abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38992035
Ik zou eerst aan de verhuurder vragen van wie die wasmachine is. Verder is een vergoeding een goede optie als hij blijkt van hem te zijn. Als hij dan over 3 weken opeens kapot is ben je niet opeens 100 euro armer.
Voor de rest helemaal niks betalen, aangezien je verhuurder voor zulke kosten moet opdraaien.

Ik ben trouwens wel benieuwd hoe die gang van 90 euro eruit ziet. Vooral met die slechte muren.

En die verhalen van andere bewoners, luister goed! Die zullen je een hoop ellende besparen.

edit-
Is dit het?
Wel een mooie lokatie, geen last van stratumseind?
x
  dinsdag 20 juni 2006 @ 18:01:11 #77
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_39042988
quote:
Op maandag 19 juni 2006 03:30 schreef dfr0st het volgende:
Ik zou eerst aan de verhuurder vragen van wie die wasmachine is. Verder is een vergoeding een goede optie als hij blijkt van hem te zijn. Als hij dan over 3 weken opeens kapot is ben je niet opeens 100 euro armer.
Voor de rest helemaal niks betalen, aangezien je verhuurder voor zulke kosten moet opdraaien.

Ik ben trouwens wel benieuwd hoe die gang van 90 euro eruit ziet. Vooral met die slechte muren.

En die verhalen van andere bewoners, luister goed! Die zullen je een hoop ellende besparen.

edit-
Is dit het?
Wel een mooie lokatie, geen last van stratumseind?
nee totaal niet

maar goed, het loopt uit de hand met hem, overlast, smerigheid, etc etc.... het is niet ehct leuk meer iig...
put
your
clothes
on!
pi_39046882
ai, das klote

Al contact gehad met je verhuurder over hem? Ik weet niet of het mogelijk is als je weg wilt om gemaakte kosten op de verhuurder te verhalen omdat dit een onleefbare situatie is.
x
pi_39047257
pff dat is wel goed klote. toch jammer dat je je huisgenoten vaak niet voor het uitkiezen hebt .
  dinsdag 20 juni 2006 @ 20:15:39 #80
100857 lordmedelo
ondergedoken
pi_39047650
Je bedoelt toch niet het nieuwe Catharinahuis midden in de stad hè?
Ik snap die combi kamper/werkeloze/A-locatie niet helemaal eigenlijk.

Verder, wat iedereen hier al zegt, niet betalen. 't Jong heeft geen poot om op te staan, en als je hij moeilijk doet bel je de achterburen (CWI) even
Een toevallige passant, wordt soms ineens irritant.
pi_39047846
Hij probeert je te naaien.

Lekker met de winst op strijken.
pi_39346500
Voor de geinteresseerden, het verhaal gaat hier verder:

ik zit gewoon te rillen hier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')