ik neem ze wel overquote:Op zondag 11 juni 2006 13:08 schreef blrrrt het volgende:
[afbeelding]
De Wups zoeken een nieuw onderkomen. Het huidige is nogal klein geworden.
Die wuppies groeien ook zo snel tegenwoordig.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:08 schreef blrrrt het volgende:
[afbeelding]
De Wups zoeken een nieuw onderkomen. Het huidige is nogal klein geworden.
Gamen is slecht voor het sociale aspect aangaande de wuppiesquote:Op zondag 11 juni 2006 21:25 schreef Scarface2004 het volgende:
Hoezo?
Je betaalt wel degelijk voor de wuppie's, waarom is de aldi anders goedkoper?quote:Op zondag 11 juni 2006 22:40 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
So what? Je betaald toch eigenlijk voor de boodschappen?![]()
Ach ja, AH is altijd al duurder geweest, de prijzen zijn niet omhoog gegaan door die Wuppies lijkt mijquote:Op zondag 11 juni 2006 23:19 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Je betaalt wel degelijk voor de wuppie's, waarom is de aldi anders goedkoper?
Gaaf! De aloude discussie! Waarom is een te kleine tussenwoning goedkoper dan een 2 onder 1 kap woning!!quote:Op zondag 11 juni 2006 23:19 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Je betaalt wel degelijk voor de wuppie's, waarom is de aldi anders goedkoper?
Ja zwaar kansloos dus... Stoppen met die kut discussiequote:Op zondag 11 juni 2006 23:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gaaf! De aloude discussie! Waarom is een te kleine tussenwoning goedkoper dan een 2 onder 1 kap woning!!
lolz0r je hebt een 357 magnum!quote:De wuppies op killerpad![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯ _(ツ)_/¯
ik heb ze net gedumpt biij mijn broer en zusquote:Op maandag 12 juni 2006 10:52 schreef pussydeluxe het volgende:
Jongens, ik mis nog steeds een blauwe wuppie. Ruilen iemand?![]()
Durf jij dat niet aan die kassa-tutjes te vragen?quote:Jongens, ik mis nog steeds een blauwe wuppie. Ruilen iemand?
Bij een kennis van een collega zijn dr ramen ingeslagen van dr auto in één van de mindere wijken van Zwolle vanwege de wuppiesquote:Op maandag 12 juni 2006 17:23 schreef Rampestamper het volgende:
Mijn Mega-Wup gaat overal mee naartoe:
[afbeelding]
Maar natuurlijk wel veilig achter glas! Hij mocht eens weglopen.
[afbeelding]
Da's wel heel triestquote:Op maandag 12 juni 2006 17:36 schreef highway101 het volgende:
[..]
Bij een kennis van een collega zijn dr ramen ingeslagen van dr auto in één van de mindere wijken van Zwolle vanwege de wuppies![]()
Binnenkort kunnen we dus Wuppie's via de zwarte markt krijgenquote:Op maandag 12 juni 2006 17:36 schreef highway101 het volgende:
[..]
Bij een kennis van een collega zijn dr ramen ingeslagen van dr auto in één van de mindere wijken van Zwolle vanwege de wuppies![]()
C1000 --->> Ah, kan niet hequote:Op maandag 12 juni 2006 17:59 schreef Maikuuul het volgende:
Fotos van mij komen binnenkort
Morgen ofzo gaat me moeder mijn wuppie halen
Ik voeg alleen wat foto's uit het vorige topic toe en enkele van mijzelfquote:Op maandag 12 juni 2006 17:37 schreef -Strawberry- het volgende:
TS serieus, get a life.
nou heb al 3 volle kaarten maar iedere keer als ik naar de AH ga zijn ze opquote:Op maandag 12 juni 2006 17:58 schreef Blackletter het volgende:
ik moet nog maar een spaarpunt dan kan ik een megawup halen
ik wil er ook een![]()
morgen maar even kijken of ik er nog een kan krijgen, hoop dat ze nog hebben
duim voor mij![]()
Passen ze in een bubbeltjesenvelop?quote:
Dat komt omdat men ze niet zelf kan bestellen, maar dat ze gewoon onbesteld worden ingestuwd vanaf het DC, op basis van omzet en klantenaantallen. Anders krijg je van die leukerds die de hele voorraad van het DC gaan zitten bestellen. Dit kwam vroeger voor met andere acties-> een paar filialen hebben veel te veel, en de rest heeft niets.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:00 schreef Maraca het volgende:
Ze hadden geen super wuppie meer bij mijn vestigingEn natuurlijk weten ze ook niet wanneer ze weer komen, als ze weer komen
![]()
http://i5.tinypic.com/14405tl.jpgquote:Op maandag 12 juni 2006 13:55 schreef Scarface2004 het volgende:
[afbeelding]
Titanen strijd ; The Hulk VS. The Wuppies
[afbeelding]
Tegen Frank the Bunny (Donnie Darko), keihard onthoofd en een oog uitgestoken
[afbeelding]
Een stevige coke berg en de wuppies kunnen er weer tegen aan
[afbeelding]
Wat niet helemaal goed in de smaak viel bij 2 van de 4 wuppie broeders
[afbeelding]
De 2e kannibalistische persoonlijkheid van de oranje wuppie kwam naar boven
Was vorige week gratis bij een megapack Edet.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:00 schreef kaspermols282 het volgende:
[..]
http://i5.tinypic.com/14405tl.jpg
hoe kom je aan die wctjes?![]()
O RLYquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:02 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Was vorige week gratis bij een megapack Edet.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:57 schreef highway101 het volgende:
[..]
Dat komt omdat men ze niet zelf kan bestellen, maar dat ze gewoon onbesteld worden ingestuwd vanaf het DC, op basis van omzet en klantenaantallen. Anders krijg je van die leukerds die de hele voorraad van het DC gaan zitten bestellen. Dit kwam vroeger voor met andere acties-> een paar filialen hebben veel te veel, en de rest heeft niets.
Als het goed is komen ze nog steeds dagelijks binnen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
Maar denk je dat ze nog terug komen? Want de actie is tot 6 juli dacht ik.. en het zou wel zonde zijn als ze nu al niks meer hebben![]()
Er zijn 700.000 mega wuppen gemaakt, en 15.000.000 kleine wuppies. Lijkt me sterk dat dat allemaal al op is. Volgens mij ligt het eraan, dat er maar een beperkt aantal keer geleverd wordt, en dat ze tussentijds steeds uitverkocht zijn.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
Maar denk je dat ze nog terug komen? Want de actie is tot 6 juli dacht ik.. en het zou wel zonde zijn als ze nu al niks meer hebben![]()
Sorry.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik voeg alleen wat foto's uit het vorige topic toe en enkele van mijzelf
En dan moet ik een leven krijgen?
Van je fiets gelollert tottie gebruiken is je arm ?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:19 schreef kaspermols282 het volgende:
bij mij zit hij op mijn mitela:
[afbeelding]
dan is hij altijd bij me![]()
Ik klaag te snelquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:22 schreef highway101 het volgende:
[..]
Er zijn 700.000 mega wuppen gemaakt, en 15.000.000 kleine wuppies. Lijkt me sterk dat dat allemaal al op is. Volgens mij ligt het eraan, dat er maar een beperkt aantal keer geleverd wordt, en dat ze tussentijds steeds uitverkocht zijn.
nee, ze gingen stapelen en ik heb mijn sleutelbeen gebrokenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Van je fiets gelollertvallen tottie hij gebruioken is je arm ?
Wel op Wiki.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:19 schreef Troel het volgende:
Ik heb een superwup en een witte en een blauwe en ik mag niet vertellen dat ik een gratis zegeltje kreeg van de lieve mevrouw achter de kassa
En wuppie staat niet in de online Van Dale
'Van je fiets gelollert tottie gebruiken is je arm ?' ?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Van je fiets gelollert tottie gebruiken is je arm ?
imageshackquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:59 schreef IrishBastard het volgende:
Wuppies doen de polonaise: Follow the Wuppie Wuppie Wuppie:
[afbeelding]
Wuppies bouwen een toren:
[afbeelding]
Wuppies doen economie:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
[afbeelding]
kan iemand een 'aww you make wuppie sad' versie maken hiervan?
Die lijkt helemaal niet op een wuppie.quote:
huh?quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:55 schreef Erisak het volgende:
dit is wel grappig, straks hebben we nog de Big wuppie - house net waar we 24 uur per dag naar kunnen kijken...
3 bonnetjes + 2,95 geloof ikquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:10 schreef ralfseltje het volgende:
Moet je om zo'n super wup te krijgen nou die bonnetjes inleveren of moet je die kleine wuppies inleveren?
2,49quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:34 schreef kaspermols282 het volgende:
[..]
huh?
[..]
3 bonnetjes + 2,95 geloof ik
Arme jij, ik was vandaag even met mn broertje naar de Appie (jong knaapje) en we kregen gewoon 4 wuppies meequote:Op woensdag 14 juni 2006 19:08 schreef prittje.nl het volgende:
echt een rage die wuppies
en dat liedje; gewoon mega
de AH maakt nu zeker veel winst
iedereen gaat erheen alleen maar voor een Wuppie
ik wil ook een wuppie![]()
De GVWquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:40 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik ga morgen maar eens even op zoek naar een mega-wup
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
misschien moet ik mijn kleine neefje eens meenemenquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:49 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Arme jij, ik was vandaag even met mn broertje naar de Appie (jong knaapje) en we kregen gewoon 4 wuppies mee.
Deze wuppie was de liefste van allemaal!quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:22 schreef OrangeWombat het volgende:
mijn wuppie![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:24 schreef prittje.nl het volgende:
[..]
misschien moet ik mijn kleine neefjes eens meenemen![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:33 schreef DaanA het volgende:
Mijn wuppies zijn heel muziekaal!
Wuppie speelt mondharmonica
[afbeelding]
Wuppie speelt viool
[afbeelding]
Wuppie bedient de strijkstok
[afbeelding]
Wuppie vindt de gitaar nog iets te groot
[afbeelding]
Wuppie dirigeert
[afbeelding]
Wuppie speelt piano
[afbeelding]
Wuppie in concertkleren
[afbeelding]
Wuppie componeert de Wuppiewals
[afbeelding]
en hier schoot ik zo in de lach dat ik bijna van me stoel flikkerdequote:Op woensdag 14 juni 2006 22:28 schreef Troel het volgende:
Ik vind dit net zoiets als foto's van verbrande katten enzo. Sorry hoor, maar er zijn mensen die weet ik hoeveel moeite doen om aan wuppies te komen, en jij gaat er zo mee om.
Ben blij dat het geen levende wezens zijn
Ik ben ruim een kwartier bezig geweest met alle bakjes in de ah afstruinen op zoek naar een rode wup
Hahaha, jij bent cool! Ik weet dat er mensen zijn die het werkelijk misdadig vinden om een dier te doden, maar jij vindt het zelfs misdadig om een stomme pluis met voetjes en ogen te "doden"!quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:28 schreef Troel het volgende:
Ik vind dit net zoiets als foto's van verbrande katten enzo. Sorry hoor, maar er zijn mensen die weet ik hoeveel moeite doen om aan wuppies te komen, en jij gaat er zo mee om.
Ben blij dat het geen levende wezens zijn
Ik ben ruim een kwartier bezig geweest met alle bakjes in de ah afstruinen op zoek naar een rode wup
Die boeren humor er onderquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:45 schreef Bierbroeder het volgende:
Zie ook de bier wuppies op: http://www.bierbroeders.nl
Ook het wuppie nummer is er te bekijken/luisteren!
Ik meende eigenlijk alleen het gedeelte in de sub hoorquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:29 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
en hier schoot ik zo in de lach dat ik bijna van me stoel flikkerde![]()
![]()
quote:Albert Heijn biedt klant alternatief voor op rakende Wup
'Rage is overweldigend' ZAANDAM, 16 juni 2006 - De Wuppie WK actie van Albert Heijn is zo'n grote rage, dat de vele miljoenen Wuppies en de honderdduizenden Mega Wuppen nu snel op kunnen zijn. Als alternatief voor de pluchen Wup zet Albert Heijn Wuppie stickers in. Oranjefans kunnen op die manier toch nog Wuppies plakken.
Nederland is in de ban van de Wup; het kleine pluchen bolletje in rood, wit, blauw of oranje. De kleine Wuppies worden vooral geplakt op kleding. Op menige vensterbank en autohoedenplank prijkt inmiddels een Mega Wup. "Natuurlijk vinden we het jammer dat we binnenkort niet genoeg Wuppies en Mega Wuppen meer zullen hebben", aldus Leontine de Groot, als AH Thema manager verantwoordelijk voor de Wuppie WK actie. "Je houdt er van tevoren rekening mee dat de actie een succes kan worden, maar wanneer een rage zo groot wordt als nu, heb je nooit genoeg Wuppen. Als alternatief gaan we onze klanten Wuppie stickers aanbieden." Speciaal voor het WK Voetbal startte Albert Heijn op dinsdag 6 juni de spaaractie 'Wup Holland Wup'. Klanten krijgen bij besteding van 15 euro een gratis pluchen Wuppie. Bij inlevering van drie spaarpunten en bijbetaling van 2,49 euro ontvangen klanten een Mega Wup. Albert Heijn informeert zijn klanten zaterdag 17 juni in een advertentie en in de winkel over het vervolg van de actie, als de Wuppen op zijn. In dat geval ontvangen klanten bij iedere 15 euro aan boodschappen een Wuppie sticker en voor wie nog een volle spaarkaart heeft, is er dan een gratis Wuppie stickervel. ,,Zo kunnen Oranjefans toch nog Wuppies blijven plakken", aldus De Groot.
En ik heb er nog geen...quote:
Ik zou er maar niet van uitgaan.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:03 schreef master_X het volgende:
morgen weer wuppiee score kratten pils halenen me buurjongen mee dan krijg je vast meer en een blonde casiere uitzoeken die geeft er vast meer mee
![]()
Helpquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:49 schreef Shirley het volgende:
Ik ben verliefd op m'n wuppie...
[afbeelding]
Onscherpquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:37 schreef Maikuuul het volgende:
Zie hier de avonturen gek.
[...]
Wieats die knappe jongen achter me ?
[afbeelding]
[...]
Komende week krijg ik mijn 2de grote wuppiedus dan ga ik weer fotos maken + filmpje.
Alvast een sneak preview: het gaat er intiem aan toe wanneer ik het ga filmen
Ik kan hem ook nergens meer krijgenquote:Op zondag 18 juni 2006 00:28 schreef Canisfire het volgende:
Ik kreeg er vandaag dus zowaar 6..
Maar die grote is uitverkocht
Wuppies zijn je vrienden hôr! En.. En .. ze zijn heel lief! ze klagen ook nooit .. zijn het altijd met je eens.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:17 schreef Smots het volgende:
Wuppies waren al muf in de jaren 80. Ze zijn er niet leuker op geworden.
De allerlaatste levering is zaterdagmiddag geweest.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:59 schreef MonoSynth het volgende:
is er al bekend of er een nieuwe lading mamawuppen aankomt? Ik heb nl drie spaarpunten maar hier in Zwolle zijn ze iig op
hmmm zaterdagmorgen ben ik voor het laatst naar de AH geweest. Zou ik nu echt zo lam zijn dat ik speciaal voor een wup bij de AH boodschappen ga doen?quote:Op maandag 19 juni 2006 17:06 schreef blrrrt het volgende:
[..]
De allerlaatste levering is zaterdagmiddag geweest.
Ze komen niet meer.
Je krijgt er wel een trip van denk ik zoquote:
Ik baal er ook van.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:59 schreef MonoSynth het volgende:
is er al bekend of er een nieuwe lading mamawuppen aankomt? Ik heb nl drie spaarpunten maar hier in Zwolle zijn ze iig op
Waaaat!!quote:Op maandag 19 juni 2006 17:06 schreef blrrrt het volgende:
[..]
De allerlaatste levering is zaterdagmiddag geweest.
Ze komen niet meer.
dus jij hebt alle wuppies ingepiktquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:09 schreef Ricy het volgende:
Wuppies zijn voetbal aan het kijken:
[afbeelding]
Nederland heeft gescoooooooord!!!!!!!!!!
[afbeelding]
Wuppie denkt vriend te hebben:
[afbeelding]
Maar dan blijkt het iets anders te zijn:
[afbeelding]
Al snel komen zijn vrienden er aan:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wuppies op de boot:
[afbeelding]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Humor_en_onzin/wuppiequote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:09 schreef prittje.nl het volgende:
[..]
dus jij hebt alle wuppies ingepikt![]()
ze zijn ook zo liefquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:09 schreef prittje.nl het volgende:
[..]
dus jij hebt alle wuppies ingepikt![]()
Hate mail stuurtquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:11 schreef Ricy het volgende:
[..]
dat is wel een stomme site hoor ik moest er van huilen
Kan wuppie ook het THORlied al spelen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:33 schreef DaanA het volgende:
Mijn wuppies zijn heel muzikaal!
Wuppie speelt mondharmonica
[afbeelding]
Wuppie speelt viool
[afbeelding]
Wuppie bedient de strijkstok
[afbeelding]
Wuppie vindt de gitaar nog iets te groot
[afbeelding]
Wuppie dirigeert
[afbeelding]
Wuppie speelt piano
[afbeelding]
Wuppie in concertkleren
[afbeelding]
Wuppie componeert de Wuppiewals
[afbeelding]
Hierquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:56 schreef Canisfire het volgende:
Ey Maikuuuul waar blijft je filmpje nou![]()
Neej, me moeder wilde em halen maar ze waren uitverkochtquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:00 schreef Canisfire het volgende:
Je hebt er twee toch neem een wuppie p0rn movie op
Klopt, hier komen ook geen smurfen uit de waterkraanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:36 schreef Canisfire het volgende:
Die vader Abraham is trouwens een leugenaar.
Wuppies kunnen niet zweven.![]()
die hoor ik ookquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:57 schreef Canisfire het volgende:
Ik hoor nu een liedje van de wuppies en vader Abraham ?
Dat is minder..
quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:54 schreef DaanA het volgende:
Weer een nieuwe serie:
Wuppie is voor het eerst ongesteld
[afbeelding]
Een tampon werkt niet als je zulke korte pootjes hebt
[afbeelding]
En maandverband is er niet op wuppieformaat
[afbeelding]
Dan maar een pleisterImmers, waar een wup is, is een weg!
[afbeelding]
Ja, ik weet het... het is flauw... het is kinderachtig... het is onderbroekenhumor...
maar wel leuk.![]()
Mooi manquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:33 schreef Biancavia het volgende:
The Wuppie Movie
*Gezongen door Vadertje Abraham*
quote:
Laten we een moddervette hoer inhuren voor 5 euro, en zeggen dat ze haar smerige schaamhaar niet mag scheren en 3 weken niet doucehnquote:
voor 20 euro is hij van jou.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:36 schreef Moosi het volgende:
Hoi allemaal,
Zou iemand mij kunnen helpen aan een blauwe Wup ???? Ze hebben hier bij ah nog wel wuppies, maar alleen de oranje. Ik wil eventueel wel ruilen .
Mijn zoontje wil graag rood-wit-blauw op zijn tv.
Moosi![]()
54quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:59 schreef Pek het volgende:
http://www.geenstijl.nl/paginas/wuppiekill/![]()
quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:59 schreef Pek het volgende:
http://www.geenstijl.nl/paginas/wuppiekill/![]()
Mja, dan ga je zeker "Darwin Award!!!!" roepen, nee dank jequote:
WTF ik dat voor apparaat?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:04 schreef Pek het volgende:
Check m'n nieuwe Wup Wup Navigator![]()
[afbeelding]
![]()
Darwin Award!!!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:15 schreef Pek het volgende:
[..]
Mja, dan ga je zeker "Darwin Award!!!!" roepen, nee dank je![]()
daar links bedoel je? Dat is Glassexquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |