Hoe heb jij de aansluitingen dan?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Deze hebben we nodig (vrijdag)
[afbeelding]
Hier is hij te koop: elektronica-online.nl
http://elektronica-online.nl/content_details.php?id=3643
Het is een goeie winkel, maar ik denk niet dat als ik vandaag bestel dat ik hem dan vrijdag al binnen heb.
Ik kan gele tulp/svideo/hdmi/component aan, maar geen scartblokje.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:49 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Hoe heb jij de aansluitingen dan?
Ik heb mijn beamer op de dvd-HD recorder aangesloten met een gele tulp kabel en de dvd-HD recorder aangesloten op de audio set
Hehe, ok ok, ik zal mijn incompetentie niet meer meldenquote:Op maandag 12 juni 2006 16:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
wil je trouwens voortaan in game niet heel je prive leven op tafel leggen?
beetje gaan melden dat "je hem niet meer omhoog krijgt".![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:15 schreef staticdata het volgende:
hoe is het eigenlijk met liesje?
Ik vind het leuker als ik je voor de voetbal moet oppikken maar ja ... tuurlijk!quote:@Lies....kan je me evt oppikken op Breda NS ? Uiteraard na de voetbal dan pasWeet nog niets zeker hoor maar ik ben even m'n opties in kaart aan het brengen
Na de voetbal moet ik nml wel tijd hebben aangezien m'n meissie vroeg gaat slapen
schreeuwen via VOIP of gewoon in game chatten?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:33 schreef ViPeRII het volgende:
[..]
Hehe, ok ok, ik zal mijn incompetentie niet meer melden![]()
Kan kleine donder niet gemute worden ingame? Shit manDat gozertje schreeuwt heel de boel bij elkaar!
Jij als enige vrouw in dit topic zou het toch juist toe moeten juichen als een man meer aandacht aan z'n vrouw wil besteden.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:38 schreef BattleLies het volgende:
Ik vind het leuker als ik je voor de voetbal moet oppikken maar ja ... tuurlijk!
en daarom ga jij weg als je vriendin naar bed gaatquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:23 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Jij als enige vrouw in dit topic zou het toch juist toe moeten juichen als een man meer aandacht aan z'n vrouw wil besteden.
VOIPquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:19 schreef staticdata het volgende:
[..]
schreeuwen via VOIP of gewoon in game chatten?
Ja maar ik vind OOK dat de man z'n eigen dingen moet kunnen blijven doen. En als er nou het hele jaar door zoveel voetbal gekeken werd dan moet je inderdaad je vrouw voor laten gaan .. maar met zo'n wk moet er het gewoon door de vrouw geaccepteerd worden. Er blijft genoeg 'aandachtstijd' buiten de wedstrijden over hoor!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:23 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Jij als enige vrouw in dit topic zou het toch juist toe moeten juichen als een man meer aandacht aan z'n vrouw wil besteden.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:29 schreef staticdata het volgende:
[..]
en daarom ga jij weg als je vriendin naar bed gaat![]()
Volgens mij heeft JP dat getyptquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:57 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja maar ik vind OOK dat de man z'n eigen dingen moet kunnen blijven doen. En als er nou het hele jaar door zoveel voetbal gekeken werd dan moet je inderdaad je vrouw voor laten gaan .. maar met zo'n wk moet er het gewoon door de vrouw geaccepteerd worden. Er blijft genoeg 'aandachtstijd' buiten de wedstrijden over hoor!(ik heb in ieder geval niks te klagen hier
)
vertel wat zegt ie danquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:37 schreef ViPeRII het volgende:
[..]
VOIP(Ik weet het, je kan hem zelf disabelen... )
Nee maar normaal gesproken kan het ook wel en is een avond weg geen enkel probleem maar we zien elkaar deze week al zo weinig en volgende week gaat ze een week weg en zien we elkaar weer niet. Vrijdag is dan ook de enige dag in de komende anderhalve week dat we elkaar kunnen zienquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:57 schreef BattleLies jpjedi het volgende:
Ja maar ik vind OOK dat de man z'n eigen dingen moet kunnen blijven doen. En als er nou het hele jaar door zoveel voetbal gekeken werd dan moet je inderdaad je vrouw voor laten gaan .. maar met zo'n wk moet er het gewoon door de vrouw geaccepteerd worden. Er blijft genoeg 'aandachtstijd' buiten de wedstrijden over hoor!(ik heb in ieder geval niks te klagen hier
)
ZIJ gaat toch weg!?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:59 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Nee maar normaal gesproken kan het ook wel en is een avond weg geen enkel probleem maar we zien elkaar deze week al zo weinig en volgende week gaat ze een week weg en zien we elkaar weer niet. Vrijdag is dan ook de enige dag in de komende anderhalve week dat we elkaar kunnen zien
Ik zeg geef d'r een leuke foto van je en kom gezellig voetbal kijken en bbqen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:59 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Nee maar normaal gesproken kan het ook wel en is een avond weg geen enkel probleem maar we zien elkaar deze week al zo weinig en volgende week gaat ze een week weg en zien we elkaar weer niet. Vrijdag is dan ook de enige dag in de komende anderhalve week dat we elkaar kunnen zien
Weet niet of je handyman kan? Niet zo lang geleden heb ik er daar zo eentje gekocht, kost iets van 3,50 ofzo. Die van mijn 7,50 omdat ik een 2 in 1 had.. Dan kunnen de kabels van me pc erin ÉN de scart van me console.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Daar ga ik wel vanuit. Ik ga in apeldoorn even kijken in het onderdelenhuis ofzo iets. Moet toch te vinden zijn en kan nooit veel kosten, lijkt mij.
Een tip ga niet voor ao'n allinone scartblok merkloos, zijn echt Kut. Profigold heeft hele goede of als je echt geld teveel hebt neem dan een Monsterquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Deze hebben we nodig (vrijdag)
[afbeelding]
Hier is hij te koop: elektronica-online.nl
http://elektronica-online.nl/content_details.php?id=3643
Het is een goeie winkel, maar ik denk niet dat als ik vandaag bestel dat ik hem dan vrijdag al binnen heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |