ehh als ik heel eerlijk ben zit ik nu alweer te kijken naar eenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:02 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik heb mijn D50 nu een maandje of 3, en ik heb ook alweer 2 andere lenzen gekocht, dus het begint wel snel te kriebelen om iets beters te kopen![]()
Kewl.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:49 schreef Robertje het volgende:
Een 28mm 2.8 voor mijn IR foto's
quote:
Ja, factor 148 doet dat met jequote:
mooi geilquote:
Ik dacht dat je kontje dat deed...quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, factor 148 doet dat met je
[..]
mooi geil![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 21:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik had maar kritiek op 1 of 2 mods. Toevallig beiden ex-FOT mods.
[..]
Vertel me eens wat van mijn extreme opvattingen en uitlating?
Volgens mij moet je als moderator ook een groot kont hebben. Veel users willen tegerlijkertijd een bruine arm halen, en mijn kontje is niet zo groot
quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:11 schreef Robertje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je kontje dat deed...
[..]
Die film camera kan nu wel het museum in, ik denk dat je uiteindelijk toch alleen maar digitaal word-of het uit eigen keus is of van de klantenkant.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:55 schreef hassanjassan het volgende:
Eindelijk kan ik me helemaal begeven in het digitale circuit. Ik heb een goeie deal kunnen maken voor een Eos 5d, FullFrame sensor is the only way to go !!
Ja die filmcamera gaat nu wel het museum in, dat klopt, maar ik houd 'm standby voor het geval dat er iemand persé op 35mm een shoot wil hebben. Een digiback voor hasselblad wordt me een beetje te gek, maar is een reeële optie in de toekomst. voorlopig nog maar op film schieten dan hè?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[..]
Die film camera kan nu wel het museum in, ik denk dat je uiteindelijk toch alleen maar digitaal word-of het uit eigen keus is of van de klantenkant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |