Nee, dan had ik wel om een ringtone gevraagd =P. Een instrumental... dus het geluid van gitaren, drums en shit, maar zonder zang (Karaoke zegmaarquote:
Het zou U96 met Das Boot kunnen zijn.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:13 schreef Henk-B het volgende:
Weet iemand de naam van dit liedje?
Het is een techno/house nummer en de melodie die er tussendoor komt lijkt wel een soort sonar achtig iets.
Ik weet verder niet veel meer hoorde het net uit een voorbijgaande auto komen.
Alvast dank!
Ja, dat dacht ik zelf ook al, maar ik heb bijna alles van IAM gedownload, en dat is het niet...quote:
Techno... emergency... one two three tech... one two three tech... techno... emergency... e-emergency...quote:Op zondag 18 juni 2006 14:29 schreef Walvisje het volgende:
U96 met Das Boot
in dat geval heb ik niets voor jequote:Op zondag 18 juni 2006 14:12 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Nee, dan had ik wel om een ringtone gevraagd =P. Een instrumental... dus het geluid van gitaren, drums en shit, maar zonder zang (Karaoke zegmaar)
dat is Paul van Dijk - for an angelquote:Op zondag 18 juni 2006 12:08 schreef Yez het volgende:
Gisteren in Studio Sportzomer werd tijdens een compilatie een nummer gedraaid, helaas
is het een nummer zonder text, klinkt wat trance achtig, ervoor kwam het nummer Ameno van volgens mij DJ quicksilver....
Maar ik ben dus op zoek naar het nummer wat daarna werd gebruikt..
Iemand?![]()
Matisyahu - Jerusalem?quote:Op zondag 18 juni 2006 11:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Weet iemand hoe dit liedje heet? Hij gaat zo:
Mountain, Run to Jeruzaleem!
Beetje reggae achtig
quote:Op zondag 18 juni 2006 17:31 schreef biertapper het volgende:
[..]
dat is Paul van Dijk - for an angel![]()
![]()
![]()
Met Video:
http://www.youtube.com/watch?v=BBGwVU_vD6A&search=paul%20van%20dyk
wir sind helden, aber natürlich, dankequote:Op zondag 18 juni 2006 23:55 schreef Nyluzzz het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet dat je elke dag hoor als Studio Sportzomer is afgelopen.
"Ich will da sein, wenn die ..." Een duits nummer dus, gezongen door een duitse vrouw.
bvd![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:07 schreef Jor_Dii het volgende:
http://www.flabber.nl/archief/016607.php?c=407047#c407047
Iemand die weet welke (film)muziek onder dit filmpje van Steven Gerrard zit? thanks
die is al een keer of 1000 langsgekomen....quote:Op zondag 18 juni 2006 23:55 schreef Nyluzzz het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet dat je elke dag hoor als Studio Sportzomer is afgelopen.
"Ich will da sein, wenn die ..." Een duits nummer dus, gezongen door een duitse vrouw.
bvd![]()
Ja, maar NOS sportzomer komt ook errug vaak op TVquote:Op maandag 19 juni 2006 11:20 schreef bartrid het volgende:
[..]
die is al een keer of 1000 langsgekomen....
The Wallflowersquote:Op maandag 19 juni 2006 11:39 schreef Stansfield het volgende:
Ik zoek niet echt een nummer maar meer de naam van de band van de zoon van bob dylan. populair in de VS maar niet in europa. Weet iemand hoe die band heet?
Dat is toch Same Man van Till West & DJ Delicious? Vind ik wel!quote:Op zondag 18 juni 2006 21:39 schreef WalkingDisaster het volgende:
Wat een vet nummer!
Nou ik toch in MUZ ben, is de zomerhit van 2006 al bekend?
Underdog Project - Summerjam?quote:Op maandag 19 juni 2006 14:43 schreef xtuned het volgende:
afgelopen zaterdag in 6 pack.
nummer welke in t refrein gaat "put your hands on, put your hands on"
Reef - Place your handsquote:Op maandag 19 juni 2006 14:56 schreef xtuned het volgende:
nee was een engels britpop bandje welke een jaar of 3 geleden er een hit mee hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |