ze zijn bezig met m eruit te zetten... dus ik wacht nog ffquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:02 schreef melke het volgende:
Serieus? Misschien moet je dan toch eens opzoek gaan naar een anders woonadres?
Jawel, niet ontkennen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:00 schreef Jerruh het volgende:
ik ben geen mietje
Pas maar op, hij is geen mietje!quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:04 schreef mcDavid het volgende:
Sorry, ik hou al op!
klinkt stom, maar als ik de politie bel, weet hij dat ik heb gebeld en dan kan ik helemaal uitkijken. morgen overleg ik met de huismeester wat ik echt het beste kan doen in deze situatie, want ik durf nu echt even geen politie te bellen.... hoe stom het ook klinkt...quote:
Hoeveel groter/kleiner ben je?quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
klinkt stom, maar als ik de politie bel, weet hij dat ik heb gebeld en dan kan ik helemaal uitkijken. morgen overleg ik met de huismeester wat ik echt het beste kan doen in deze situatie, want ik durf nu echt even geen politie te bellen.... hoe stom het ook klinkt...
"hoi, ik bel over geluidsoverlast bij de buren!"quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
klinkt stom, maar als ik de politie bel, weet hij dat ik heb gebeld en dan kan ik helemaal uitkijken. morgen overleg ik met de huismeester wat ik echt het beste kan doen in deze situatie, want ik durf nu echt even geen politie te bellen.... hoe stom het ook klinkt...
ga ff uit logeren een aantal weken tot hij weg is..quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Eruit zetten die kuthondquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:14 schreef Jerruh het volgende:
ja ik ben groter, en misschien zelfs breder, maar die gozer heeft alle remmen los, en ik mijd sowieso agressieve mensen... en nu issie gelukkig al tot bedaren, maar ik hoeft dit niet nog eens.
maar goed, ik had wel ondertussen de huismeester en wat mensen gesmst, en de huismeester zou verdere stappen ondernemen.
schiet ik jou ook neer, heeft ie meteen een dubbele moord op zijn geweten, zo goed?quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:17 schreef JimmyJames het volgende:
Je kunt jezelf ook neerschieten terwijl die gozer slaapt en vervolgens het pistool in zijn handen duwen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |