quote:Op zondag 11 juni 2006 16:57 schreef Onderbroek het volgende:
sneijder heeft goed gespeeld vind ik
hier hetzelfde gevoelquote:Op zondag 11 juni 2006 16:59 schreef JelleS het volgende:
k heb nog nooit iemand zo slecht zien spelen als Sneijder, zelfs de verdedigers van Costa Rica waren nog beter.
Maar gefeliciteerd alle spelers behalve Sneijder![]()
Wat doe jij met die tagquote:
Federgeval heeft gewonnenquote:Op zondag 11 juni 2006 17:07 schreef tong80 het volgende:
Kuttopic ik heb tennissen gekeken en Oranje opgenomen.Nu weet ik de uitslag al.Maar toch gefelicteerd
We groeien gewoon net als Jong Oranje in het toernooiquote:Op zondag 11 juni 2006 17:27 schreef Nosh het volgende:
Waardeloze wedstrijd. Maar hey, we hebben gewonnen, en dat telt. Niet dat we met dit niveau verder dan de 1/8ste finale komen, maar toch.
quote:Op zondag 11 juni 2006 17:27 schreef Nosh het volgende:
Waardeloze wedstrijd. Maar hey, we hebben gewonnen, en dat telt. Niet dat we met dit niveau verder dan de 1/8ste finale komen, maar toch.
Negatieveling.quote:
Ieuw die tweede is eng, daar kun je zo dieprode ogen bij denkenquote:Op zondag 11 juni 2006 17:35 schreef Type-R het volgende:
Gefliciteerd ondanks de 2e helft bagger was
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 11 juni 2006 18:17 schreef Stratus het volgende:
[..]
Volgens mijj speelt Ruud Gullit helemaal niet mee!![]()
Point takenquote:Op zondag 11 juni 2006 18:32 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
SPEEL VERDOMME VOLGENDE KEER GEWOON DIE BAL DOOR OP RECHTS IPV TELKENS TIKKIE BREED!! SCHELE HONDEN!!
*proest* ik ben overgestapt naar ivoorkust!!quote:Op zondag 11 juni 2006 18:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Als we zo doorgaan worden we wereldkampioen [afbeelding]
jij landsverrader!!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:22 schreef amornl87 het volgende:
[..]
*proest* ik ben overgestapt naar ivoorkust!!![]()
preciesquote:
op de stoel achter de pcquote:
Want zij worden wel werledkampioen?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:22 schreef amornl87 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:22 schreef amornl87 het volgende:
[..]
Hiiiijj iiiiis fout op het WK, sja lala lalaquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |