Zwijmel.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik druk je tegen mijn boezem aan, jij aait mijn pijnlijke heup.
Vergeten.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:59 schreef Dagonet het volgende:
Zet je hem de volgende keer zelf centraal?
Tot het bittere einde.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:59 schreef clumsy_clown het volgende:
we zullen doooooooooooooooooorgaan
Foto's.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:03 schreef Litso het volgende:
Ik ga even naar buiten. In mijn ochtendjas. Mijn yukata, om precies te zijn.
Morgen werken.quote:
Maar alleen van de ochtendjas, over een stoel gedrapeerd. En dat die stoel dan niet voor een spiegel staat.quote:
Ah, Jdude stijl dus.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:04 schreef ehqo het volgende:
Ik ga een poging wagen om te slapen. Waarschijnlijk gebeurt dat, met dit weer, pas na een uur of vier ongemakkelijk woelen. Nakend, boven je dekens, en toch nog hevig transpirerend.
Mag ik kiezen welk stukje?quote:
Je bent slecht geïnformeerd.quote:
Je hebt een poes op schoot!quote:
Tof beest.quote:
Tenzij je je piemel daar in Nina duwt is dat S noch G.quote:
Goed dat je het zegt! ik heb er nog ergens eenquote:Op maandag 12 juni 2006 00:11 schreef ehqo het volgende:
Ik wil een ventilator op mijn kamer, al is het alleen maar voor het geluid dat eruit komt. Goed om op te slapen.
Het gemoedelijke geluid van zowel een plafond- als een tafelventilator zoemt mij alhier tegemoet.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:11 schreef ehqo het volgende:
Ik wil een ventilator op mijn kamer, al is het alleen maar voor het geluid dat eruit komt. Goed om op te slapen.
Sorryquote:Op maandag 12 juni 2006 00:16 schreef ehqo het volgende:
Vooral JD, "Oeh, kijk mij, met mijn twéé ventilatoren."
Toon wat compassie, wil je. Hoe denk je dat ik me nu voel?
hihiquote:Op maandag 12 juni 2006 00:15 schreef Dagonet het volgende:
Niets is zo lekker om bij in slaap te vallena ls de regelmatige ademhaling van Mt.
En nee, jullie mogen haar niet lenen. Koop maar een radio.
Ik ben gewoon jaloers. Één van de ergste ziektes van deze wereld is dat, jaloezie.quote:
Ik voel je pijn.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:18 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik ben gewoon jaloers. Één van de ergste ziektes van deze wereld is dat, jaloezie.
Die Mer toch.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:19 schreef Litso het volgende:
Waag ik mijn leven en trots door in mijn yukata naar buiten te gaan, wil ze niet naar binnen.
Truste.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:25 schreef ehqo het volgende:
Oh ja ik ging trachten te slapen.
Hoi c. Doei allen, c. inkluis.
*Meldt.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:23 schreef cerror het volgende:
Bier.
Goedenachtrust, ekko.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:25 schreef ehqo het volgende:
Oh ja ik ging trachten te slapen.
Hoi c. Doei allen, c. inkluis.
Ik ook niet. Ik ga een poging tot slapen doen ondernemen.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:34 schreef Litso het volgende:
Ik heb geen zin meer.
Aan die van mij ga je echt niet kunnen tippen.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:32 schreef Neenetje het volgende:
Ik heb een onopgeruimde kamer.
Overal liggen half droge klerenquote:Op maandag 12 juni 2006 00:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Aan die van mij ga je echt niet kunnen tippen.
Vertel.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:38 schreef Bizznitch het volgende:
Sex is bestwel tof.
Ik zou het niet weten.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:38 schreef Bizznitch het volgende:
Sex is bestwel tof.
Ik heb drie halfgeopende koffers met kleren, er liggen kleren overal verspreid, er staat een hometrainer (niet van mij), behangen met kleding, ik heb geen bed, ik heb geen bureau, mijn TV is nog niet aangesloten en de rest van mijn spullen zitten nog in dozen.quote:
Klinkt gezellig.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:54 schreef rompompom het volgende:
Ik heb drie halfgeopende koffers met kleren, er liggen kleren overal verspreid, er staat een hometrainer (niet van mij), behangen met kleding, ik heb geen bed, ik heb geen bureau, mijn TV is nog niet aangesloten en de rest van mijn spullen zitten nog in dozen.
Ik heb dan overal kleren.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb drie halfgeopende koffers met kleren, er liggen kleren overal verspreid, er staat een hometrainer (niet van mij), behangen met kleding, ik heb geen bed, ik heb geen bureau, mijn TV is nog niet aangesloten en de rest van mijn spullen zitten nog in dozen.
Maar wel een bed, in plaats van een matras op de grond.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:58 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik heb dan overal kleren.
Ik heb geen bureau of tv of kastjes.![]()
Jup.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maar wel een bed, in plaats van een matras op de grond.
Neger.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:44 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb oranje vloeitjes.
Je hebt een 2p slaapbankquote:Op maandag 12 juni 2006 01:00 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Jup.
Een fijn groot bed.
Ik wil een tweepersoonsbed in m'n kamer in 'stricht.
quote:Op maandag 12 juni 2006 01:54 schreef JDude het volgende:
[01:52:17] [ Mank ]: ik heb besloten hoer te worden
[01:52:59] [ Mank ]: he, ik ben een people-pleaser
[01:53:13] [ Mank ]: ik hou mensen graag tevreden, ik zeg niet snel nee
[01:53:16] [ Mank ]: en ik heb geld nodig
quote:Op maandag 12 juni 2006 01:29 schreef Litso het volgende:
Ik wil erotiek.
quote:Op maandag 12 juni 2006 01:54 schreef JDude het volgende:
[01:52:17] [ Mank ]: ik heb besloten hoer te worden
[01:52:59] [ Mank ]: he, ik ben een people-pleaser
[01:53:13] [ Mank ]: ik hou mensen graag tevreden, ik zeg niet snel nee
[01:53:16] [ Mank ]: en ik heb geld nodig
Good morning.quote:Op maandag 12 juni 2006 09:53 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Moe, hooikoorst, druk aan het werk.quote:
Moe, zo naar m'n werk..quote:Op maandag 12 juni 2006 09:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Moe, hooikoorst, druk aan het werk.
En jij?
Goh.quote:
quote:hooikoorst,
Vandaar dat je hier bent?quote:druk aan het werk.
The Reflexquote:Op maandag 12 juni 2006 09:53 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Tja.quote:
*snuitquote:. *zakdoekje aanreikt
Af en toe.quote:Vandaar dat je hier bent?.
Voor de laatste keer:quote:
* Ghostbuster ogen en oren dichtdoet en hard LALALALALALLAA doetquote:Op maandag 12 juni 2006 10:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Voor de laatste keer:
Het is Matthew Bellamy van Muse!!!
Jij was er vroeg bij!quote:Op maandag 12 juni 2006 06:38 schreef Chowi het volgende:
Aldus.
[quote:Op maandag 12 juni 2006 10:39 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik vergat je eerst even. Excuses daarvoor.
Je noemt er zelfs eentje twee keer.quote:Op maandag 12 juni 2006 10:35 schreef ehqo het volgende:
Bizz, J, j, Ch, c. Enzovoorts enzovoorts. Ik vergeet vast iemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |