de nieuwe CD..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
Klopt, maar het is tof om te zeggenquote:Op maandag 12 juni 2006 13:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zo erg was het nou ook alweer niet!
quote:Op maandag 12 juni 2006 13:34 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik ga sowieso naar Lowlands, dus muse zal ik ook nog wel ff bekijkenTof. Ze zijn erg goed live. En Matt is een geniale gitarist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
Ben jij toevallig nudist? Dat zou tof zijn.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:37 schreef Bizznitch het volgende:
IK GA LEKKER NAAR HET STRAND HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAA *demonisch lachje*
Niet echt.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:38 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ben jij toevallig nudist? Dat zou tof zijn.
quote:Op maandag 12 juni 2006 13:47 schreef Litso het volgende:
And the answer is cancer.
quote:Op maandag 12 juni 2006 13:19 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
is dat de zanger van Muse in je avatar ?
Ja dat zie je goed Spook. Niet iedereen is zo'n cultuurbarbaar als jij.quote:
Nee. Ebola. Fout.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:47 schreef Litso het volgende:
And the answer is cancer.
Ik schrok alweer Tiekquote:Op maandag 12 juni 2006 13:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja dat zie je goed Spook. Niet iedereen is zo'n cultuurbarbaar als jij..
Braaf.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik schrok alweer Tiek, na jah ik zal het niet meer over Simon hebben dan meer
Dont push it want dan zoek ik iets anders weerquote:
Ik heb het gelezen ja, doe je wel voorzichtig?quote:Op maandag 12 juni 2006 14:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dont push it want dan zoek ik iets anders weer
Ben er voor in tha mood wel![]()
Jaquote:Op maandag 12 juni 2006 14:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen ja, doe je wel voorzichtig?.
Zo ben ik.quote:
Het is een geniale bandquote:Op maandag 12 juni 2006 13:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tof. Ze zijn erg goed live. En Matt is een geniale gitarist..
muse ??quote:Op maandag 12 juni 2006 14:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Wel cool dat ze gaan optreden voor publiek enzo nu
Zo moeilijk om door te breken voor beginnende bandjes
Het zal je laatste week stage maar zijnquote:
Verjoppe, ik moet volgende week ook nog omdat ik hier en daar wat dagen er niet was.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Het zal je laatste week stage maar zijn![]()
Ik ben er ook een aantal dagen niet geweest maar daar hoor ik niemand overquote:Op maandag 12 juni 2006 14:47 schreef ehqo het volgende:
[..]
Verjoppe, ik moet volgende week ook nog omdat ik hier en daar wat dagen er niet was.
Vuilakkerij.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ben er ook een aantal dagen niet geweest maar daar hoor ik niemand over![]()
En niks andersquote:
Chofje.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:11 schreef ehqo het volgende:
Stofje, Ch.
Wil je nog neuken ofwâh?quote:
AGOVVquote:Op maandag 12 juni 2006 15:17 schreef Chowi het volgende:
Wil je nog neuken ofwâh?
Wat een klein kutstation heeft Apeldoorn, trouwens..
Het zal de hitte zijn.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:21 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
AGOVV
ow wacht. Station, niet stadion.![]()
Ja, fok jou. Ik heb al een hele tijd buiten gezeten net.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:27 schreef Stofje het volgende:
Ga eens naar buiten jullie. Ik moet werken.
Ok. Dan mag hetquote:Op maandag 12 juni 2006 15:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, fok jou. Ik heb al een hele tijd buiten gezeten net.,
,
.
Neuken hm? Niet per sé.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wil je nog neuken ofwâh?
Wat een klein kutstation heeft Apeldoorn, trouwens..
Je wil niet neuken?quote:Op maandag 12 juni 2006 15:39 schreef ehqo het volgende:
[..]
Neuken hm? Niet per sé.
En ja, een kutstation, er komen maar 2 treinen langs. Ik ben er niet trots op.
Dan doe je het in de diepvries! Seks kan altijd.quote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 15:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan doe je het in de diepvries! Seks kan altijd.
quote:Katie. zegt:
Weet je welke twee dingen echt niet te doen zijn met dit weer?
Katie. zegt:
- Neucken
- In de trein zitten.
Alsof jij wel wil, je zegt het maar gewoon.quote:
Moemoe heeft je straf gegeven?quote:Op maandag 12 juni 2006 15:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Bij deze beloof ik nooit meer grapjes over de negroïde medemens te maken.
Ik neuk niet met mensen die hun cavia uit het raam gooien.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Anders had ik allang gezegt dat ik met je wou neuken
Ik las plasseksquote:Op maandag 12 juni 2006 15:50 schreef ehqo het volgende:
Van die plakseks, met opwindende geuren en glibberige lichamen.
[..]
Alsof jij wel wil, je zegt het maar gewoon..
Okay.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:50 schreef ehqo het volgende:
[..]
Alsof jij wel wil, je zegt het maar gewoon..
* moemoe noteertquote:Op maandag 12 juni 2006 15:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Bij deze beloof ik nooit meer grapjes over de negroïde medemens te maken.
Oké.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:53 schreef Litso het volgende:
René je bent een miet.
quote:Op maandag 12 juni 2006 15:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik neuk niet met mensen die hun cavia uit het raam gooien.
quote:
Goed. Dan is mijn taak verricht. Hói!quote:
*snif snifquote:Op maandag 12 juni 2006 15:57 schreef ehqo het volgende:
[..]
Als plas koud was zou ik het met dit weer overwegen.
Jakkiebah!quote:Op maandag 12 juni 2006 15:57 schreef ehqo het volgende:
[..]
Als plas koud was zou ik het met dit weer overwegen.
Gespreidde benen, ammoniakachtige aroma's, fonteinende geslachtsdelen. Het heeft wel wat. Lijkt me.quote:
Leg uitquote:Op maandag 12 juni 2006 16:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Aanpassing.
Vorige post + 'behalve moemoe'.
Een neger (zo een waar je normaal met een boch omheen loopt) zag dat ik bijna omviel met mn zware boodschappentas en heeft me geholpen en hem een tijdje gedragen.quote:
Lief van hem. Zijn ze toch nog ergens goed voor. Droeg hij de tas op zijn hoofd?quote:Op maandag 12 juni 2006 16:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Een neger (zo een waar je normaal met een boch omheen loopt) zag dat ik bijna omviel met mn zware boodschappentas en heeft me geholpen en hem een tijdje gedragen.
En nu ga ik een andere neger pleasen, tot later volk.
Draaide hij ook ongelooflijk harde kutmuziek op zijn telefoon?quote:Op maandag 12 juni 2006 16:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Een neger (zo een waar je normaal met een boch omheen loopt) zag dat ik bijna omviel met mn zware boodschappentas en heeft me geholpen en hem een tijdje gedragen.
En nu ga ik een andere neger pleasen, tot later volk.
Mooi woord.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:19 schreef ehqo het volgende:
'Pleasen' klinkt onkuis.
Hmm banaan in je oor heb je alquote:Op maandag 12 juni 2006 16:28 schreef Litso het volgende:
Wie bedenkt even wat leuks om te doen.
Liggen in een bad met ijsblokjes. Nakend.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:28 schreef Litso het volgende:
Graancirkel ontwerpen tekenen.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:28 schreef Litso het volgende:
Daar krijgen vrouwen harde tepels van en mannen miniscule penisjes.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Liggen in een bad met ijsblokjes. Nakend.
Dat laatste is vervelend.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
Daar krijgen vrouwen harde tepels van en mannen miniscule penisjes.
Dat vinden wij mannen ook.quote:
Je bent mijn held.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:41 schreef ehqo het volgende:
Als ik in bad zit met een semi erecte fallus zet ik er altijd een lampje op en doe ik alsof ik een boei ben. Zo leuk is dat. Dan waan ik me op het ruime sop, met schaterende meeuwen die er even op gaan rusten voordat ze hun ellenlange reis weer doorzetten. Zo leuk, boeitje spelen, lang niet gedaan.
quote:Op maandag 12 juni 2006 16:41 schreef ehqo het volgende:
Als ik in bad zit met een semi erecte fallus zet ik er altijd een lampje op en doe ik alsof ik een boei ben. Zo leuk is dat. Dan waan ik me op het ruime sop, met schaterende meeuwen die er even op gaan rusten voordat ze hun ellenlange reis weer doorzetten. Zo leuk, boeitje spelen, lang niet gedaan.
Ik speelde alleen fonteintje. En duikboot. Met peniscoop.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mooi verhaal. Nauwelijks herkenbaar, ik deed dat namelijk nooit bij mezelf, alleen bij mijn 21 jarige broer.
Volgens mij is pwned ook voortgekomen uit een typfout bij 0wned.quote:Op maandag 12 juni 2006 17:17 schreef Litso het volgende:
Het is inderdaad 0wned of pwned. Powned is gewoon incorrect gespelde slang.
Maar inmiddels al net zo ingeburgerd, en daarom correct.quote:Op maandag 12 juni 2006 17:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Volgens mij is pwned ook voortgekomen uit een typfout bij 0wned.
Net als alsjeblieft.quote:Op maandag 12 juni 2006 17:22 schreef Litso het volgende:
[..]
Maar inmiddels al net zo ingeburgerd, en daarom correct.
quote:Op maandag 12 juni 2006 17:41 schreef Chowi het volgende:
I want a girl to fuck.
quote:Op maandag 12 juni 2006 17:41 schreef Chowi het volgende:
I want to fuck.
Hey! Is het erg dat ik Misstique mis dan? En niet alleen op dat vlak trouwens. *pruiltquote:Op maandag 12 juni 2006 17:51 schreef Chowi het volgende:
Pff. Seksueel gefrustreerden.
Heul niet!quote:Op maandag 12 juni 2006 17:57 schreef Litso het volgende:
Wat romantisch Dago, je hebt de zelfde ondertitel als Misstique.
"Huh? Wat?"quote:Op maandag 12 juni 2006 17:59 schreef Dagonet het volgende:
Voor de analfabeten, die van haar zegt Carde Diem en die van mij Carpe Noctem.
Ik weet niet wat je daar zei Stofje want ik kan niet lezen. Spreek het eens in?quote:
Zijn er nog andere vlakken dan?quote:Op maandag 12 juni 2006 17:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hey! Is het erg dat ik Misstique mis dan? En niet alleen op dat vlak trouwens. *pruilt
Emotioneel, spiritueel, het idee dat ze níet in een andere kamer zit maar 100+ km ver weg.quote:
Ik denk eerder die van haar.quote:
Maar waarom?quote:
Duits en kleurtjes!quote:
Ik vond 'm wel origineel.quote:
Dat wel.quote:
Que?quote:Op maandag 12 juni 2006 18:15 schreef Dagonet het volgende:
Doet trouwens een icoon fixen?
Je icoon is een rood kruis. En tenzij je ongesteld bent is een ander wel toepasselijker.quote:
Het is helemaal geen dood kruis.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je icoon is een rood kruis. En tenzij je ongesteld bent is een ander wel toepasselijker.
Doe eens ctrl+F5quote:
Here I amquote:Op maandag 12 juni 2006 17:41 schreef Chowi het volgende:
I want a girl who's too sad to give a fuck.
Why the tears, dears?quote:
Nope, nog altijd niet. Maar omdat jij het zo graag wil, zal ik hem eens opnieuw uploaden.quote:
ik zie hem ook gewoon hoor!quote:Op maandag 12 juni 2006 18:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nope, nog altijd niet. Maar omdat jij het zo graag wil, zal ik hem eens opnieuw uploaden.
quote:Op maandag 12 juni 2006 18:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nope, nog altijd niet. Maar omdat jij het zo graag wil, zal ik hem eens opnieuw uploaden.
You're hot babe. Immer.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:26 schreef Misstique het volgende:
Thuis. Warm.
Ah, Dago vroeg zich al af waar je bleef.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:26 schreef Misstique het volgende:
Thuis. Warm.
Zie je hem nu wel, dan?quote:Op maandag 12 juni 2006 18:27 schreef Dagonet het volgende:
[..].
Vaag dat hier op het werk URL's met een _ niet mogen.
Ditto.quote:Op maandag 12 juni 2006 17:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hey! Is het erg dat ik Misstique mis dan? En niet alleen op dat vlak trouwens. *pruilt
Nope, staat praktisch niks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |