Newsflashquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Aangezien ik niet met mijn pc kan pimpen doe ik het wel met mijn HomeTheatre Setup.
Projector:
Sanyo PLV-Z3
[[url=http://www.etop.co.nz/images/sanyo_z3.jpg]afbeelding][/url]
Projectiescherm:
Projecta Cinema RF Electrol (117x200)
[[url=http://www.home-cinema-choice.co.uk/Projection_screens/Cinema_Electrol/IMAG000.JPG]afbeelding][/url]
DVD speler:
Denon 2910
[[url=http://www.fernseh-seyfarth.de/catalog/images/denon_dvd_2910_sw.jpg]afbeelding][/url]
Receiver:
NAD T760
[[url=http://www.cyberaudioshop.com/nad/products/t760.jpg]afbeelding][/url]
Fronts:
Chario Syntar T200
[afbeelding]
Center:
Chario Syntar Dialoque
[afbeelding]
Rears:
Chario Syntar 100
[afbeelding]
Afstandbediening:
Philips ProntoNEO
[[url=http://image.compusa.com/prodimages/42/359a8a73-309f-11d7-a10c-00805fbbb715.gif]afbeelding][/url]
Zo dacht ik er dus ook over. Mijn 32" breedbeeld doet het nog dus die vervang ik ook niet.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:12 schreef staticdata het volgende:
[..]
me huiskamer word 5 meter breed dus dat zal het probleem niet zijn. het is niet de bedoeling de beamer voor televisei te gebruiken, maar puur voor films en bijvoorbeeld F1 en voetbal.
ik heb nu nog een 28 inch jvc breedbeeld die het goed doet, dus die zal ik meenemen. als die aan vervanging toe is zal er wel een lcd komen.
en eventueel word het en LCD & beamer.
HIj neemt z'n Beamer mee naar Prinsenbeek!quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:18 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Newsflash
Nederland - Ivoorkust in Apeldoorn
![]()
Altijd handig zo'n paquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ikzelf heb de "oude zooi" van me pa, 1 generatie voor jou NAD versterker.
Had je al een setup in gedachte?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:23 schreef staticdata het volgende:
ziet er strak uit
zo'n projecta scherm, wat kost dat ongeveer?
edit nogmaals. die 4000-5000 euro is exclusief tv
niet echt.quote:
teveel niet, maar wil een keer een goed audio set waar je jaren mee voorruit kan.quote:
Wij hebben thuis Kef speakers, zijn erg goedquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:06 schreef staticdata het volgende:
[..]
niet echt.
qua boxen kan het heel divers worden van nad, b&w, of misschien gewoon missions.
Receiver Denon of onkyo, maar de pioneers schijnen tegenwoordig ook goed te zijn.
ik heb nog 1 jaar de tijd![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Aangezien ik niet met mijn pc kan pimpen doe ik het wel met mijn HomeTheatre Setup.
Projector:
Sanyo PLV-Z3
[[url=http://www.etop.co.nz/images/sanyo_z3.jpg]afbeelding][/url]
Projectiescherm:
Projecta Cinema RF Electrol (117x200)
[[url=http://www.home-cinema-choice.co.uk/Projection_screens/Cinema_Electrol/IMAG000.JPG]afbeelding][/url]
DVD speler:
Denon 2910
[[url=http://www.fernseh-seyfarth.de/catalog/images/denon_dvd_2910_sw.jpg]afbeelding][/url]
Receiver:
NAD T760
[[url=http://www.cyberaudioshop.com/nad/products/t760.jpg]afbeelding][/url]
Fronts:
Chario Syntar T200
[afbeelding]
Center:
Chario Syntar Dialoque
[afbeelding]
Rears:
Chario Syntar 100
[afbeelding]
Afstandbediening:
Philips ProntoNEO
[[url=http://image.compusa.com/prodimages/42/359a8a73-309f-11d7-a10c-00805fbbb715.gif]afbeelding][/url]
dat merk was ik even vergeten inderdaadquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wij hebben thuis Kef speakers, zijn erg goedMisschien goed om ook eens naar te luisteren
Lol, heb je ook nog een plat dak met een (attack) heli erop??quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:07 schreef staticdata het volgende:
[..]
teveel niet, maar wil een keer een goed audio set waar je jaren mee voorruit kan.
dan heb ik het nog geneens gehad over de zolder die omgetoverd gaat worden tot chill ruimte met pooltafel.![]()
![]()
Da Vinci Code & X-Men 3 al gezien?quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Lol, heb je ook nog een plat dak met een (attack) heli erop??
Dalijk even naar de bioscoop, geheel onverwachts en volgens mij draaien er geen bijzondere films die ik nog niet heb gezien. Denk dat het Silent Hill word.
Geen van 3'en, alleen met wie ik ga heeft X-men al gezien. Denk dat het toch Silent Hill word, die begint ook niet te laat ben ik mooi weer op tijd thuis.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Da Vinci Code & X-Men 3 al gezien?
Ga in ieder geval niet naar Poseidon, althans mits je niet sjacho de bios uit wil komen.
Hmm nouja jammer dan... de game heb ik nooit gespeeld dus daar kan ik het niet mee vergelijken, misschien dat daarom de film schijt is? Omdat ze hem vergelijken met de game?quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:49 schreef staticdata het volgende:
silent hill schijnt scheit te zijn.
Silent Hill is volgens mij weer door de Opper-Regisseur Uwe Bol gemaakt...quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:50 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hmm nouja jammer dan... de game heb ik nooit gespeeld dus daar kan ik het niet mee vergelijken, misschien dat daarom de film schijt is? Omdat ze hem vergelijken met de game?
Ik zie dat me 2 UV lampen het ook hebben begeven van de hitte! Nu kan ik me herinneren dat ze het weleens meer niet deden en later weer wel..
He hij is gemaakt door familie van [BoF] Gans!quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nope dat gelukkig niet.
http://www.imdb.com/title/tt0384537/
Altijd goedquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wij hebben thuis Kef speakers, zijn erg goedMisschien goed om ook eens naar te luisteren
escapenlquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:30 schreef ViPeRII het volgende:
Heej guys, heb xfire geinstalleerd.
Wat zijn jullie namen daar?
(mijne is natuurlijk viperii)
rudycarell, aanwezieg voor kicks (ook tijdens wedstrijd)quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:30 schreef ViPeRII het volgende:
Heej guys, heb xfire geinstalleerd.
Wat zijn jullie namen daar?
(mijne is natuurlijk viperii)
quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:10 schreef jpjedi het volgende:
De inschrijving voor de bbq vrijdag gaat sluiten!!! Ik ga zo bestellen dus mochten er nog last minute boekingen zijn? Het kan tot 21:00.
Zorg dat je hier bij bent als hardcore Boffer!!
Volledig verzorgd met voetbal op groot scherm. (credits naar Postman)
Inschrijvingen:
Kevin
Frank
Jafar ? REAGEREN AUB!!!!
Wouter
Ferdi (komt misschien later)
Jorrit
Paul, (Dr Bravo)
Tim (minater) ?
JP
Lies
![]()
Heb echt precies hetzelfde gedaan. Mijn audio set is nu 6 jaar oud en doet het nog steeds perfect.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:07 schreef staticdata het volgende:
[..]
teveel niet, maar wil een keer een goed audio set waar je jaren mee voorruit kan.
dan heb ik het nog geneens gehad over de zolder die omgetoverd gaat worden tot chill ruimte met pooltafel.![]()
![]()
het is niet de bedoeling hier je illegale activiteiten te promoten he, houd dat maar lekker voor jezelf, daar doen wij hier niet aanquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:06 schreef jpjedi het volgende:
Ik moet een nokia N70 unlocken.
Blijkt gvd dat de n70 de enige is die wereldwijd nog niet te unlocken is.(113424)
Begin je nu ook al excuses te zoeken om niet te komenquote:Op donderdag 15 juni 2006 08:23 schreef UnleashMitch het volgende:
Gdv kan m'n luchtbed niet vindenPleurisding
quote:Op donderdag 15 juni 2006 08:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Begin je nu ook al excuses te zoeken om niet te komen
Haha ja ging lekkerquote:Op donderdag 15 juni 2006 08:29 schreef staticdata het volgende:
Diamond die is gay ole oly.... echt niet normaal, had die tv guided van jou een heet seeking missle erop of heb je je aimbot weer aangezet. je raakt de heli telkens
escape had zijn dagje niet, hij miste meer dan gebruikelijk. ik crashte weer meer dan gebruikelijk
en TS was down
maar al met al wel cool om dat Diamond & Escape zeer goede gunners zijn en met de tv guided overweg kunnen.
Ja dat bedoel ik, geluk dat ik die Tv missiles steeds ontweek op Dalian. Wat ik deed was wanneer die tv missile steeds dichter in de buurt kwam (want je kon hem makkelijk zien aankomen op dat moment) gewoon een beetje half schuin gaan vliegen en als het ware snel proberen weg te "vliegen" (te ontwijken) terwijl je schuin hangt. Je staart zeg maar snel wegdraaien.quote:Op donderdag 15 juni 2006 08:50 schreef staticdata het volgende:
nou geluk zal het niet zijn geweest, je kon dat ding gewoon goed besturen. echter ben ik zelf nooit voorstander van hangen tegen over elkaar, omdat dan je kansen veel kleiner zijn om te ontkomen. ik benader een chopper liever van achter en dan knallen.
volgende keer als je mijn gunner ben moet je maar ff zeggen hoe schuin ik moet vliegen als er een tv guided kom. leer ik weer wat
Ja precies en als je dat op het laatst doet moet de gunner dat ding nog een keer sturen. Zo'n attackheli reageert namelijk best snel om nog weg te vliegen als hij stil hangt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 08:59 schreef staticdata het volgende:
misschien is dat het dan. ik probeerde al te ontwijken toen hij ongeveer op de helft was. dan kan je natuurlijk nog corrigeren omdat je ziet waar ik naar toe vlieg.
Voor de gunner zeker, veel scoren!quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:10 schreef staticdata het volgende:
Eigenlijk wil ik gewoon weer keer sharqi doen, dat is ngo wel het leukste met de chopper
oman is dan wel ideaal, mits er geen andere idoot telken een tv guided in je chopper boortquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Voor de gunner zeker, veel scoren!
Maar voor tv guided is Oman denk ideaal (Hoop voertuigen en open veld)
Ik ga er nu vandoor, ben er over een aantal uur wel weer.
Tis inderdaad wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel stil hiero!quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Stilte voor de storm?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je kan je ook gewoon aan de snelheid houden of zeg ik nu iets geks?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:55 schreef staticdata het volgende:
[..]
oman is dan wel ideaal, mits er geen andere idoot telken een tv guided in je chopper boort![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:21 schreef Morpheus2002 het volgende:ff stoken
Ze reageren alleen amper
Het gesprek ging voor me gevoel goed en op de vragen wist ik zo antwoord te geven. Echter handelen ze in verschillende producten en de producten waar ik zelf het minst vanaf weet (althans de dingen waar ik me nooit in verdiept hebt) daar worden de meeste vragen over gesteld dus dat kan ik me nadeel werken. Ik wacht het af, het zou geen ramp zijn als het niks word. Zit dalijk wellicht ook weer met school en heb voorlopig werk op het moment.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@Diamond: Hoe ging je sollicitatie? Maak je een beetje kans?
volgens mij ga je niet bij 10k omhoog, maar bij 12.000 ofzo. wat is je bf2 naam?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:05 schreef Fliepke het volgende:
Zeg, ik speel nu weer regelmatig BF2.
Echter mijn profiel lijkt bugged. Ik heb nu 10k kills, maar ik ben niet in rang omhoog gegaan ofzo. Hoe zit dat met die rangen?
Het gaat niet om het aantal kills maar om het aantal punten wat betreft de rangen. 10k betekend minimaal 20k punten. Bij de 50k ga je weer omhoog mits je de Basic Armor Badge, Basic Transport Badge, Basic Helicopter Badge, Basic Aviator Badge, Basic Air Defense Badge, Basic Ground Defense Badge hebt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:05 schreef Fliepke het volgende:
Zeg, ik speel nu weer regelmatig BF2.
Echter mijn profiel lijkt bugged. Ik heb nu 10k kills, maar ik ben niet in rang omhoog gegaan ofzo. Hoe zit dat met die rangen?
als je aan heb gegeven interesse te hebben om je in die materie te verdiepen zodat je het zelf snel eigen maakt lijkt me niets aan de hand. van welke producten wist je het minst af dan?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Het gesprek ging voor me gevoel goed en op de vragen wist ik zo antwoord te geven. Echter handelen ze in verschillende producten en de producten waar ik zelf het minst vanaf weet (althans de dingen waar ik me nooit in verdiept hebt) daar worden de meeste vragen over gesteld dus dat kan ik me nadeel werken. Ik wacht het af, het zou geen ramp zijn als het niks word. Zit dalijk wellicht ook weer met school en heb voorlopig werk op het moment.
Juist, dat heb ik ook gezegd. Navigatiesystemen, TomTom etc. Die dingen heb ik ook nooit in me handen gehad. Heb ze ook niet nodig he als ik altijd met OV ga.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:13 schreef staticdata het volgende:
[..]
als je aan heb gegeven interesse te hebben om je in die materie te verdiepen zodat je het zelf snel eigen maakt lijkt me niets aan de hand. van welke producten wist je het minst af dan?
Je bent voorlopig uitgepromoveerd. Als je doorspeelt zoals je tot nu toe hebt gedaan promoveer je met 100 uur spelenquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:11 schreef Fliepke het volgende:
[FOK]Fliepke
Precies en je moet ooit eens de ervaring opdoen. Maak niet uit waar je komt, overal moet je (andere) dingen lerenquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zolang je maar leergierig overkomt is het al voldoende.
Het kan ook nooit kwaad om met behulp van voorbeelden te vertellen hoe je zelfstandig iets hebt geleerd.
Die tomtom heeft wel een handleiding, maar jij hebt er gewoon niet naar gezochtquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:24 schreef staticdata het volgende:
zo moeilijk is die meuk ook weer niet te leren. als je vrij snel overweg kan met hoe alle knoppen op een camera/dvd speler etc werkt kom je daar ook snel achter.
de tom tom die ik heb "gekocht" had ook geen handleiding, maar met prutsen kom je er wel. nou met handleiding zou het helemaal appeltje eitje moeten zijn.
maar moet je ook alles over camera's weten?
Vaak worden er vragen gesteld die ook op hun website staan onder vraag en antwoord. Alleen mensen zijn liever lui dan moe zei hij. 9 van de 10x gaat het niet om iets technisch maar meer het invoeren van iets oid. De kleine dingen dus.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:24 schreef staticdata het volgende:
zo moeilijk is die meuk ook weer niet te leren. als je vrij snel overweg kan met hoe alle knoppen op een camera/dvd speler etc werkt kom je daar ook snel achter.
de tom tom die ik heb "gekocht" had ook geen handleiding, maar met prutsen kom je er wel. nou met handleiding zou het helemaal appeltje eitje moeten zijn.
maar moet je ook alles over camera's weten?
hij stond niet op het cd'tjequote:Op donderdag 15 juni 2006 14:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die tomtom heeft wel een handleiding, maar jij hebt er gewoon niet naar gezocht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |