ik neem ze wel overquote:Op zondag 11 juni 2006 13:08 schreef blrrrt het volgende:
[afbeelding]
De Wups zoeken een nieuw onderkomen. Het huidige is nogal klein geworden.
Die wuppies groeien ook zo snel tegenwoordig.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:08 schreef blrrrt het volgende:
[afbeelding]
De Wups zoeken een nieuw onderkomen. Het huidige is nogal klein geworden.
Gamen is slecht voor het sociale aspect aangaande de wuppiesquote:Op zondag 11 juni 2006 21:25 schreef Scarface2004 het volgende:
Hoezo?
Je betaalt wel degelijk voor de wuppie's, waarom is de aldi anders goedkoper?quote:Op zondag 11 juni 2006 22:40 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
So what? Je betaald toch eigenlijk voor de boodschappen?![]()
Ach ja, AH is altijd al duurder geweest, de prijzen zijn niet omhoog gegaan door die Wuppies lijkt mijquote:Op zondag 11 juni 2006 23:19 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Je betaalt wel degelijk voor de wuppie's, waarom is de aldi anders goedkoper?
Gaaf! De aloude discussie! Waarom is een te kleine tussenwoning goedkoper dan een 2 onder 1 kap woning!!quote:Op zondag 11 juni 2006 23:19 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Je betaalt wel degelijk voor de wuppie's, waarom is de aldi anders goedkoper?
Ja zwaar kansloos dus... Stoppen met die kut discussiequote:Op zondag 11 juni 2006 23:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gaaf! De aloude discussie! Waarom is een te kleine tussenwoning goedkoper dan een 2 onder 1 kap woning!!
lolz0r je hebt een 357 magnum!quote:De wuppies op killerpad![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯ _(ツ)_/¯
ik heb ze net gedumpt biij mijn broer en zusquote:Op maandag 12 juni 2006 10:52 schreef pussydeluxe het volgende:
Jongens, ik mis nog steeds een blauwe wuppie. Ruilen iemand?![]()
Durf jij dat niet aan die kassa-tutjes te vragen?quote:Jongens, ik mis nog steeds een blauwe wuppie. Ruilen iemand?
Bij een kennis van een collega zijn dr ramen ingeslagen van dr auto in één van de mindere wijken van Zwolle vanwege de wuppiesquote:Op maandag 12 juni 2006 17:23 schreef Rampestamper het volgende:
Mijn Mega-Wup gaat overal mee naartoe:
[afbeelding]
Maar natuurlijk wel veilig achter glas! Hij mocht eens weglopen.
[afbeelding]
Da's wel heel triestquote:Op maandag 12 juni 2006 17:36 schreef highway101 het volgende:
[..]
Bij een kennis van een collega zijn dr ramen ingeslagen van dr auto in één van de mindere wijken van Zwolle vanwege de wuppies![]()
Binnenkort kunnen we dus Wuppie's via de zwarte markt krijgenquote:Op maandag 12 juni 2006 17:36 schreef highway101 het volgende:
[..]
Bij een kennis van een collega zijn dr ramen ingeslagen van dr auto in één van de mindere wijken van Zwolle vanwege de wuppies![]()
C1000 --->> Ah, kan niet hequote:Op maandag 12 juni 2006 17:59 schreef Maikuuul het volgende:
Fotos van mij komen binnenkort
Morgen ofzo gaat me moeder mijn wuppie halen
Ik voeg alleen wat foto's uit het vorige topic toe en enkele van mijzelfquote:Op maandag 12 juni 2006 17:37 schreef -Strawberry- het volgende:
TS serieus, get a life.
