DSM is echt een fabriek!!!quote:Op zondag 11 juni 2006 10:56 schreef deedeetee het volgende:
Mooi daar is het nieuwe topic al.
Ik woon gelukkig niet in de buurt van DSM daar heb je nogal wat overlast als er een naftakraker op de fakkel gaat.
Was je daaraan gewend na een tijdjequote:Op zondag 11 juni 2006 11:26 schreef deedeetee het volgende:
Ook goede morgen.
Ik heb 10 jaar in Beek gewoond Droom, en daar kwamen de vliegtuigen ook zo lekker laag over![]()
Ahzoquote:Op zondag 11 juni 2006 11:32 schreef deedeetee het volgende:
Nee ik werd niet gek van die vliegtuigen, ik woonde toen vlak naast de snelweg en dat was veel erger.![]()
Vliegtuigen die landen zijn best mooi om te zien. Aan die snelweg kon ik niks mooi ontdekken. Er staat btw nu een geluidswal maar toen nog niet.
Carpe diem ookquote:Op zondag 11 juni 2006 11:28 schreef Dromenvanger het volgende:
[afbeelding]
Dit moet oranje drinken voor de wedstrijd
Prioriteiten hé..quote:Op zondag 11 juni 2006 12:29 schreef Bastard het volgende:
Wat is trouwens een "Dorje" vorige topic kon ik niet quoten meer.. maar ben benieuwd.. en het zou helpen bij mediteren? Mediteren is lekker, ik zou er meer de tijd voor moeten nemen... maar ja.. gezin he..
bel en dorjequote:Op zondag 11 juni 2006 12:29 schreef Bastard het volgende:
Wat is trouwens een "Dorje" vorige topic kon ik niet quoten meer.. maar ben benieuwd.. en het zou helpen bij mediteren? Mediteren is lekker, ik zou er meer de tijd voor moeten nemen... maar ja.. gezin he..
Oh tis niet de bedoeling om meteen de weg van de Tantra te vlgen hoorquote:Op zondag 11 juni 2006 12:46 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Prioriteiten hé..
Vind de middenweg tussen kids, entertainment zoals voetbal en de "serieuzere" dingen des levenshet is moeilijk, ik weet het. Ik zou eigenlijk willen zeggen dat tantra niet voor jou is op dit moment in je leven.. gewoon een paar minuten proberen volledig stil te zijn als je in je achtertuin zit met een biertje genietend van de zon zou je wel goed doen! Je hebt nu eenmaal de verantwoordelijkheid op je genomen van kids en de vuilnis buitenzetten enzo
daar is nu eenmaal veel tijd voor nodig. Er zijn genoeg beoefeningen voor diegenen die voor een huiselijk leven kiezen, vajra en dorje is toch meer monnikenwerk. Vind je spiritualiteit met je gezin dan kom je er ook
De dorjé kan niet in een simpele post worden uitgelegd, sorry. Hier is een mooie beschrijving: http://en.wikipedia.org/wiki/Dorje
@senesta, beetje overbodig enzo maar wat een leuke kids![]()
Nee, was al ff wakker hoorquote:Op zondag 11 juni 2006 12:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Goeiemorgen !!!!!!
Nu pas wakker
Ik lijk net een deja vus te hebben met mijn nieuwe icoon. 1 uur geleden geinstalleerd en het lijkt net alsof ik jaren geleden ook al zo'n icoon had op fok
Weird is dat soms. Als je van die deja vus lijkt te hebben
quote:Op zondag 11 juni 2006 12:46 schreef The_Shining het volgende:
[..]
@senesta, beetje overbodig enzo maar wat een leuke kids![]()
ik klok liters roosvicee limonade weg met dit weer. Met ijsblokjesquote:Op zondag 11 juni 2006 13:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Lees ze
Bewegingsdrang heb ik. Zometeen even de benen strekken
warme groene thee?quote:Op zondag 11 juni 2006 13:28 schreef deedeetee het volgende:
Ik houd 't bij groene thee, met dit weer is is koud niet zo lekker voor je maag vind ik![]()
Nou, het komt voor in het boeddhisme. De Boeddha gaf wel uitleg over geluid en hoorzintuig en dat is dan later in klankschalen omgezet. De Boeddha zou aan de hand van een tempel of klooster bel uitleg geven, niet dat hij rondliep met al die schalenquote:Op zondag 11 juni 2006 13:09 schreef Bastard het volgende:
Ah ik leer meteen dat een "dorje" van die bel(letjes) zijn die je wel eens ziet
En die klankschalen komen dus ook uit het Boedhisme zeker?
Oeh, nee, dan ga ik toch liever voor iets gekoelds.quote:
Ik zie hem al zeulen met al die schalen om zn nek.. herrie makend in de wandelgangenquote:Op zondag 11 juni 2006 13:33 schreef The_Shining het volgende:
[..]
De Boeddha zou aan de hand van een tempel of klooster bel uitleg geven, niet dat hij rondliep met al die schalen
Ja heel wat gepluis hier in de buurt.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:31 schreef Marietje_34 het volgende:
Zweven er bij jullie trouwens ook zoveel van die pluisjes door de lucht? Volgens mij zijn het zaadjes van de populieren?
Moet aan kapitein Haddock in * kuifje in Tibet denken * die schrok zich ook rot van een soort gong ofzo waar een monnik op mepte.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zie hem al zeulen met al die schalen om zn nek.. herrie makend in de wandelgangen
die heb ik -afkloppen- nog niet gezien tot nu toe. Zelfs geen muggen vannacht.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:48 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Zet er dan iets op dat houd meteen de wespen weg![]()
Ben er klaar voorquote:Op zondag 11 juni 2006 14:29 schreef Marietje_34 het volgende:
Nog een half uur !!![afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik ook. Moet alleen nog mijn oranje bavariahose aantrekkenquote:
1-0quote:
ik hoor het hier ook in 3-voud sterioquote:Op zondag 11 juni 2006 15:51 schreef senesta het volgende:
Ha ha ha, ik kijk niet maar kan precies horen wanneer er gescoord word
jij ook mee moeten doenquote:Op zondag 11 juni 2006 18:09 schreef senesta het volgende:
Ha ha ha stelletje fanatiekelingen!
Oeh dat is een hele mooie manier van wakker wordenquote:Op maandag 12 juni 2006 08:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede Morgen Senesta!!!
Ik werd wakker van het fluiten van vogels
Ik ga straks nieuwe sportschoenen kopen, vandaag is de tijd aangebroken om aan het lichaam te gaan werken. Mijn geestelijke gezondheid is goed nu. Dus is het vanzelf zo dat ik lichamelijk aandacht moet schenken eraan.
Het lichaam is de tempel van de geest. Dus waarschijnlijk zal ik geestelijk ook nog vooruit gaan straks.
Op mijn weblog hou ik de stand van zaken bij met sporten. Zo stimuleer ik mezelf een beetje om door te gaan. Ik ga rustig beginnen met sporten, niet alles in 1 keer. Langdurige resultaten opbouwen en geen korte resultaten doordat ik geblesseerd ga raken.
Klinkt een beetje zoals het effect van "positief denken" of zelfhypnose. Beide manieren zou je je droombeelden kunnen mee waarmaken.quote:Op maandag 12 juni 2006 05:56 schreef Dromenvanger het volgende:
In de 5e dimensie worden gedachtes dus werkelijkheid zie ik nu??? Dat je daar je eigen realiteit maakt?
Ik heb een vaste bezoeker op het dak volgens mijquote:Op maandag 12 juni 2006 09:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Oeh dat is een hele mooie manier van wakker worden![]()
Volgens mij ookquote:Op maandag 12 juni 2006 09:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klinkt een beetje zoals het effect van "positief denken" of zelfhypnose. Beide manieren zou je je droombeelden kunnen mee waarmaken.
quote:Op maandag 12 juni 2006 09:48 schreef Dromenvanger het volgende:
Wil je het in een zip bestand of in een rar bestand die positiviteit ?
Bij mij hetzelfde verhaalquote:Op maandag 12 juni 2006 11:05 schreef Bastard het volgende:
Ja zeker, alleen jammer dat ik er niet van kan meegenieten
En in de zomer baal ik zo van ons huis.. dan kom ik thuis van mijn werk en draait net de zon uit de tuin..ik zou zo graag savonds nog in het zonnetje gezet willen worden.
Luxe probleem.. ik weet het
Mogequote:Op maandag 12 juni 2006 11:24 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Bij mij hetzelfde verhaalDus ik voel met je mee
![]()
Heb je je solli-gesprek al gehad?
Ik heb 's ochtend de zon in de achtertuin en 's middags draait ie naar voor. Schijnt de zon bij lou niet over 't huis in toch naar achter in de tuin dan ?quote:Op maandag 12 juni 2006 11:05 schreef Bastard het volgende:
Ja zeker, alleen jammer dat ik er niet van kan meegenieten
En in de zomer baal ik zo van ons huis.. dan kom ik thuis van mijn werk en draait net de zon uit de tuin..ik zou zo graag savonds nog in het zonnetje gezet willen worden.
Luxe probleem.. ik weet het
Spannendquote:
Nee zitten 2 verdiepigen op mn huis, dat red de zon nietquote:Op maandag 12 juni 2006 11:32 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik heb 's ochtend de zon in de achtertuin en 's middags draait ie naar voor. Schijnt de zon bij lou niet over 't huis in toch naar achter in de tuin dan ?
Nee ander bedrijf inderdaad, huidige werkgever ben ik helemaal niet tevreden, vandaar eigenlijkquote:Op maandag 12 juni 2006 11:34 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
SpannendSolliciteer je naar een andere functie bij je huidige werkgever of bij een ander bedrijf?
Te warm om iets te doen, morgen of overmorgen ga ik naar de winkel. Ik heb het bloed-heet hierquote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 19:31 schreef deedeetee het volgende:
Ik snap niet dat iedereen 't zo warm vind![]()
Ik vind 't nog best meevallen vanochtend tegen twaalven ging ik nog met een vestje aan op de fiets boodschappen doen.![]()
quote:
He gelukkig ik ben niet de enigste die het lekker weer vindquote:Op maandag 12 juni 2006 19:42 schreef displission het volgende:
ohw ik voel me goed met dit weer..heb veel energie..!!
Ik vind het prettig als 's morgens om 0500 al licht is. Ik slaap met het raam open en rol-gordijn omlaag en als ik dan wakker wordt en het daglicht schijnt recht in mijn ogen.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:42 schreef displission het volgende:
ohw ik voel me goed met dit weer..heb veel energie..!! en het is gelukkig nog niet zo laat..dus kan ik mooi wat dingetjas doen he..!
hey kan je mij dat niet leren??quote:Op maandag 12 juni 2006 19:31 schreef deedeetee het volgende:
Ik snap niet dat iedereen 't zo warm vind![]()
Ik vind 't nog best meevallen vanochtend tegen twaalven ging ik nog met een vestje aan op de fiets boodschappen doen.![]()
valt onder 't hoofdstuk *aangeboren eigenschappen* vrees ikquote:
Ik vind het weer wel iets te warm hoor .. Blijf een echte Nederlander hequote:Op maandag 12 juni 2006 19:43 schreef deedeetee het volgende:
[..]
He gelukkig ik ben niet de enigste die het lekker weer vind![]()
@ Bastard, ik heb het gewoon niet gauw warm. In de winter moet ik onwijs veel kleren aan om warm te blijven.
Astrologiequote:
Ook in Spanje geweest in die tijd ??quote:
Ik óók hoorquote:Op maandag 12 juni 2006 20:06 schreef Bastard het volgende:
Blijf een echte Nederlander he
Dat lijkt me nou reuze interessant, mijn broer heeft zich daar ook mee bezig gehouden.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Astrologie.
Tja volgens sommige niet een volwaardige studie maar ik kan je vertellen dat het een hoop stof is.
Heb net mijn eerste jaar achter de rug en heb er nog 3 voor de boeg, misschien dat ik daarna nog 2 extra jaren ga doen maar dat moet ik tegen die tijd nog even bekijken.
Het is 1 keer in de twee weken naar school, op die dag word je volgestampt met informatie en dat moet je vervolgens uitwerken.
Nee, dat is best lastig soms, het nadeel is niet de tijd zozeer, ik heb meer het probleem dat ik 's avonds gewoon echt moe ben en dan niets opneem.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Succes met de studie verder
Is niet niets met een kind erbij studeren en dan heb je waarschijnlijk ook nog in huis werk te doen?
Ik heb 't vroeger geprobeerd en't helaas moeten opgevenquote:Op maandag 12 juni 2006 20:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Is niet niets met een kind erbij studeren en dan heb je waarschijnlijk ook nog in huis werk te doen?
Succesquote:Op maandag 12 juni 2006 20:30 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik heb 't vroeger geprobeerd en't helaas moeten opgeven![]()
De laatste tijd heb ik wel zitten denken of ik weer met iets ga beginnen, psychologie weer oppakken ofsow.![]()
Alleen zo jammer dat ik nog steeds een gruwelijke hekel heb aan Freud en Jungquote:Op maandag 12 juni 2006 20:35 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Succes
Als je echt wilt lukt het wel
Waarom?quote:Op maandag 12 juni 2006 20:43 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat ik nog steeds een gruwelijke hekel heb aan Freud en Jung![]()
Ik denk dat ze toch modern aanpakken en ook over bewustzijn spreken. Dat heb ik meegekregen bij de tijd dat ik op bezoek was vakerquote:Op maandag 12 juni 2006 20:43 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat ik nog steeds een gruwelijke hekel heb aan Freud en Jung![]()
Het is natuurlijk al lang geleden, ik kan eens bekijken wat ze je tegenwoordig voorschotelen bij zo'n studie.![]()
Ik denk dat werken niemands hobby is, er zijn wel mensen die het werk wat ze doen leuk vinden maar het zou mijns inziens mooier zijn als mensen er gewoon voor elkaar zijn, zonder prijskaartje.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Tjakkaaaa
Ik weet niet wat ik wil. Het liefst wil ik eeuwig rusten. De 10e dimensie misschien?
Werken is om geld te verdienen, het zal nooit mijn hobby worden.
Het liefst ben ik in een eeuwige staat van extase en ben ik helemaal weg van het venster.
Jung en z'n archetypen...quote:Op maandag 12 juni 2006 20:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Waarom?
Ik ken ze verder niet, is dus ook nog onderdeel van mijn huiswerk![]()
Ik heb erg veel moeite met het begrip archetypen.
freudiaanse verspreking?quote:Op maandag 12 juni 2006 21:05 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Freud was geobsedeerd door de seksualitiet van de mens.
No hard feelings he baajquote:Op maandag 12 juni 2006 23:14 schreef displission het volgende:
Enne uhm in feedback staat ie gewoon als die ouwe lul op de foto!LOL
Anders kun je toch een auto lenen of is dat geen optie voor jou???quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:26 schreef Metro2005 het volgende:
Vakantie begint 10 juli, en we zouden gaan kamperen dus is het wel handig als de auto het goed doet.
Mis ook mijn airco in de auto wel momenteel
Tis bloed-heetquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:34 schreef deedeetee het volgende:
Goedemorgen iedereen, oftewel : hoi hoi 't is nog steeds mooi weer vandaag !![]()
Tis inderdaad warm, en het is pas 10:41.quote:
Ik wil meer stenen gaan kopen. Heb in dat ene topic een site gepost waar ze veel stenen doen uitleggen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:43 schreef deedeetee het volgende:
Rozenkwarts is een fijne steen, ikzelf ben meer voor amethist .![]()
Bier geeft plezier... ook een aanrader, flesje ijskoude Rose bij de ondergaande zonquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:42 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Tis inderdaad warm, en het is pas 10:41.
Ik blijf de hele dag binnen zitten. Wilde vandaag nieuwe sport-schoenen gaan kopen maar daar wacht ik ff mee tot het iets is afgekoeld.
Straks wel ff sigaretten halen en wat biertjes kopen ( heineken) ik drink nog tot en met het einde van het WK.
Maar biertjes drinken smaakt zo lekker
Vooral als het zo warm is. Dan doet een ijskoud biertje gewoon goed![]()
Wat dacht je van Lapis Lazuli? Prachtige steen.. Rozenkwarts ook overigs.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:43 schreef deedeetee het volgende:
Rozenkwarts is een fijne steen, ikzelf ben meer voor amethist .![]()
Kloptquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bier geeft plezier... ook een aanrader, flesje ijskoude Rose bij de ondergaande zon
Leef jij ook nogquote:
Erg duurquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:39 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Anders kun je toch een auto lenen of is dat geen optie voor jou???
Genoeg mensen die een auto lenen. Weet alleen niet hoe duur dat is.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:48 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Leef jij ook nog![]()
Lang niet meer gezien hier
Laat je de auto nu repareren ? Of hoe doe je dat?? Of ga je zelf sleutelen???quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Erg duur
Dus geen optie helaas
En iedereen heeft wel eens zo'n dag dat ie denkt: is dit het nou, wakker worden, werken, eten, slapen. elke dag hetzelfde.
Maarja, gewoon positief blijven denken en genieten van het mooie weer bv
Ahzoquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:54 schreef coz het volgende:
[..], werk en gamen
en op de een of andere manier was het ouwehoer topic uit me AT gevallen
Ligt aan het probleem met de auto, dit kon ik helaas niet zelf repareren vanwege de onmogelijke plek waar de leidingbreuk zat maar ik probeer het zoveel mogelijk zelf te doen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:55 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Laat je de auto nu repareren ? Of hoe doe je dat?? Of ga je zelf sleutelen???
Iedereen zal wel eens zo'n dag hebben inderdaad, zo van..." Is this the life I am living ?".
Ik heb de rozenkwarts even schoon gemaakt, lijkt net alsof die steen kan pratenAlsof die steen tegen mij zei van..."Heerlijk dat schone water, spoel me vaker af". Kan dat
Sta ik dan zo in verbinding met die steen dat ik die steen kan horen praten???
En hoe moet ik zo'n rozenkwarts gebruiken??? Vaak ligt die steen naast mijn monitor en af en toe hou ik hem vast. Moet ik heb in mijn zak doen van mijn korte broek??? Of gewoon laten liggen waar ie ligt?
Ja je kan een band hebben met je steen.. komt misschien omdat je op die energielevel zit. En het onderwater houden is een vorm van "schoonmaken" Zo'n steen zou op een bepaald trillingsnivo van energie werken (en iedere steen heeft een ander trillingsnivo dus verschillende werkingen) en daarmee zijn omgeving kunnen zuiveren, alleen kan zon steen ook allerlei negatieve energien obserberen, en schoonmaken onder de kraan is dan lekker om te zuiveren.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb de rozenkwarts even schoon gemaakt, lijkt net alsof die steen kan pratenAlsof die steen tegen mij zei van..."Heerlijk dat schone water, spoel me vaker af". Kan dat
Sta ik dan zo in verbinding met die steen dat ik die steen kan horen praten???
En hoe moet ik zo'n rozenkwarts gebruiken??? Vaak ligt die steen naast mijn monitor en af en toe hou ik hem vast. Moet ik heb in mijn zak doen van mijn korte broek??? Of gewoon laten liggen waar ie ligt?
Bedankt voor de link en tipquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:56 schreef deedeetee het volgende:
Lapis lazuli dat is ook een mooie steen.
De ametist is paars Dromenvanger. Hier een linkje van wat de amethist kan * doen *![]()
amethist
Succes met je autoquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ligt aan het probleem met de auto, dit kon ik helaas niet zelf repareren vanwege de onmogelijke plek waar de leidingbreuk zat maar ik probeer het zoveel mogelijk zelf te doen.
En ja je kan een band hebben met een (edel) steen. Heb ik zelf echter weinig ervaring mee, wel een bepaald gevoel wat je bij een steen hebt, welke beelden je van zo'n steen doorkrijgt. Van sommige wordt je helemaal eng en naar en van andere stenen krijg je een goed gevoel. Beetje afhankelijk van je persoonlijkheid en sterrenbeeld.
Die grote steen is te groot om bij me te dragen de hele tijd, ik draag hem soms alleen ff in de hand. Heb hem nu rechts gelegd, als ik de muis vast doe pakken dan pak ik gewoona af en toe die steen vastquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja je kan een band hebben met je steen.. komt misschien omdat je op die energielevel zit. En het onderwater houden is een vorm van "schoonmaken" Zo'n steen zou op een bepaald trillingsnivo van energie werken (en iedere steen heeft een ander trillingsnivo dus verschillende werkingen) en daarmee zijn omgeving kunnen zuiveren, alleen kan zon steen ook allerlei negatieve energien obserberen, en schoonmaken onder de kraan is dan lekker om te zuiveren.
Vlgs mij is er ook een mogelijkheid om de steen op een stuk aarde te leggen in het maanlicht, of was dat alleen bij Bergkristal, dat ben ik even kwijt.
Het beste draag je een steen bij je, op de directe huid is het beste.
Als ie het niet doet, dan krijg je toch vrij of niet???quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:13 schreef Marietje_34 het volgende:
Mogge mensen
Gelukkig doet de airco het hier op mijn werk weer, 't is hier keurig 19.9 graden
Hiquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:14 schreef Marietje_34 het volgende:
Bastard hoe ging je gesprek?
Succes ermeequote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hi
Ja gesprek ging eigenlijk heel lekker, was een goed gesprek.
Leuke functie ook.. maar ze zoeken iemand met een bepaalde basiskennis die ik net niet heb, maar wellicht dat mijn overige kwaliteiten genoeg tegenwicht geven..
Morgen hoor ik meer.. spannend
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:49 schreef Boswachtertje het volgende:
morguh
Laat ik eens hier komen kijken waar er allemaal over geouwehoerd wordt..
Heb er ook zin in vandaag.. zo aan het werk, even een uurtje knallen en dan lezen.. Het Spirituele Universum. Ik wil het begrijpen, het is alles. Het is wat ik zoek, wat ik al heb gevonden. Heerlijk dat je jezelf zo vaak en zo makkelijk voor de gek kunt houden. Als je even niet alert bent, ben je er al weer.. Weer jezelf in die spiraal gebracht.. negatief ten tijde van het NL eftal.. maar waarom maak ik mij druk om de illusie? De illusie dat mijn gescheld/mijn ideeën/mijn tactiek ook maar iets beinvloeden.. Alleen mezelf
En wie zegt dat het WK niet genieten is? Prachtig eigenlijk, de hetze er om heen. De reclames die alleen maar over voetbal gaan. Het gezeur van vrouwen in je omgeving... prachtig toch dat ik dan als man kan genieten van meerdere potten leuk en attractief voetbal.
Tis allemaal perspectief, en laat ik het vandaag nou allemaal eens in het juiste perspectief bekjiken!
WE COME ONE gaat hier nu op! Faithless... ik ben zonder geloof, want ik weet! Ik ben! En ben altijd al geweest, samen met jullie in de oneindigheid.. heerlijk.. dat het leven een spel is.. of kan zijn.. dat is toch eigenlijk prachtig en triest tegelijk. Alleen zijn en niets zijn en toch ook weer alles zijn, de pijn van ons bestaan.. of de zegen? Want de fantasie van een kind is oneindig.. bedenk je maar eens hoeveel plezier het vroeger gaf.. je eigen avonturen met LEGO
LEGO... een Leeg EGO... Leegte... Ruimte tussen de blokken.. Als iedereen nou eens 1 dag per jaar samen zou gaan bouwen met LEGO... hahaha.. ruzie in de zandbak die de wereld heet en veel plezier. Ware emoties.. iedereen kan weer even kind zijn op die dag...
Opbouwdag zou mijn naam worden..Maar nu ga ik weer verder in mijn speleltje. Studie.. terwijl ik al weet dat ik later toch niets ga doen met de studie (oei oei, hoop dat niemand me dit kwalijk neemt ivm belastingcentjes
) Een afstudeervak.. het zegt me niets en toch doe ik het.. must be a reason for it
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:56 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ahzo
Hoe is het dan verder met je??
Alles okey???
Al met al herken ik me ook heel erg in jouw schrijven hoor Dromenvanger, oh groot spiegelbeeld van mequote:min of meer overtuigd door mijn moeder.. mail ik u nu. Wel maanden later. De opmerking van mijn moeder kwam als verdacht, als vijandig over. Waarom zou ik met u willen of moeten praten? Nergens om! Maar waarom studeer ik? Voor mijzelf? Nee, dan hou ik mezelf voor de gek. Ook niet voor mijn ouders, ondanks dat ik graag had gewild dat dit de waarheid is, helaas.
Ik studeer nu met enige tevredenheid. Ik ben niet ongelukkig, mocht dat zo overkomen. Ik ben eigenlijk zeer gelukkig, maar wat is gelukkig? Ik studeer Bos- en Natuurbeheer en ben nu inmiddels zo ver dat ik aan mijn Afstudeervak kan gaan werken.
Maar er is geen voldoening. Nooit geweest. En waarom vertel ik dit aan u, zult u misschien denken? Nou dat is het leuke.. U bent niet de enige. Een latertje, zal ik het maar noemen.
Al met al wil ik, ondanks dat ik in mijn geheel niet ontevreden ben, graag eens met u spreken. Of met een collega. Ik ben namelijk wel benieuwd wat uw link/connectie met de spiritualiteit is. Want hoe verder ik binnen mijn studie kom, hoe meer ik besef dat wetenschap - net als spiritualiteit - een mogelijkheid is, een geloof. En dat dit hetgene is wat ons tegenhoudt verder te komen..
Ik ben Pieter Navis, student Bos- en Natuurbeheer. Ik ben momenteel bezig met mijn afstudeervak bij de vakgroep Nature Conservation and Ecology. Maar ikzelf ben op zoek naar meer. En daar zou ik graag eens met u over hebben.
Ik heb geen redenen, geen vragen. Slechts interesse. Slechts interesse in wat ik doe en wat u doet. Geen overtuiging zo sterk als de mijne. Ik geloof in mijzelf als u in uzelf gelooft. En toch is er voor mij de ene bron; TAO.. Maar dat stuurt mij niet.. Religie speelt een rol, maar stuurt mij niet.
Al met al wil ik graag eens met u spreken. Bent u degene met wie ik wil spreken? Weet u het? Weet ik het? Ik zie u niet als beter, niet als slechter, ik zie u slechts als een leermeester. Of slechts een meester? Een gelijke? Maakt het uit?
Ik ben tevreden met mijzelf, maar vaak niet tevreden met mensen om mij heen!
Is het normaal dat ik mij irriteer aan ruzies? Is het normaal dat ik vrede en gelijkheid als normaal besef? Is het normaal dat ik me besef dat ik een heel ander moraal (vrede, gelijkheid in verscheidenheid, eenheid etc) onderstreep?
Al met al.. ik heb vragen. vragen van mij tov de huidige tijd. Het huidige wereldpatroon. Waar ik graag over wil praten. Diepgaand. Verder dan normaal. Verder dan de normale "internetdiscussie" (hoewel deze ver kunnen gaan)...
Wat ik dus van u vraag is een luisterend oor, maar ook tegelijkertijd een kritische toehoorder. U bent de pscyholoog, ik ben slechts de student.
Maar ik ben zeker van mezelf geworden, ik heb mezelf leren kennen. En dat juist is - hoe krom het ook klinkt - juist de reden gebleken dat ik u wil praten. Disscussiën.. gewoon overleggen, ouwehoeren..
Al met al heb ik hier nu een raar onsamenhanged verhaal neergezet wat wel overeenkomt met hoe ik ben. En ik wil hier graag met u over praten, want het betreft o.a. mijn toekomst!
Mijn 'excuses' (die hoef ik bij u natuurlijk nooit te uiten en eigenlijk uberhaupt niet maar goed!) en ik hoop dat ik binnenkort een reactie krijg.
Mvg
Pieter Navis
Student Bos- en Natuurbeheer
Natuurliefhebber
Levensgenieter
Filosoof
Antroposoof
Werken met dit weer is klote, eigenlijk moet het je hobby zijn. Ik wil thuis werk doen, lekker thuis koel binnenshuis bezig zijnquote:
Je kunt het beste gesprek met jezelf voeren, zelf ben je degeen die jou het beste kent. Jij bent je eigen psycholoog als je het goed aanpakt. Wat je wilt en wat je niet wilt. En er is altijd iets wat bij jou past.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:58 schreef Boswachtertje het volgende:
Check dit:
mailtje naar studentenpsycholoog. 'Durf' het nu toch eindelijk aan. Donderdag een gesprek. Een leuk gesprekWaarom ik naar die gast toe wil.. ik weet het niet. Maar ik wil weten waarom ik mijn studie doe ondanks alles. Ik hou van de natuur, ik wil er iets mee. Ik hou van de mensen, daar wil ik iets mee.. Anywayz, hier de mail.. Wil em wel delen
[..]
Al met al herken ik me ook heel erg in jouw schrijven hoor Dromenvanger, oh groot spiegelbeeld van meHet is namelijk ook van mij.. Gelukkig dat sigaretten gedeelte niet meer.. Gestopt.. maar nu wil ik minderen met blowen en drinken. En vlees misschien.. Vego klinkt stom, maar het voelt van binnen goed. Dilemma's op tegen op te boxen, heerlijk. Ik hou er van!
Om een neiuwe steen * schoon * te maken kun je die het beste een tijde onder de stromende kraan houden. Dan draagt die steen geen trillingen meer van andere mensen en kan hij zich dus op die van jouw afstemmen, ofzo ietsquote:
Fijn dat het een goed gesprek wasquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hi
Ja gesprek ging eigenlijk heel lekker, was een goed gesprek.
Leuke functie ook.. maar ze zoeken iemand met een bepaalde basiskennis die ik net niet heb, maar wellicht dat mijn overige kwaliteiten genoeg tegenwicht geven..
Morgen hoor ik meer.. spannend
Een andere ik ontmoeten dan die je al hebt bedoel je???quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:21 schreef Boswachtertje het volgende:
lunch al weer.. heb vanochtend al ontbeten nml
En ja ik weet wel dat de antwoorden in mijzelf liggen, het gaat bij mij voornamelijk om de perceptie is mijn idee..Dus ik wil een ander segment van de spiegelende bol die ik vorm/ben, zien en bestuderen! Nieuwe plekken in mij ontdekken. Want het geluk kan de beste man me toch niet meer afnemen. Dat kan alleen ik
Eet ze
Dat heb ik ook gedaan meteen, ook met een doek afgeveegd meteen na het kopen. Die stenen worden in de winkel door jan en alleman aangeraakt dus ik wilde sowieso dat ie afgespoeld wordt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:26 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Om een neiuwe steen * schoon * te maken kun je die het beste een tijde onder de stromende kraan houden. Dan draagt die steen geen trillingen meer van andere mensen en kan hij zich dus op die van jouw afstemmen, ofzo iets![]()
Duim ik ook even meequote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:47 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Fijn dat het een goed gesprek wasIk duim voor je
![]()
Ik denk dat ik hem iedere dag doe afspoelenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:09 schreef deedeetee het volgende:
De steen kan ook teveel trillingen opnemen elke week ff onder de kraan schoonspoelen![]()
Afstoffen helpt niet
niet handiger om wat kamillethee te nemenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Even Red-bull pakken.
Accountancy is dus mijn achtergrond, en daar ging het ook zo te werk. Controle-processen. Maar het is meer bezigheids-therapie
Toch heb ik altijd de neiging om zaken niet te vertrouwen. Ook complotten zien. Alsof alles een groot complot is.
The devil's playground misschien???
Valt reuze meequote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
niet handiger om wat kamillethee te nemen![]()
je bent echt een beetje hyper vandaag geloof ik
Ik ben liever binnen actief, dan dat ik buiten in de zon zit nuquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:08 schreef Marietje_34 het volgende:
Droompje ik moet om je lachen. Wat ben jij actief, en dat met deze temperaturen![]()
Tis inderdaad te warmquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:10 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Middag allemaal![]()
Tis echt veel te warm om ook maar iets te doen![]()
Is het dan niet verstandiger een nieuwe aan te schaffen??quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:11 schreef Metro2005 het volgende:
Nou mijn auto is weer klaar.
Totale kostenplaatje: bijna 500 euro![]()
(en dan te bedenken dat ik een paar maanden geleden ook al 850 euro aan de grote beurt had uitgegeven)
Haai LWquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:10 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Middag allemaal![]()
Tis echt veel te warm om ook maar iets te doen![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:11 schreef Metro2005 het volgende:
Nou mijn auto is weer klaar.
Totale kostenplaatje: bijna 500 euro![]()
(en dan te bedenken dat ik een paar maanden geleden ook al 850 euro aan de grote beurt had uitgegeven)
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:13 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Is het dan niet verstandiger een nieuwe aan te schaffen??
Of ben je erg gehecht aan de huidige?
Dan moet je maar geld opofferen inderdaad. Hopelijk gaat die nu langer meequote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]![]()
Beetje het probleem, ik kan gewoon géén andere auto vinden die me boeit of interessant lijkt.
Dan maar de bittere pil slikken en betalen![]()
Wat voor auto is het dan?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]![]()
Beetje het probleem, ik kan gewoon géén andere auto vinden die me boeit of interessant lijkt.
Dan maar de bittere pil slikken en betalen![]()
een Citroën BX gtiquote:
Oe okquote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oe ok
BX schijnt lang mee te gaan inderdaad..
Heb zelf vorige week mn tweede volvo 440 gekocht, de eerste beviel zo goed maar kwam niet meer door de APK zonder veel geld uit te geven. Voor dat geld heb ik eigenlijk een jongere en betere 440 weer opgehaald
Nou zal ik hier even mee aan de gang gaan? De TV-antenna is Yin Yang.. Yin en Yang is 3 en 6, getallen van de universele energie. Met 9 als allesomvattend getal van balans, eenheid en harmonie. Tao dus.. Of godquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Each of the WTC towers had 110 stories. Tower One (the North Tower, which featured a massive 360 foot high TV antenna added in 1978) stood 1,368 feet (417 m) high [5], and Tower Two (the South Tower, which contained the observation deck) was 1,362 feet (415 m) high [5]. The length and breadth of the towers were 208 feet (63.4 m) x 208 feet (63.4 m). Although only Tower 1 featured an antenna, the structure of both buildings were designed to carry a broadcast mast.
Interessantquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:54 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Nou zal ik hier even mee aan de gang gaan? De TV-antenna is Yin Yang.. Yin en Yang is 3 en 6, getallen van de universele energie. Met 9 als allesomvattend getal van balans, eenheid en harmonie. Tao dus.. Of godDe eerste toren was dus 2 meter hoger en had ook nog een tv antenne van +/- 90 meter. 1368 = 1+3+6+8 =18 = 9 volgens oa Rodin Math 1362 =1+3+6+2= 12 = 3
208*208 = 43264 = 19 = 1(0)
De Maya's hadden een kalender met 20 getallen; 1 t/m 19 + 0. Het vlak van de torens (lengte X breedte) is in meters uitgedrukt 63.4*63.4 = 13 * 13 = 169 = 16 = 7 maar ook 4 *4=16 = 7
Verder dualiteit, omdat de torens niet helemaal identiek waren. 9:13 is er uit te halen. De frequentie van het Vissentijdperk naar het schijnt. En we gaan naar 13:20 als nieuwe frequentie. Hogere trillingen vanuit de Zon (die wij zelf zijn)... heerlijk om het lekker ver te zoeken. Want iedereen is waar en waar is iedereen is ook waar... iedereen heeft zijn/haar ideeën over de wereld. Pas als we gaan in zien dat wij het zelf zijn, die de materie beinvloeden, dan zullen bv (de oude en nieuwe)wiskunde, geometrie en bv de 13 maankalender weer een grote rol gaan spelen in het dagelijkse leven
Daarom hier alvast een mogelijkheid om meer te leren over die maankalender en om je geboortedatum te decoderen naar 'Maya-taal':
Link
Happy puzzling time![]()
Nee het is Zweeds, maar de 440 werd wel gemaakt in NL, in Born.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Volvo maakt mooie auto's. Was net even op de site van volvo aan het kijken, website ziet er ook super uit.
Koningin die rijdt ook graag een volvoVolvo is daar het vaste automerk volgens mij
Ik dacht dat Volvo van Nederlandse bodem kwamSchijnt dus niet zo te zijn
Je mag toch maar 120 maximaal in Nederland, dus een snelle auto heb je niets aan in principe.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee het is Zweeds, maar de 440 werd wel gemaakt in NL, in Born.
Karretje rijdt heerlijk, niet te snel dat geef ik toe, maar je zit lekker, je zit ruim, hij is betrouwbaar en zit degelijk in elkaar. Plus je voelt je er wat veiliger in he.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:07 schreef Bastard het volgende:
Kan niet zeggen dat ik er veel mee kan, denken is te moeilijk in deze verzengende hitte
Ligt maar helemaal aan de weg en de afstand en het tijdstip.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:09 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Je mag toch maar 120 maximaal in Nederland, dus een snelle auto heb je niets aan in principe.
Ik kom ze vaker op de weg tegen. Van die weg-piraten die gewoon scheuren alsof ze de trein moeten halen. En dan halen ze je in op hoge snelheid, en dan kom je ze weer tegen bij het stoplicht
Ze rijden zich een ongeluk, en ondertussen schieten ze geen seconde op
Ze zullen 1 minuut winnen door snel te rijden, maar dat is het. Op de snelweg is de winst ook niet zo hoog.
Een auto die 140 kan, daar ben ik straks al tevreden mee. Als ik ooit wil scheuren dan ga ik wel eens naar een circuit toe om daar vrij te racen. Misschien een auto lenen om dat te doen. Als dat mogelijk is.
Ik vind de openbare weg gewoon niet gemaakt om te scheuren.
Dat zijn de langere stukken of niet??? En dan ligt het ook maar aan de wegen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:10 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ligt maar helemaal aan de weg en de afstand en het tijdstip.
Van dordrecht naar schiedam (lees: van vriendin naar mij) scheelt het al bijna 10-15 minuten of ik 140 rij ('s avonds laat) of 100 overdag.
en op langere stukken scheelt het nog wel meer, plus dat het op sommige wegen behoooorlijk slaapverwekkend is om bv 100 te rijden ipv 120.
in de stad schiet je totaal niet op als je hard en asociaal rijdt. Dan is tijdwinst inderdaad nihil. In de stad rij ik dan ook altijd rustig, stop voor zebrapaden enzoquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:12 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dat zijn de langere stukken of niet??? En dan ligt het ook maar aan de wegen.
Hier kom ik dus altijd die snelle rijders bij het stoplicht weer tegen.
Zelf heb ik een hele tijd niet gereden, hoewel ik altijd oplet als ik bij iemand in de auto zit.
Ik laat me vervoerenHeb een persoonlijke chauffeur
Nee, ik vraag mijn broer dus vaker als ik ergens heen moet, anders ga ik met het openbaar vervoer.
Auto is voor later
Just Cruisin - Will smithquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
in de stad schiet je totaal niet op als je hard en asociaal rijdt. Dan is tijdwinst inderdaad nihil. In de stad rij ik dan ook altijd rustig, stop voor zebrapaden enzo![]()
Op de snelweg doe ik waar de snelweg voor gemaakt is: doorrijden maar af en toe ook gewoon rustig met 90 cruisen![]()
Net hoe mijn bui is.
Camera is van kodak, de kodak easy share. Compact apparaat maar niet slecht. Verkoper zei dat het een zeer goede keuze was in die tijd. Hoewel het toestel nu al zeker 2 1/2 jaar oud is.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:53 schreef Metro2005 het volgende:
of gewoon een slechte camera![]()
Ik zie het nu ja![]()
Dat heeft te maken met een aantal diagonalen op je rekenmachine volgens mij, maar ik weet dus ook niet precies welke dat is..quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Ken je dat trucje van dat rekenapparaat????
Als je met het rekenapparaat een bepaalde reken-som invult, dan krijg je 12345678987654321 te zien. Ik weet niet hoe die truc ging. Weet iemand dat hier???
Het reken-apparaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |