quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:25 schreef PdeHoog het volgende:
En scoor anders nog ff een aparte imagetank.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:01 schreef SuperJan65 het volgende:
En een totaal lege bankrekening...
quote:
Wat koste die tas? Ik zie hem niet op lidl.nl staan.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:08 schreef PoseidonVS het volgende:
net weer eens een impuls aankoop gedaan, de fotorugtas van de Lidl.
toffe tas, lekker veel mogelijkheden en een regenhoes erbij maar helaas al wel gelijk vol.
Had nog geen rugzak en voor de lange wandelingen in de vakantie toch wel een aanwinst
¤ 29.95quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:16 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat koste die tas? Ik zie hem niet op lidl.nl staan.
Ik denk dat de meeste winkels hem niet meer hebben, het was een aanbieding van vorige week geloof ik.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:16 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat koste die tas? Ik zie hem niet op lidl.nl staan.
is het een fotografische aankoop?quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:33 schreef CrazyCharlie het volgende:
Een gebruikte 6X6 camera, telt dat ook? Of hebben die een te laag nerd gehalte?![]()
Ehm...met het "ding" wat ik nu heb, en waar ik voor heb moeten betalen kun je foto's maken, dus je zou het kunnen betitelen als fotografische aankoop ja...quote:
dus zit je in het juiste topic, met rechtquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:42 schreef CrazyCharlie het volgende:
[..]
Ehm...met het "ding" wat ik nu heb, en waar ik voor heb moeten betalen kun je foto's maken, dus je zou het kunnen betitelen als fotografische aankoop ja...
Binnenkort zal er dus ook een scanner moeten komen, gok ik...
even uit nerd interesse, welk merkl/type?quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:33 schreef CrazyCharlie het volgende:
Een gebruikte 6X6 camera, telt dat ook? Of hebben die een te laag nerd gehalte?![]()
Daar ga je wel plezier van hebben! Ik heb m nu ook ruim een maand, en nog geen grote minpunten kunnen ontdekkenquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:14 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Twee nieuwe aankopen:
Fujifilm FinePix S5600![]()
[afbeelding]
Fujifilm XD Card 512MB High Speed
[afbeelding]
leuk ding-en wat Gizz al zei, 6x4.5. Wat voor glaswerk zit erbij? 80mm neem ik aan?quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:16 schreef CrazyCharlie het volgende:
(ma)Mamiya 645
Zit in zo'n 645 geen speciaal venster die je verwijderen kan om 6x6 mogelijk te maken?quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:24 schreef Gizz het volgende:
Ik wil je niet teleurstellen Charlie, maar dat is dus totaal geen 6x6 camera. Die 645 staat voor 6x4.5cm. Als je hem gekocht hebt omdat je eens wil spelen met het mooie vierkante formaat, dan heb je er dus weinig aan.
Nee.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:39 schreef KlappernootatWork het volgende:
Zit in zo'n 645 geen speciaal venster die je verwijderen kan om 6x6 mogelijk te maken?![]()
quote:[..]
even uit nerd interesse, welk merkl/type?
de nerd discussie heeft toch wat losgemaakt bij mensenquote:Een gebruikte 6X6 camera, telt dat ook? Of hebben die een te laag nerd gehalte?
Je stelt me niet teleur en je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:24 schreef Gizz het volgende:
Ik wil je niet teleurstellen Charlie, maar dat is dus totaal geen 6x6 camera. Die 645 staat voor 6x4.5cm. Als je hem gekocht hebt omdat je eens wil spelen met het mooie vierkante formaat, dan heb je er dus weinig aan.
Geinig! Welke lenzen staan er op het verlanglijstje?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:31 schreef Falanx het volgende:
ehhh nikon D50 kit. + 1 gb geheugen + lowepro tas?:):):):):):):):):):):)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |