abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38833620
Hmm hmm
volgens mij staat jouw familie niet op de 1e plaatst,
dus op zich wel logisch dat ze je niet overal bij betrekken meer...

Hoewel ik me ook ONTZETTEND gepasseerd zou voelen
  dinsdag 13 juni 2006 @ 23:43:03 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38833649
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 23:42 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Hmm hmm
volgens mij staat jouw familie niet op de 1e plaatst,
dus op zich wel logisch dat ze je niet overal bij betrekken meer...

Hoewel ik me ook ONTZETTEND gepasseerd zou voelen
nee, staan ze ook niet Ikzelf sta bij mezelf op de eerste plaats zouden meer mensen moeten doen
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 14 juni 2006 @ 00:24:57 #128
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_38835081
Blijkbaar sta je bij hun (bij lange na) ook niet op de eerste plaats, dus jammer voor je.

Dom wicht ze hebben groot gelijk dat ze zo'n huilie passeren, moet dit soort mensen ook niet op mijn feesten hebben hoor
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
  woensdag 14 juni 2006 @ 07:43:56 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38838496
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:24 schreef beertenderrr het volgende:
Blijkbaar sta je bij hun (bij lange na) ook niet op de eerste plaats, dus jammer voor je.

Dom wicht ze hebben groot gelijk dat ze zo'n huilie passeren, moet dit soort mensen ook niet op mijn feesten hebben hoor
bedankt voor je constructieve bijdrage . en anders lees je de rest ook ff
Niet meer actief op Fok!
pi_38838897
Ik snap wel dat je je gepasseerd voelt. Op zo'n feestje hoor je gewoon uitgenodigd te worden. Ik vind het best bot om dat gewoon niet te doen. Tenzij je echt ruzie met haar hebt ofzo. Heb je wel een redelijke band met broer en zussen eigenlijk?
pi_38838947
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 08:36 schreef Yo_whatever het volgende:
Ik snap wel dat je je gepasseerd voelt. Op zo'n feestje hoor je gewoon uitgenodigd te worden. Ik vind het best bot om dat gewoon niet te doen. Tenzij je echt ruzie met haar hebt ofzo. Heb je wel een redelijke band met broer en zussen eigenlijk?
hoezo, hoor je uitgenodigd te worden

een vrijgezellenfeest wordt meestal gegeven, geregeld door de vrienden/vriendinnen van de gom/bruid en het is helemaal geen verplicht nummer om dan (schoon)familie uit te nodigen, al helemaal niet als die familie compleet buiten de leeftijdsgroep valt en ook nog eens nauwelijks op trok met de bruid to be.

als de vrijgezellenclub nu uit allemaal jonge meiden had bestaan en de zogenaamd gepasseerde dik in de veertig was geweest, had ws niemand het vreemd gevonden dat ze niet uitgenodigd was, waarom nu dan wel?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_38839257
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 23:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

nee, staan ze ook niet Ikzelf sta bij mezelf op de eerste plaats zouden meer mensen moeten doen
Nou... Ik zou m'n familie wel belangrijker vinden dan feestjes van vrienden of zo,
maar wie ben ik...
  woensdag 14 juni 2006 @ 09:10:38 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38839456
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 09:00 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:

[..]

Nou... Ik zou m'n familie wel belangrijker vinden dan feestjes van vrienden of zo,
maar wie ben ik...
Nee ik bedoel dat ik er geen zin in heb om elk weekend bij iemand op een feestje te moeten. Ik besteed dan meer aandacht aan mezelf. Ga iets verkwikkends doen voor mezelf : boek lezen, film kijken, lekker internetten, muziek luisteren oid
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 14 juni 2006 @ 10:11:22 #134
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_38840677
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 16:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

jij snapt het tenminste, maar veel anderen denken dan meteen dat je wat met elkaar hebt. En het maakt mij niet uit wat ze denken. Als dat gemakkelijker te bevatten is, prima dan
Je noemt t zelf je vriend, vind je t dan gek dat mensen dat dan ook geloven

Kom dan gewoon uit de kast, dan ben je er in 1keer vanaf
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  woensdag 14 juni 2006 @ 10:15:55 #135
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_38840781
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 14:46 schreef Copycat het volgende:
Ga vooral serieus in op dat getroll .
Geen getroll... T zegt natuurlijk wel wat over de TS.

Ze moet gewoon eens goed met dr familie gaan praten. Overigens nodig je op een vrijgezellenfeest juist mensen uit die dicht bij de bruid staan en dat staat zij niet. Sterker nog, ze zegt zelf dat het niet echt botert tussen hun
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_38840962
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 09:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee ik bedoel dat ik er geen zin in heb om elk weekend bij iemand op een feestje te moeten. Ik besteed dan meer aandacht aan mezelf. Ga iets verkwikkends doen voor mezelf : boek lezen, film kijken, lekker internetten, muziek luisteren oid
Ik zou sowieso naar de verjaardag van m'n ouders gaan.. En heb maar 1 broertje dus daar ook naar..

Dat zijn 3 mensen... Maar als jij 8 zussen hebt, ja dan ligt het misschien iets anders. Ik ga trouwens ook naar de verjaardagen van m'n oma, nichtjes/neefjes/ooms/tante's

Oke niet allemaal... Maar vind het wel leuk boek lezen kan altijd nog

(ik heb 1 oma .. 6 tantes, 8 ooms, 4 nichtjes, 13 neefjes)

De gene die bij mij komen daar ga ik ook heen en we hebben elk jaar familie dag,
ik vind dat soort dingen altijd leuk Jij blijkbaar niet
pi_38841125
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 08:40 schreef milagro het volgende:

[..]

hoezo, hoor je uitgenodigd te worden

een vrijgezellenfeest wordt meestal gegeven, geregeld door de vrienden/vriendinnen van de gom/bruid en het is helemaal geen verplicht nummer om dan (schoon)familie uit te nodigen, al helemaal niet als die familie compleet buiten de leeftijdsgroep valt en ook nog eens nauwelijks op trok met de bruid to be.

als de vrijgezellenclub nu uit allemaal jonge meiden had bestaan en de zogenaamd gepasseerde dik in de veertig was geweest, had ws niemand het vreemd gevonden dat ze niet uitgenodigd was, waarom nu dan wel?
Omdat haar zussen wel uitgenodigd worden. Je weet dan als je een iemand overslaat dat het dan kwetsend overkomt. Natuurlijk ben je niet verplicht schoonfamilie uit te nodigen maar je weet vantevoren dat je als je alle zussen uitnodigd behalve een dat het wel een beetje lullig over kan komen...
  woensdag 14 juni 2006 @ 10:32:41 #138
150983 mAnDy_OoSt
You Tarzan?
pi_38841223
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 10:11 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Je noemt t zelf je vriend, vind je t dan gek dat mensen dat dan ook geloven

Kom dan gewoon uit de kast, dan ben je er in 1keer vanaf
jij bent best fel.. ben je je eigen sexuele onzekerheid aan het compenseren?
Nu met PM :P
  woensdag 14 juni 2006 @ 10:38:50 #139
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_38841358
quote:
Nu voel ik me dus buitengesloten.

oke, serieus:

praat er gewoon over met degene die je niet heeft gevraagd. misschien is er een andere reden?
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
pi_38841385
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 10:38 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
oke, serieus:

praat er gewoon over met degene die je niet heeft gevraagd. misschien is er een andere reden?
Of je leest het hele topic.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 14 juni 2006 @ 10:46:56 #141
37769 erodome
Zweefteef
pi_38841554
quote:
Op zondag 11 juni 2006 17:39 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik denk dat ik wel gewoon ga, hoor, al is het maar omdat ik ook een weekendje weg kan gebruiken. Maar ik denk wel dat het goed is om daarna eens een brief te schrijven/mail te tikken waarin ik mijn ongenoegen over deze situatie uiteenzet.

Al loop ik dan wel weer vaak aan tegen het feit dat ze me niet serieus nemen. Ben vast m'n pillen vergeten in te nemen ofzo . Als je eenmaal medicijnen hebt gebruikt tegen psychische aandoeningen krijg je namelijk vaak met dergelijke opmerkingen te maken. Erg frusti.
Ik ben ook niet op het vrijgezellenfeest van mijn schoonzus geweest, geen uitnodiging gehad, we zijn dan ook geen dikke maatjes ofzo, het gaat prima tijdens de familiebijeenkomsten en dan kan het best weleens gezellig zijn, maar echt vrienden zullen we nooit worden.

Ik heb totaal niet verbaasd gestaan dat ik niet uitgenodigd werd, zou wel erg verbaasd gestaan hebben als dat wel zo was geweest, want zo'n feestje wil je houden met vrienden onder elkaar en daar ga je geen mensen uitnodigen voor het fatsoen.

Waar maak je je zo druk om, is dat echt dit ene dingetje, volgens mij niet, volgens mij is dit meer de bekende druppel die de emmer doet overlopen.

Ik zou zeker geen beladen brief gaan sturen ofzo, maar gewoon eens met de familie praten dat je buitengesloten voelt, als je dan ook maar erkent dat je het zelf ook wel een beetje hebt verwaarloost en dat je nu je best wil doen dat te veranderen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_38841664
Ik was een keer niet uitgenodigd voor een heel groot feest... Maar IEDEREEN van de vriendenkring wel (kinderen + ouders)

En waarom was het.. Omdat ik het zoontje niet leuk vond en hij mij wel (ik was 12 hij 16 of zo) en toen had ie maar tegen z'n ouders gezegd dat ik hem had gepest

Toen voelde ik alsof mij echt ZOOO een onrecht aan werd gedaan.

IK HOU ER GEWOON NIET VAN ALS MENSEN ONRECHT AANGEDAAN WORDT

En uiteindelijk had iedereen een superfeest en moest ik ook nog m'n excuses aanbieden terwijl ik niets had gedaan
pi_38841683
Okee.. dat had er niets mee te maken.. Maar toen voelde ik me lullig en denk jij ook zo iets
pi_38841752
Soms lijkt het wel eens handig om in de OP de rest van het verhaal ook toe te voegen. Zo van update en dan de datum en dan de rest van het verhaal. Jammer dat je een post maar kort kan wijzigen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_38841959
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 10:54 schreef Isabeau het volgende:
Soms lijkt het wel eens handig om in de OP de rest van het verhaal ook toe te voegen. Zo van update en dan de datum en dan de rest van het verhaal. Jammer dat je een post maar kort kan wijzigen.
Maar het echte probleem is natuurlijk dat veel fok!'ers te lui en ongeïnteresseerd zijn om het hele topic door te lezen of in ieder geval door te scrollen.

Van al dat schelden begrijp ik ook weinig. En dan wordt van de TS gevraagd om er niet op in te gaan...
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_38842029
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 11:02 schreef Claudia_x het volgende:

Van al dat schelden begrijp ik ook weinig. En dan wordt van de TS gevraagd om er niet op in te gaan...
Omgekeerde wereld hè
pi_38842071
Al dat schelden??? Overdrijf niet zo....
pi_38842114
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 09:10 schreef Viking84 het volgende:

OK, maar als je wél gaat, maak er dan het beste van. Niemand zit te wachten op een lang gezicht tijdens een feestje, en je wordt er zelf ook niet bepaald gelukkiger van.

Heb je de de posting van KWAKje wel gelezen?
  Redactie Frontpage woensdag 14 juni 2006 @ 11:10:59 #149
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_38842189
ik ben blij dat het goed is afgelopen viking, en voor de overige blinde fokkers: TS is een toffe meid, met hele duidelijke denkbeelden en af en toe is ze een beetje fel - net als zovelen in deze wereld

veel plezier op de bruiloft
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_38842197
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 11:06 schreef SolidasRock het volgende:
Al dat schelden??? Overdrijf niet zo....
'Al die onfatsoenlijke reacties'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')