nou heb al 3 volle kaarten maar iedere keer als ik naar de AH ga zijn ze opquote:Op maandag 12 juni 2006 17:58 schreef Blackletter het volgende:
ik moet nog maar een spaarpunt dan kan ik een megawup halen
ik wil er ook een![]()
morgen maar even kijken of ik er nog een kan krijgen, hoop dat ze nog hebben
duim voor mij![]()
Passen ze in een bubbeltjesenvelop?quote:
Dat komt omdat men ze niet zelf kan bestellen, maar dat ze gewoon onbesteld worden ingestuwd vanaf het DC, op basis van omzet en klantenaantallen. Anders krijg je van die leukerds die de hele voorraad van het DC gaan zitten bestellen. Dit kwam vroeger voor met andere acties-> een paar filialen hebben veel te veel, en de rest heeft niets.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:00 schreef Maraca het volgende:
Ze hadden geen super wuppie meer bij mijn vestigingEn natuurlijk weten ze ook niet wanneer ze weer komen, als ze weer komen
![]()
http://i5.tinypic.com/14405tl.jpgquote:Op maandag 12 juni 2006 13:55 schreef Scarface2004 het volgende:
[afbeelding]
Titanen strijd ; The Hulk VS. The Wuppies
[afbeelding]
Tegen Frank the Bunny (Donnie Darko), keihard onthoofd en een oog uitgestoken
[afbeelding]
Een stevige coke berg en de wuppies kunnen er weer tegen aan
[afbeelding]
Wat niet helemaal goed in de smaak viel bij 2 van de 4 wuppie broeders
[afbeelding]
De 2e kannibalistische persoonlijkheid van de oranje wuppie kwam naar boven
Was vorige week gratis bij een megapack Edet.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:00 schreef kaspermols282 het volgende:
[..]
http://i5.tinypic.com/14405tl.jpg
hoe kom je aan die wctjes?![]()
O RLYquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:02 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Was vorige week gratis bij een megapack Edet.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:57 schreef highway101 het volgende:
[..]
Dat komt omdat men ze niet zelf kan bestellen, maar dat ze gewoon onbesteld worden ingestuwd vanaf het DC, op basis van omzet en klantenaantallen. Anders krijg je van die leukerds die de hele voorraad van het DC gaan zitten bestellen. Dit kwam vroeger voor met andere acties-> een paar filialen hebben veel te veel, en de rest heeft niets.
Als het goed is komen ze nog steeds dagelijks binnen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
Maar denk je dat ze nog terug komen? Want de actie is tot 6 juli dacht ik.. en het zou wel zonde zijn als ze nu al niks meer hebben![]()
Er zijn 700.000 mega wuppen gemaakt, en 15.000.000 kleine wuppies. Lijkt me sterk dat dat allemaal al op is. Volgens mij ligt het eraan, dat er maar een beperkt aantal keer geleverd wordt, en dat ze tussentijds steeds uitverkocht zijn.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
Maar denk je dat ze nog terug komen? Want de actie is tot 6 juli dacht ik.. en het zou wel zonde zijn als ze nu al niks meer hebben![]()
Sorry.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik voeg alleen wat foto's uit het vorige topic toe en enkele van mijzelf
En dan moet ik een leven krijgen?
Van je fiets gelollert tottie gebruiken is je arm ?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:19 schreef kaspermols282 het volgende:
bij mij zit hij op mijn mitela:
[afbeelding]
dan is hij altijd bij me![]()
Ik klaag te snelquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:22 schreef highway101 het volgende:
[..]
Er zijn 700.000 mega wuppen gemaakt, en 15.000.000 kleine wuppies. Lijkt me sterk dat dat allemaal al op is. Volgens mij ligt het eraan, dat er maar een beperkt aantal keer geleverd wordt, en dat ze tussentijds steeds uitverkocht zijn.
nee, ze gingen stapelen en ik heb mijn sleutelbeen gebrokenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Van je fiets gelollertvallen tottie hij gebruioken is je arm ?
Wel op Wiki.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:19 schreef Troel het volgende:
Ik heb een superwup en een witte en een blauwe en ik mag niet vertellen dat ik een gratis zegeltje kreeg van de lieve mevrouw achter de kassa
En wuppie staat niet in de online Van Dale
'Van je fiets gelollert tottie gebruiken is je arm ?' ?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Van je fiets gelollert tottie gebruiken is je arm ?
imageshackquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:59 schreef IrishBastard het volgende:
Wuppies doen de polonaise: Follow the Wuppie Wuppie Wuppie:
[afbeelding]
Wuppies bouwen een toren:
[afbeelding]
Wuppies doen economie:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
[afbeelding]
kan iemand een 'aww you make wuppie sad' versie maken hiervan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |