quote:
Op donderdag 13 juli 2006 18:18 schreef Xilantof het volgende:[..]
hoe is de kwaliteit ervan?
En hoeveel ben je nu kwijt aan 1 afdruk ongeveer?
De printkwaliteit is idioot goed, de flexibiliteit is nihil
![]()
.
Mijn goede inkjet heeft weer eens een probleem aan zijn printkop waardoor kleurenprints niet... eh.. mooi waren
![]()
. Deze dry-sub printers benaderen de kwaliteit van een fotolab print, en zijn wat mij betreft stukken beter als elke snelle 1 uurs print die ik heb gezien.
Voordeel is ook dat hier een accu op zit, ik plug mijn camera erop en ik kan midden in de woestijn een foto printen bij wijze van spreken.
Iig niet geschikt voor de bulk prints, daarvoor is een foto lab goedkoper. Printjes uit deze printen komen op ~27ct per stuk (en een stuk goedkoper als je slim je papier+inkt pakket inkoopt). Niet erg duur dus. Groter dan A6 afdrukken is thuis toch niet rendabel (plus dat het kwalitatief van een fotolab dan tig keer beter is).
De Inkjet print iig nog goed zwart en non foto's, die staat onder het bureau voor de kleurplaten etc.
ps.
overigens is het grootte verschil bedriegelijk, zo'n klein printertje heeft aan de voor en achterkant dus wel 15cm werkruimte nodig... (en aangezien ik de gebruiksaanwijzing niet had gelezen en niet op zat te letten is mijn 1e print heerlijk mislukt, het lijken wel pannekoeken).
pps
heeel eigenaardig om je telefoon te richten, en dat daarna je foto direct geprint wordt...
![]()
. Heerlijk baggeren dus.
[ Bericht 8% gewijzigd door DinoPK op 13-07-2006 19:14:45 ]