Ik denk dat het komt dat je lesbisch bent, maar toch een vriend hebt. Wat je relatie een complex verhaal maaktquote:Op zondag 11 juni 2006 17:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou ik heb nooit in de clinch gelegen met haar, dus formeel weet ik helemaal niet dat wij elkaar niet echt mogen. Zij weet waarschijnlijk niet eens dat ik me ongemakkelijk voel met haar. Mijn moeder brieft altijd alles door. Ze hebben nooit het lef om het tegen mij zelf te zeggen.
zucht.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt dat je lesbisch bent, maar toch een vriend hebt. Wat je relatie een complex verhaal maakt![]()
Ja toch wel een heel vaag iets... Iig klop je niet helemaal en dat vind je familie blijkbaar ook. Doe ze de groeten van mequote:
doe niet zo achterlijk en loop niet van alles te suggereren waar je niets vanaf weetquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja toch wel een heel vaag iets... Iig klop je niet helemaal en dat vind je familie blijkbaar ook. Doe ze de groeten van me![]()
Hm ik dacht dat ze alleen samenwoonde met haar beste vriend? Of mis ik nu vanalles?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt dat je lesbisch bent, maar toch een vriend hebt. Wat je relatie een complex verhaal maakt![]()
jij snapt het tenminste, maar veel anderen denken dan meteen dat je wat met elkaar hebt. En het maakt mij niet uit wat ze denken. Als dat gemakkelijker te bevatten is, prima danquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:45 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Hm ik dacht dat ze alleen samenwoonde met haar beste vriend? Of mis ik nu vanalles?
voodoo popje kan weer uit de kast, Viking, een nieuwe kandidaat heeft zich gemeld, zie ikquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
doe niet zo achterlijk en loop niet van alles te suggereren waar je niets vanaf weet
Ik zal ze de groeten doenAls je vrijdagavond om 20:00 uur aanschuift kun je zelfs een hapje mee eten
ja sorry hoor, maar je hebt het steeds over mn vriend...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
jij snapt het tenminste, maar veel anderen denken dan meteen dat je wat met elkaar hebt. En het maakt mij niet uit wat ze denken. Als dat gemakkelijker te bevatten is, prima dan
Nederland denkt toch wat ze wil denken. Als ik steeds met deze jongen overal naartoe ga, gezellig met hem op de bank zit en een zekere mate van intimiteit met hem deel, terwijl ik niet verliefd op hem ben en we beiden vrij zijn om te gaan waar we willen, hoe zou jij onze relatie dan omschrijven?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja sorry hoor, maar je hebt het steeds over mn vriend...
In Nederland betekent dat dat die persoon je vaste relatie is...
Dan ben je gewoon een neukertje totdat hij iets beters vindt..quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nederland denkt toch wat ze wil denken. Als ik steeds met deze jongen overal naartoe ga, gezellig met hem op de bank zit en een zekere mate van intimiteit met hem deel, terwijl ik niet verliefd op hem ben en we beiden vrij zijn om te gaan waar we willen, hoe zou jij onze relatie dan omschrijven?
Juist
Jij omdat je jezelf er zo druk om maakt. Zij weet toch zeker wel beter waar ze aan toe is als dat jij dat weetquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een neukertje totdat hij iets beters vindt..
Wie is er dan zielig?
Juist....
Neen hoor, ze moet alleen niet gek opkijken dat mensen denken dat de jongen over wie ze steeds zegt "mn vriend' haar werkelijke vriend is en niet gewoon een huisgenoot. Want dan kun je ook gewoon zeggen: de familie van mijn huisgenoot (met wie ik weleens neuk voor de gezelligheid) doet wel lief tegen mij..quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jij omdat je jezelf er zo druk om maakt. Zij weet toch zeker wel beter waar ze aan toe is als dat jij dat weet.
Ze heeft toch meerdere malen uitgelegd hoe het zit? Moet het voorgelezen worden aan je ofzo?Daarbij, al was het haar neukertje lekker boeiend toch? De familie van haar neukertje begrijpt het wel sjonge jonge.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Neen hoor, ze moet alleen niet gek opkijken dat mensen denken dat de jongen over wie ze steeds zegt "mn vriend' haar werkelijke vriend is en niet gewoon een huisgenoot. Want dan kun je ook gewoon zeggen: de familie van mijn huisgenoot (met wie ik weleens neuk voor de gezelligheid) doet wel lief tegen mij..
en niet: de familie van mn vriend doet wel lief tegen mij
want dan wekt ze een verkeerd beeld
En wat kan het jou aan je kont roesten wat ik ervan vind?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ze heeft toch meerdere malen uitgelegd hoe het zit? Moet het voorgelezen worden aan je ofzo?Daarbij, al was het haar neukertje lekker boeiend toch? De familie van haar neukertje begrijpt het wel sjonge jonge.
Wat kan jou het nou aan je reet roesten als zij een verkeerd beeld schept?
Goed antwoordquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
En wat kan het jou aan je kont roesten wat ik ervan vind?
Ik had het toch niet tegen jou ofwel?
Wie loopt zich hier nou druk te maken.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een neukertje totdat hij iets beters vindt..
Wie is er dan zielig?
Juist....
Welkom op Fokquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:37 schreef Viking84 het volgende:. Ik neuk niet eens met hem!
Dus waar heb je het over. Dit geeft wel aan hoe beperkt jouw wereldbeeld is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |