DSM is echt een fabriek!!!quote:Op zondag 11 juni 2006 10:56 schreef deedeetee het volgende:
Mooi daar is het nieuwe topic al.
Ik woon gelukkig niet in de buurt van DSM daar heb je nogal wat overlast als er een naftakraker op de fakkel gaat.
Was je daaraan gewend na een tijdjequote:Op zondag 11 juni 2006 11:26 schreef deedeetee het volgende:
Ook goede morgen.
Ik heb 10 jaar in Beek gewoond Droom, en daar kwamen de vliegtuigen ook zo lekker laag over![]()
Ahzoquote:Op zondag 11 juni 2006 11:32 schreef deedeetee het volgende:
Nee ik werd niet gek van die vliegtuigen, ik woonde toen vlak naast de snelweg en dat was veel erger.![]()
Vliegtuigen die landen zijn best mooi om te zien. Aan die snelweg kon ik niks mooi ontdekken. Er staat btw nu een geluidswal maar toen nog niet.
Carpe diem ookquote:Op zondag 11 juni 2006 11:28 schreef Dromenvanger het volgende:
[afbeelding]
Dit moet oranje drinken voor de wedstrijd
Prioriteiten hé..quote:Op zondag 11 juni 2006 12:29 schreef Bastard het volgende:
Wat is trouwens een "Dorje" vorige topic kon ik niet quoten meer.. maar ben benieuwd.. en het zou helpen bij mediteren? Mediteren is lekker, ik zou er meer de tijd voor moeten nemen... maar ja.. gezin he..
bel en dorjequote:Op zondag 11 juni 2006 12:29 schreef Bastard het volgende:
Wat is trouwens een "Dorje" vorige topic kon ik niet quoten meer.. maar ben benieuwd.. en het zou helpen bij mediteren? Mediteren is lekker, ik zou er meer de tijd voor moeten nemen... maar ja.. gezin he..
Oh tis niet de bedoeling om meteen de weg van de Tantra te vlgen hoorquote:Op zondag 11 juni 2006 12:46 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Prioriteiten hé..
Vind de middenweg tussen kids, entertainment zoals voetbal en de "serieuzere" dingen des levenshet is moeilijk, ik weet het. Ik zou eigenlijk willen zeggen dat tantra niet voor jou is op dit moment in je leven.. gewoon een paar minuten proberen volledig stil te zijn als je in je achtertuin zit met een biertje genietend van de zon zou je wel goed doen! Je hebt nu eenmaal de verantwoordelijkheid op je genomen van kids en de vuilnis buitenzetten enzo
daar is nu eenmaal veel tijd voor nodig. Er zijn genoeg beoefeningen voor diegenen die voor een huiselijk leven kiezen, vajra en dorje is toch meer monnikenwerk. Vind je spiritualiteit met je gezin dan kom je er ook
De dorjé kan niet in een simpele post worden uitgelegd, sorry. Hier is een mooie beschrijving: http://en.wikipedia.org/wiki/Dorje
@senesta, beetje overbodig enzo maar wat een leuke kids![]()
Nee, was al ff wakker hoorquote:Op zondag 11 juni 2006 12:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Goeiemorgen !!!!!!
Nu pas wakker
Ik lijk net een deja vus te hebben met mijn nieuwe icoon. 1 uur geleden geinstalleerd en het lijkt net alsof ik jaren geleden ook al zo'n icoon had op fok
Weird is dat soms. Als je van die deja vus lijkt te hebben
quote:Op zondag 11 juni 2006 12:46 schreef The_Shining het volgende:
[..]
@senesta, beetje overbodig enzo maar wat een leuke kids![]()
ik klok liters roosvicee limonade weg met dit weer. Met ijsblokjesquote:Op zondag 11 juni 2006 13:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Lees ze
Bewegingsdrang heb ik. Zometeen even de benen strekken
warme groene thee?quote:Op zondag 11 juni 2006 13:28 schreef deedeetee het volgende:
Ik houd 't bij groene thee, met dit weer is is koud niet zo lekker voor je maag vind ik![]()
Nou, het komt voor in het boeddhisme. De Boeddha gaf wel uitleg over geluid en hoorzintuig en dat is dan later in klankschalen omgezet. De Boeddha zou aan de hand van een tempel of klooster bel uitleg geven, niet dat hij rondliep met al die schalenquote:Op zondag 11 juni 2006 13:09 schreef Bastard het volgende:
Ah ik leer meteen dat een "dorje" van die bel(letjes) zijn die je wel eens ziet
En die klankschalen komen dus ook uit het Boedhisme zeker?
Oeh, nee, dan ga ik toch liever voor iets gekoelds.quote:
Ik zie hem al zeulen met al die schalen om zn nek.. herrie makend in de wandelgangenquote:Op zondag 11 juni 2006 13:33 schreef The_Shining het volgende:
[..]
De Boeddha zou aan de hand van een tempel of klooster bel uitleg geven, niet dat hij rondliep met al die schalen
Ja heel wat gepluis hier in de buurt.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:31 schreef Marietje_34 het volgende:
Zweven er bij jullie trouwens ook zoveel van die pluisjes door de lucht? Volgens mij zijn het zaadjes van de populieren?
Moet aan kapitein Haddock in * kuifje in Tibet denken * die schrok zich ook rot van een soort gong ofzo waar een monnik op mepte.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zie hem al zeulen met al die schalen om zn nek.. herrie makend in de wandelgangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |